abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87085425
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:09 schreef prupke het volgende:
Geert wilders is een goeie in de politiek om te schoppen en de mensen alert te houden.
(regeren kan hij niet)

Maar even over die talibanknakker :
volgens wali.... dat is zijn onderbuikgevoel dat het gaat om de hele islam.
Ook heeft hij het over kortzichtigheid van de nederlandse staat/regering...

Wie is er nu het meest kortzichtig?
Dreigen met een lesje om er voor te zorgen dat de islam wel mogelijk moet zijn in een land....
Islam is mogelijk zolang het maar geen radicale islam is toch?
Nooit gedacht die vraag te horen betreffende een keuze tussen een leider van ons land en een lid van de taliban :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_87085579
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nooit gedacht die vraag te horen betreffende een keuze tussen een leider van ons land en een lid van de taliban :D
Probeer die vraag dan eens te beantwoorden :)
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_87085696
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:14 schreef prupke het volgende:

[..]

Probeer die vraag dan eens te beantwoorden :)
Ja ok ik denk dan toch misschien wel die man van de taliban. Maar uberhaupt dat deze man als vergelijking opgewerpt wordt door mensen om Wilders gedrag minder erg te doen lijken is natuurlijk van den zotte.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:34:27 #104
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_87086330
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:09 schreef prupke het volgende:
Geert wilders is een goeie in de politiek om te schoppen en de mensen alert te houden.
(regeren kan hij niet)

Maar even over die talibanknakker :
volgens wali.... dat is zijn onderbuikgevoel dat het gaat om de hele islam.
Ook heeft hij het over kortzichtigheid van de nederlandse staat/regering...

Wie is er nu het meest kortzichtig?

Dreigen met een lesje om er voor te zorgen dat de islam wel mogelijk moet zijn in een land....
Islam is mogelijk zolang het maar geen radicale islam is toch?
Wilders wil een einde voor de vrijheid van religie en sommige mafkezen, die verkondigen, dat ze Moslim zijn ook:. Jij mag je keppeltje, hoofddoek en je rap-petje op school wat mij betreft ophouden.
Dit schijnt echt een probleem te zijn. Jij mag voor mij een Bijbel of Koran verbranden. WTF!!

Dit is de vrijheid van onze mening. Laten we ervoor vechten!!

Jij heb mijn credits, sheit onze regrering en de hunne!! Jij en ik kunnen de toekomst bepalen. Veel mensen, die hun relgie achterna lopen hebben geen f# mening.

Get me and/or feel free to get in touch!
The best firms advertise the least...
pi_87086827
Wat houdt dat lesje leren nou eigenlijk in?
Wie heeft het over een aanslag of ben ik niet goed ingelezen?
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 00:49:11 #106
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87086858
Wali lijkt me wel een gezellige knaap. Verder zal het wel weer bij dreigementen blijven.
pi_87087200
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja ok ik denk dan toch misschien wel die man van de taliban. Maar uberhaupt dat deze man als vergelijking opgewerpt wordt door mensen om Wilders gedrag minder erg te doen lijken is natuurlijk van den zotte.
ik keur niet alle uitspraken van wilders goed...laten we dat even vooropstellen :)

en die wali ...die ken ik niet. Ze zeggen dat hij de 2 topman is van de taliban die in een uithoek (die zijn er nog in zandvlaktes) onder de grond een filmpje laat schieten, waarbij hij niet eens in de camera kijkt.....

Ik woon liever in een land waar moslims en katholieken en protestanten elkaar niet de harsens in beuken om duidelijk te maken wiens geloof meer "waard" zou moeten zijn.

En ik woon het liefst in een land waar een homo, lesbienne, met welk geloof dan ook ook gewoon over straat kan lopen...

ws hebben wij andere denkbeelden bij bepaalde uitspraken (of we pakken het gewoon verschillend op )
pi_87087538
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef prupke het volgende:

[..]

ik keur niet alle uitspraken van wilders goed...laten we dat even vooropstellen :)

en die wali ...die ken ik niet. Ze zeggen dat hij de 2 topman is van de taliban die in een uithoek (die zijn er nog in zandvlaktes) onder de grond een filmpje laat schieten, waarbij hij niet eens in de camera kijkt.....

Ik woon liever in een land waar moslims en katholieken en protestanten elkaar niet de harsens in beuken om duidelijk te maken wiens geloof meer "waard" zou moeten zijn.

En ik woon het liefst in een land waar een homo, lesbienne, met welk geloof dan ook ook gewoon over straat kan lopen...

ws hebben wij andere denkbeelden bij bepaalde uitspraken (of we pakken het gewoon verschillend op )
ik denk dat we het helemaal met elkaar eens zijn
pi_87087541
Beetje raar we zijn toch al op ons knieën gegaan en hebben onze ster voor ze geopend zowel in Irak als in Afghanistan.
Een bloemetje en een bedankje was wat fatsoenlijker geweest van die man. Geef ze een vinger en......
pi_87153167
wie komt het eerst?

de taliban of de al qaida?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 01:35:53 #111
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_87234189
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef prupke het volgende:

[..]

Daar blijf ik voor mijn eigen land in ieder geval voor opkomen, dus aanpakken, die extremisten, die andersdenkenden uit de samenleving willen laten verdwijnen zoals andersgelovingen. Weg met gekke imaams en politici, die liever opkomen voor hun eigen belangen en geen belang hechten aan onze samenleving en ons land verkopen aan het buitenland. Wilders en imaams tonen wel erg veel overeenkomsten.
The best firms advertise the least...
pi_87234230
Ik vind deze TT in dit subforum onacceptabel tenzij er echt een aanslag is geweest.

-edit- dat dus

[ Bericht 13% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2010 15:03:05 (daarom ook aangepast nu) ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 6 oktober 2010 @ 08:33:42 #113
309764 joeykirsten
ik ben autist :D
pi_87235740
bulshit :)
liefde is iets moois :@
pi_87235824
Laat maar komen..
Misschien worden dan eindelijk eens al die linkse rakkers wakker...
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:14:05 #115
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_87236390
Welke privacy schendende maatregelen moeten er nu weer doorgevoerd worden?
Wees allen bang mensen, de overheid komt u redden.
pi_87236425
Zouden ze ook verzoekjes doen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_87269346
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 01:35 schreef edcetera het volgende:

[..]

Daar blijf ik voor mijn eigen land in ieder geval voor opkomen, dus aanpakken, die extremisten, die andersdenkenden uit de samenleving willen laten verdwijnen zoals andersgelovingen. Weg met gekke imaams en politici, die liever opkomen voor hun eigen belangen en geen belang hechten aan onze samenleving en ons land verkopen aan het buitenland. Wilders en imaams tonen wel erg veel overeenkomsten.
iedereen mag geloven wat hij/zij wilt : heb ik geen problemen mee.
Maar ga niet de extremistische kant daarmee op.

jij zegt dat wilders en een imam vergelijkbaar zijn (overeenkomsten hebben).....
Daar ben ik het niet mee eens...

uitleg daarover : je MAG wilders geloven (van wat hij zegt)
Een Imam : (imo) zegt wat je moet geloven.....(want dat staat in de Koran??)

En nu hoop ik dus van harte dat er mensen zijn die mij uit willen leggen hoe het zit.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 oktober 2010 @ 23:59:11 #118
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87269524
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:15 schreef Hathor het volgende:
Zouden ze ook verzoekjes doen?
Doe Madurodam maar ben je gelijk van heel NL af :D :D :D :D :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_87275721
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:39 schreef helldeskr het volgende:
Laat maar komen..
Misschien worden dan eindelijk eens al die linkse rakkers wakker...
Nee hoor, want dan zal het uitgelegd worden als uitlokking door Wilders (net als bij de moord op Theo van Gogh). Linkse mensen hebben nu eenmaal een onbegrenst vermogen om de werkelijkheid aan hun theorie aan te passen. :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:29:47 #120
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_87276121
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:18 schreef Oud_student het volgende:

LinkseAlle mensen met een ideologie of religie hebben nu eenmaal een onbegrensd vermogen om de werkelijkheid aan hun theorie aan te passen. :{
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:13:42 #121
3542 Gia
User under construction
pi_87277901
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:18 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Nee hoor, want dan zal het uitgelegd worden als uitlokking door Wilders (net als bij de moord op Theo van Gogh). Linkse mensen hebben nu eenmaal een onbegrenst vermogen om de werkelijkheid aan hun theorie aan te passen. :{
Precies, we vragen er om!! Moet je maar geen kritiek op ze hebben, geen beperkingen instellen voor gezinshereniging en vooral niet moeilijk doen over de bontkraagjes, want die kunnen er toch ook niks aan doen!!
Wie niet horen wil, moet maar voelen. :Y
pi_87277993
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Doe dan Amsterdam.
Aub niet op ma of di want dan ben ik daar voor mijn werk.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:24:14 #123
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87278303
Wat dacht u van een willekeurige woonboulevard op een zondag, genoeg mensen daar die men kan missen :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')