Klopt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Het is ze niet vreemd om treinen naar de verkeerde sporen te sturen, er voor te zorgen dat treinen niet helemaal langs het perron passen omdat bijvoorbeeld de B-fase van het spoor niet vrijgegeven is, om gewijzigde perrons om te laten roepen op het moment dat de betreffende trein vertrekt, etc.
Waar lees jij dat Diabox op een machinist zou doelen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De machinist stuurt helemaal niet. Dat doe ik voor hem.
Tussen de regels door.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar lees jij dat Diabox op een machinist zou doelen?
Nee het staat er fokking luid en duidelijk.quote:
Zelf als het ware de trein zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar als je dus geen machinist bedoelt: wat bedoel je dan?
De vellen op je lul gefapt bij het idee?quote:
Dude, please.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Zelf als het ware de trein zijn.Een beetje zoals bij Thomas de Stoomlocomotief. Een heerlijk gevoel toch?
Seksuele associaties hebben bij treinen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef Diabox het volgende:
Zet even in 'n spoiler, raak beetje opgewonden van al die treinplaatjes.
Heb jij dat dan nooit? Al mijn treinspotvrienden wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Seksuele associaties hebben bij treinen.
Nee, nooit. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:20 schreef Diabox het volgende:
Heb jij dat dan nooit? Al mijn treinspotvrienden wel.
Seks in een stil coupétje is niks voor jou?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, nooit. Treinen en seks staan geheel los van elkaar.
Dat is heel iets anders. De seks vindt dan gewoon met een vrouw plaats. De trein is dan slechts de locatie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Duvel het volgende:
Seks in een stil coupétje is niks voor jou?
Een vingerbeurt in het conducteurshok met de intercom open?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Seks in een stil coupétje is niks voor jou?
Het kan ook met een man, natuurlijk, net wat je wilt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders. De seks vindt dan gewoon met een vrouw plaats. De trein is dan slechts de locatie.
Staat die niet op Youtube?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vingerbeurt in het conducteurshok met de intercom open?
Ik heb alleen seks met mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef Duvel het volgende:
Het kan ook met een man, natuurlijk, net wat je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |