Klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt wel erg lekker!! ik wil graag vnv naar de Italiaan, denk dat dat het wordt. er is er één waar ik nog naartoe wil in Aalsmeer (nog nooit geweest); Pasta Vino
morgen niet, zondag wel aardig geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
morgen niet, zondag wel aardig geloof ik
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
morgen niet, zondag wel aardig geloof ik
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.htmlquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.html
die dus![]()
oeh, nom!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.html
die dus![]()
en voor bluezz ik heb nog 2 weken(en ik verveel me de tiefus, voel me alleen en vind het niet leuk om in uppie vakantie te hebben, ben al redelijk uitgerust alhoewel ik me wel nog steeds wat moeiig voel
dus dan ga ik steeds bakken
, en komende week meer uitzicht op leuke dingen en uitjes enzo)
!
Hij is inmiddels al groot (heel groot!) en bij m'n zus, maar dat was wel ons katje jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
is dat trouwens je eigen katje op je avatar?
Wat een schatjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al groot (heel groot!) en bij m'n zus, maar dat was wel ons katje janestje dat werd geboren toen ik nog thuis woonde.
Heb je daar ook zo'n hekel aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:
Oef, gelukkig, er zit niemand naast me in de bus
het is volgens mij de grootste kat die ik ooit in het echt heb gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat een schatjeen ja? is ie lekker groot geworden
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
En wie heeft mij net bij koen en Sander op 3fm gehoord?
Nou....ik ken toch een hele grote (oranje) katerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
het is volgens mij de grootste kat die ik ooit in het echt heb gezien
Werd zo maar gebeld vanwege mijn lijstje voor 90's request. Wist het niet van te voren. Ff downloaden vanavondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
je geeft ook niet even een seintje van te voren?
daar kan ik de hele weg wel over zitten mokkenquote:
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
daar kan ik de hele weg wel over zitten mokken
het is al zo'n eind en dan moet je ook nog steeds zo gespannen zitten. want je trekt toch een beetje bij die oersoon weg, en dan gaat mn rug pijn doen en... js, daar heb ik een hekel aan
Coolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Werd zo maar gebeld vanwege mijn lijstje voor 90's request. Wist het niet van te voren. Ff downloaden vanavond
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.En als er al een keer een leuk meisje komt zitten word ik nerveus en wou dat ze daar niet zat. Welkom in mijn denkpatroon.
zondag ook?? ik ben zondagmiddag aan het rondwandelen in Leiden, lijkt me leuk je te zijn. je hebt mn nrquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]kijk er nu al naar uit
hopelijk zaterdag op zondagnacht ook nog een beetje droog weer want dan zitten we in Leiden
Ja maar Hobs, je weet dat verveling ontspant en kan inspireren omdat je met bakken lekker je hoofd leegmaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef MissHobje het volgende:
en voor bluezz ik heb nog 2 weken(en ik verveel me de tiefus, voel me alleen en vind het niet leuk om in uppie vakantie te hebben, ben al redelijk uitgerust alhoewel ik me wel nog steeds wat moeiig voel
dus dan ga ik steeds bakken
, en komende week meer uitzicht op leuke dingen en uitjes enzo)
!
Waarschijnlijk nemen we de eerste trein weer terug maar I'll let you knowquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zondag ook?? ik ben zondagmiddag aan het rondwandelen in Leiden, lijkt me leuk je te zijn. je hebt mn nr
nou gezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nemen we de eerste trein weer terug maar I'll let you know
nopequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
Ja ik weet hetquote:
Oeh, Freudiaans!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zondag ook?? ik ben zondagmiddag aan het rondwandelen in Leiden, lijkt me leuk je te zijn. je hebt mn nr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Maar de laatste weken waren nogal druk en (in)spannend voor me dus een zondag even helemaal niets is wel fijn
Ah, gaat het alweer over meisjes Steer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.En als er al een keer een leuk meisje komt zitten word ik nerveus en wou dat ze daar niet zat. Welkom in mijn denkpatroon.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.
erg he... i.p.v. dat ie er gewoon één mee naar zn huis neemt praat ie er alleen overquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ah, gaat het alweer over meisjes Steer?
Wij gaan morgen, haar eigenlijke dag, zondag komen nog wat mensen, niet echt groot feest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; alvast gefeliciteerd met je oudste zusje. groot feest?
Meid ik laat alles lopen & hangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste keer dat ik je zag stonk je nog niet...
is 't zo hard achteruit gegaan?
En dat te bedenken dat die vervelende stinkoma ooit ook een leuk meisje is geweest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erg he... i.p.v. dat ie er gewoon één mee naar zn huis neemt praat ie er alleen over
blijft ze nog werken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan morgen, haar eigenlijke dag, zondag komen nog wat mensen, niet echt groot feest.
Dat had ze vandaag omdat ze 25 jaar bij de tandartspraktijk werkt en al een beetje als pensioenfeestje
ja, maar t zijn rotdingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje aan schoenenexperts hier.
Ik heb een normale nette leren schoen die wat te groot is (geworden). Kan er helaas een vinger bij steken in de hiel. Inlegzooltje erin helpt deels, maar wat ik me afvroeg: bestaan er ook inlegdingen voor achter de hiel? Zeg maar niet de zool van de hiel, maar verticaal achter de hiel, die de extra ruimte waar mijn vinger in past kan opvullen?
Kan je niet beter de neus opvullen dan? Dat is ook niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje aan schoenenexperts hier.
Ik heb een normale nette leren schoen die wat te groot is (geworden). Kan er helaas een vinger bij steken in de hiel. Inlegzooltje erin helpt deels, maar wat ik me afvroeg: bestaan er ook inlegdingen voor achter de hiel? Zeg maar niet de zool van de hiel, maar verticaal achter de hiel, die de extra ruimte waar mijn vinger in past kan opvullen?
Opvullen met? Heb je er ervaring mee?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet beter de neus opvullen dan? Dat is ook niet zichtbaar.
Geen idee, geen ervaring mee. Maar het lijkt me lelijk als je ziet dat er ruimte is. Misschien kranten of keukenpapier?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Opvullen met? Heb je er ervaring mee?
bij een schoenenzaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar kan ik deze rotdingen kopen?
Wat voor schoenenzaak? Een Nelson? Een Scapino? Een geen-franchise schoenenzaak?quote:
Een geen-keten-ambachtelijke schoenenzaak. Misschien een waar ze schoenen hebben voor moeilijke voeten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor schoenenzaak? Een Nelson? Een Scapino? Een geen-franchise schoenenzaak?
volgens mij had ik ze van Schuurman. maar ik weet niet hoe groot dat keten is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor schoenenzaak? Een Nelson? Een Scapino? Een geen-franchise schoenenzaak?
Klinkt lekker Golfer!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:19 schreef golfer het volgende:
Zo. De hele middag bezig geweest mijn nieuwe privé-mobieltje in te stellen. Leuk apparaatje hoor, die Samsung S5620 Monte.
Daarna voiture weer van garage opgehaald en doorgereden naar beverwijk om B. van haar werk op te pikken en nu in afwachting van het klaar zijn van de aubergine,ui,,gehakt,Griekse yoghurt,ei en kaasschotel die in de oven staat te pruttelen.
Klinkt zeker lekker!quote:
Ook lekker, zuurkoolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt zeker lekker!
receptje?
hier staat een zuurkoolquiche met zuurkool *duh*, spekjes, aardappeltjes en oude kaas in de ovenbijna klaar!
Onder voorbehoud, ja. Even de agenda bekijken maar dat doe ik pas na mijn verhuizing dit weekend en volgend weekend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Dames en Heren
P & ik gaan 6 november een sushimeet houden
Het idee was ergens in Den Haag (maar misschien weet iemand anders een betere plek?) naar een All You Can Eat sushi restaurant te gaan
En aangezien ik wat meer gezichten wil leren kennen uit de SC, is de vraag of er nog meer mensen zin hebben om mee te gaan?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, ja. Even de agenda bekijken maar dat doe ik pas na mijn verhuizing dit weekend en volgend weekend.
I will do thatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lekker!Laat weten of het gelukt is
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
Ja wat dat betreft gaat dat lekker iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar Hobs, je weet dat verveling ontspant en kan inspireren omdat je met bakken lekker je hoofd leegmaakt
Spannendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef borisz het volgende:
6 november is mogelijk.. Lijkt mij wel leuk
.
Dan zitten wij, onder voorbehoud, in het verre Oosten van het land om bij Sun en TAV op bezoek te gaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Dames en Heren
P & ik gaan 6 november een sushimeet houden
Het idee was ergens in Den Haag (maar misschien weet iemand anders een betere plek?) naar een All You Can Eat sushi restaurant te gaan
En aangezien ik wat meer gezichten wil leren kennen uit de SC, is de vraag of er nog meer mensen zin hebben om mee te gaan?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spannendtot nu toe allemaal mannen.... ik wil er ook wel wat meiden bij hoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk! Dan zit ik/zitten wij met de Slank-meeters ook in Den HaagKom wel even langshuppelen
OWquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zitten wij, onder voorbehoud, in het verre Oosten van het land om bij Sun en TAV op bezoek te gaan.
Ow?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zijn er nog meer mensen die niet willen dat ik kom
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
wat zijn we toch een stel neuroten in dit topic allemaal soms![]()
Weet ik nog niet, alles is heel verweg voor mij vanaf volgende week.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf![]()
Maar ben jij er ook bij 6 november?
En bedankt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
wat zijn we toch een stel neuroten in dit topic allemaal soms![]()
oh, omdat je me zo stellig negeerdequote:
Fetaflapjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, omdat je me zo stellig negeerde
CUL meet is alweer een tijdje geleden, mei geloof ik, dus heb wel zin in nog een CUL meet
2 van gehadquote:
Ja, dat was wel het begin van al die verspilde uren in de SC hier jahquote:
quote:
Hmmm, etenfoto'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is de was en de strijk weggewerkt -
Gisteren de schoonouders bezocht die waren blij en opgelucht dat wij heelhuids terugwaren !
Boodschappen gedaan: gut wat eten wij vanavond: left over chinees !
Zojuist een aantal foto's geselecteerd voor de nieuwsgierigen.
Ook CUL gerelateerde foto's.
Dan ben ik benieuwd of het linkje werkt ???
http://s81.photobucket.com/albums/j225/Brink20/Turkije%202010/
hou je ook van vietnamese loempia'tjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 van gehad
Ik ben een sucker voor alles met bladerdeeg of een dunne krokante korst
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou je ook van vietnamese loempia'tjes?
oeh lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Vork het volgende:
Alles tof en wel, Maar sushi is voor mij als vegetariër wel wat minder spannend, dus sla ik deze denk ik maar over. Daarnaast zit mijn agenda al redelijk vol rond die tijd.
Helaas, volgende keer beter.
Maar ik heb nu wel lekkere zelfgemaakte groentekroketten in wording
zullen wij weer 's een nieuwe eet-date doen? Wordt agendatechnisch gezien wel ergens 2011quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Vork het volgende:
Alles tof en wel, Maar sushi is voor mij als vegetariër wel wat minder spannend, dus sla ik deze denk ik maar over. Daarnaast zit mijn agenda al redelijk vol rond die tijd.
Helaas, volgende keer beter.
Maar ik heb nu wel lekkere zelfgemaakte groentekroketten in wording
Ik hoop van wel. Het is ook met eigengemaakte bouillon enzo Tot nu toe ziet het er veelbelovend uit. Een waar culinair hoogstandje.quote:
2011quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
zullen wij weer 's een nieuwe eet-date doen? Wordt agendatechnisch gezien wel ergens 2011![]()
maar lijkt me leuk om weer 's af te spreken. Als het meezit kom ik in Arnhem te werken binnenkort *duim*
oh beter, groenteburgers vind ik eigenlijk ook best te etenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Het is ook met eigengemaakte bouillon enzo Tot nu toe ziet het er veelbelovend uit. Een waar culinair hoogstandje.
veel weekenden zijn al wel volquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Vork het volgende:
[..]
2011.
Mocht je in Arnhem komen te werken, dan zijn er natuurlijk wel wat meer opties.
Sommige zijn goed te eten. Zelf maken is ook wel een avontuur, maar dat kan ook verrassende resultaten opleveren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
oh beter, groenteburgers vind ik eigenlijk ook best te eten
Heb je morgen nog een portiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
etentje gaat trouwens niet meer door dus wordt wat drinken. Maar had zo'n trek al in Italiaans dat ik gauw n bak verse tortellini heb gekocht met cherrytomaatjessaus. Zo'n bak staat op 'voor 2-3 pers' maar kan echt niet! Ik eet t alleen!
weetje eigenlijk al iets over die baan??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Het is ook met eigengemaakte bouillon enzo Tot nu toe ziet het er veelbelovend uit. Een waar culinair hoogstandje.
Jammer, want we gaan daarna nog salsadansenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, alles is heel verweg voor mij vanaf volgende week.
Nee, ik moet nog even wachten. Ze hebben nog niet iedereen gesproken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef MissHobje het volgende:
weetje eigenlijk al iets over die baan??
ik zie dubbelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog even wachten. Ze hebben nog niet iedereen gesproken.
Dansen met een volle buik is niet handigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer, want we gaan daarna nog salsadansen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb je morgen nog een portie
Mijn soep is bijna aflekker, brood is goed gelukt, zal na eten foto posten, soort turks brood idee
en mijn cake dat euhm moet nog even aan een keuring onderworpen worden
kan wel hoor, salsa zekerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dansen met een volle buik is niet handig
Dat lijkt me een heel vervelende vakantie, met al die vervelende uitzichten en alsmaar lekker eten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is de was en de strijk weggewerkt -
Gisteren de schoonouders bezocht die waren blij en opgelucht dat wij heelhuids terugwaren !
Boodschappen gedaan: gut wat eten wij vanavond: left over chinees !
Zojuist een aantal foto's geselecteerd voor de nieuwsgierigen.
Ook CUL gerelateerde foto's.
Dan ben ik benieuwd of het linkje werkt ???
http://s81.photobucket.com/albums/j225/Brink20/Turkije%202010/
Nee is niet echt prettig hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dansen met een volle buik is niet handig
ik wil wel graag mee naar het restaurant als ik welkom benquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee is niet echt prettig he
Nee we gaan alleen lekker veel sushi eten![]()
Ander keertje dansen
Ik durf het eigenlijk niet te zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil wel graag mee naar het restaurant als ik welkom ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier doen ze het ook, ook firefox.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
hier doen ze 't wel (FireFox)
leuk!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen![]()
Op dit forum georganiseerde meets mag je niemand weigeren maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
[..]
Op dit forum georganiseerde meets mag je niemand weigeren maar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foei toch!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
[..]
Op dit forum georganiseerde meets mag je niemand weigeren maar....oh maar als jij of P. het liever niet willen is het goed hoor, daarom vraag ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Hey don't worryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh maar als jij of P. het liever niet willen is het goed hoor, daarom vraag ik het
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik dacht ook de eerste keer dat ik FF zag echt van jeetje, wat is zij tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat moeten we ook niet hebben
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik dacht ook de eerste keer dat ik FF zag echt van jeetje, wat is zij tochhelemaal niet! 7 cm! jij bent gewoon kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helemaal niet! 7 cm! jij bent gewoon klein
Wel lief van jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ach ik ben zo makkelijk nu
pizza'tje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
800 kcal over voor vandaagzo ff naar de AH nog.
Net geen hele zak m&m'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hmmmquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net geen hele zak m&m'sMaar misschien kan het wel met 35% er af!
hahaha heb je net snel 25 kcal gegeten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is geen fetish van mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil je een paar hakken van mij lenen?
hoezo? jij bent toch langer? kom jij maar op blote voetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel lief van je![]()
En we meoten dan wel even afspreken hoe hoog jouw hakken zijnkan ik me er op aan passen
Ik vind het eigenlijk best logischquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is geen fetish van mijDoe jij ze maar aan
Ik vind vrouwen met hakkenmaar niet dat ze er zo lang door worden. Logisch toch?
Ik weet eigenlijk niet meer, behalve dat ik net zo lang ben als Steer (toch?)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo? jij bent toch langer? kom jij maar op blote voeten
Nouja, eigenlijk zou ik 8*102 kcal moeten opschrijven als ik een beetje wetenschappelijk verantwoord doe.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha heb je net snel 25 kcal gegeten?
ah XL? Met veel kaas en zulks?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet zeker kunnen, doe ik zelf ook wel eens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even FFT plagenmoet kunnen
Komt u ook?
jij ziet bij vrouwen overal een voordeel én een nadeel in he.. kan het niet alleen voordeel ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is geen fetish van mijDoe jij ze maar aan
Ik vind vrouwen met hakkenmaar niet dat ze er zo lang door worden. Logisch toch?
Jep.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer, behalve dat ik net zo lang ben als Steer (toch?)
Heb ik de letters niet voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij ziet bij vrouwen overal een voordeel én een nadeel in he.. kan het niet alleen voordeel ?
1.45m? nee toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer, behalve dat ik net zo lang ben als Steer (toch?)
Vandaag had ik een grappig gesprek:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet zeker kunnen, doe ik zelf ook wel eens.
Zeg maar je tegen u hoor.![]()
Nee, ik denk niet dat ik kom, ik vind het te ver. En ik kan even niet ver vooruit plannen.
Volgens mij bij mij ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep.Niet volgens mijn paspoort, die kutambtenaren
hebben me 2 cm te klein opgeschreven.
Ah dezequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah XL? Met veel kaas en zulks?
ik zeg u tegen mensen vanaf een jaar of 40... en die willen dat niet horen.. ontkennen dat ze oud wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag had ik een grappig gesprek:
"zegt U maar je hoor"
Ik zeg heel snel u tegen mensen, vind ik wel zo prettig
Maar nu was het ook een grapje
En jammer, wie weet kom ik je nog een ander keertje tegen
nee, een AH XL, een Extra Large filiaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah deze
Ik krijg zo'n Big American niet op
Ik wist wel dat het een grapje was, maar ik vind het zo'n leuke uitdrukking.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag had ik een grappig gesprek:
"zegt U maar je hoor"
Ik zeg heel snel u tegen mensen, vind ik wel zo prettig
Maar nu was het ook een grapje
En jammer, wie weet kom ik je nog een ander keertje tegen
you Little Chinaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah deze
Ik krijg zo'n Big American niet op
Hmm bij mij heeft het meestal niet met leeftijd te maken maar meer hogere functies enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zeg u tegen mensen vanaf een jaar of 40... en die willen dat niet horen.. ontkennen dat ze oud worden
Dank je!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zeg u tegen mensen vanaf een jaar of 40... en die willen dat niet horen.. ontkennen dat ze oud worden
Bea zal dat vast wel begrijpen toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een grapje was, maar ik vind het zo'n leuke uitdrukking.
Ik begin ook meestal met u, als het niet goed is hoor ik het vanzelf.
En we komen elkaar vast wel tegen. Zullen we de koningin mailen dat er een vaste dag moet komen waarop forum-mensen geen afspraken mogen maken, behalve voor een meet? Dan kan iedereen op die dag.
Bea dacht dat internet relaties contact irl in de weg zou staan, vandaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bea zal dat vast wel begrijpen toch?top idee
Ohquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, een AH XL, een Extra Large filiaal![]()
daar hebben ze altijd een grote kaasafdeling. Kun je lekkere kaasjes halen
Ahh dat heb ik even gemistquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bea dacht dat internet relaties contact irl in de weg zou staan, vandaar.
ja mn kont dat ik dat doequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm bij mij heeft het meestal niet met leeftijd te maken maar meer hogere functies enzo
Ach welnee! Vroeger kende ik vooral mensen uit 'mijn wereldje' (vwo, lagere school, sportclub, straat). Nu ken ik mensen over heel Nederland verspreid en ook nog een heel stel die in het buitenland (Belgiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Sarabi het volgende:
Ahh dat heb ik even gemist
Zit natuurlijk ook wel een kern van waarheid in.....ergens
Dat ligt er maar net aan hoe je met internet omgaat. Ik en velen uit mijn omgeving vinden internet een extra. Ik kan vaak makkelijker mailen dan bellen naar drukke mensen. En ik heb juist door internet meer mensen leren kennen irl.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh dat heb ik even gemist
Zit natuurlijk ook wel een kern van waarheid in.....ergens
Ik heb (nog) geen bakblikken voor brood enzo, vorm ze uit de losse pols gaat primaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, pics
wil vanavond misschien ook nog een brood maken, voor morgen, maar ben na de keer dat 't mislukt is ene beetje huiverig om het zo in de oven te bakken, zonder écht broodblik (wel cakevorm) dus
nee dan gaan ze zichzelf nog beter vinden dan jou ook... zout opquote:
Ja het kan zeker ook een grote bonus zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach welnee! Vroeger kende ik vooral mensen uit 'mijn wereldje' (vwo, lagere school, sportclub, straat). Nu ken ik mensen over heel Nederland verspreid en ook nog een heel stel die in het buitenland (Belgie) wonen!
Zo ga ik er ook mee omquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je met internet omgaat. Ik en velen uit mijn omgeving vinden internet een extra. Ik kan vaak makkelijker mailen dan bellen naar drukke mensen. En ik heb juist door internet meer mensen leren kennen irl.
en Engeland, maar die woont nu hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach welnee! Vroeger kende ik vooral mensen uit 'mijn wereldje' (vwo, lagere school, sportclub, straat). Nu ken ik mensen over heel Nederland verspreid en ook nog een heel stel die in het buitenland (Belgie) wonen!
Bij mij heeft het met afstand te maken. Ik begin met u maar als ik iemand niet mag, blijft het u, al is het iemand die jonger is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm bij mij heeft het meestal niet met leeftijd te maken maar meer hogere functies enzo
Daar heb ik eigenlijk nooit op gelet......zou goed kunnen dat ik dat ook wel hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mij heeft het met afstand te maken. Ik begin met u maar als ik iemand niet mag, blijft het u, al is het iemand die jonger is.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
shiiiiit dat ongeluk op de A59; zaten 4 meisjes in van de dansschool van Lucia Marthas in A'dam...damn![]()
een ouder (niet Lucia zelf anders stond t er wel bij) en 3 van de 4 zijn dood. ze waren op weg naar een optreden voor een tvprogramma
Ik vraag me af hoe sociaal die mensen zonder internet zouden zijn. Waarschijnlijk gewoon de hele dag tv kijkend doorbrengen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Ja het kan zeker ook een grote bonus zijn
Maar er zijn ook wat mensen die natuurlijk de hele 'echte' wereld vergeten en liever online met mensen afspreken
maar jij hebt het toch weer op andere vlakken? noemen mensen jou dan ook u als je iets doet waar je goed in bent?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo ga ik er ook mee om
Maar er zijn toch ook wel wat mensen die het niet op zo'n positieve manier gebruiken en dat is wel jammer
@FFT ze zijn niet beter dan ik maar ze hebben wel meer ervaring en kennis op bepaalde vlakken, vandaar mijn respect op die manier
Zulke mensen zijn er vast, maar ik ken ze niet. Ook hier niet, al is hier nog zo druk soms.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo ga ik er ook mee om
Maar er zijn toch ook wel wat mensen die het niet op zo'n positieve manier gebruiken en dat is wel jammer
@FFT ze zijn niet beter dan ik maar ze hebben wel meer ervaring en kennis op bepaalde vlakken, vandaar mijn respect op die manier
Wat een vreselijk ongeval idd, ik las het online vanmiddag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
shiiiiit dat ongeluk op de A59; zaten 4 meisjes in van de dansschool van Lucia Marthas in A'dam...damn![]()
een ouder (niet Lucia zelf anders stond t er wel bij) en 3 van de 4 zijn dood. ze waren op weg naar een optreden voor een tvprogramma
dan weet ik hoe laat het is als je mij "u" begint te noemenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mij heeft het met afstand te maken. Ik begin met u maar als ik iemand niet mag, blijft het u, al is het iemand die jonger is.
Ik ken ze jammer genoeg wel.....niet in dit topic (dan zie ik wel hoe positief internet kan zijn)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn er vast, maar ik ken ze niet. Ook hier niet, al is hier nog zo druk soms.
Get a room!quote:
Dat is een goede vraag.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe sociaal die mensen zonder internet zouden zijn. Waarschijnlijk gewoon de hele dag tv kijkend doorbrengen.
ze stonden achter een DHL vrachtwagen en een vrachtwagen daarachter zag te laat dat er file was dus knalde er bovenopquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vreselijk ongeval idd, ik las het online vanmiddag.
Vast nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar jij hebt het toch weer op andere vlakken? noemen mensen jou dan ook u als je iets doet waar je goed in bent?
oe das jammer, nog even spannend nogquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog even wachten. Ze hebben nog niet iedereen gesproken.
Tussen twee vrachtwagens in is de auto samengedruktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
hoorde wel iets over een ongeluk op de radio ja, en vooral de omleidingsroutes voor 't verkeer, maar heb verder geen nieuws erover gehoord. Wat erg
Lampje gaat zo wel heel onverwachts uit....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tussen twee vrachtwagens in is de auto samengedruktIk zag een foto en vond het nog wonderbaarlijk dat 1 kind nu nog leeft en in het ziekenhuis ligt.
Heel erg ja. Ik kan me indenken dat het jou nog harder raakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moest aan mijn broer denken. Die is vrachtwagenchauffeur en kijkt dvd's (films) onder het rijden...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ze stonden achter een DHL vrachtwagen en een vrachtwagen daarachter zag te laat dat er file was dus knalde er bovenop
tuurlijk wel gekkie. goed dat je "u" zegt maar als ze minder respect voor je tonen zou ik ze zeker op hun plek zetten. wat denken ze wel nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vast niet
Behalve door de jonge kindjes op mijn werk
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk wel gekkie. goed dat je "u" zegt maar als ze minder respect voor je tonen zou ik ze zeker op hun plek zetten. wat denken ze wel niet![]()
ik ga gauw omkleden en wat drinken vnv in Alphen![]()
![]()
Jamaar jouw broer...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest aan mijn broer denken. Die is vrachtwagenchauffeur en kijkt dvd's (films) onder het rijden...
...is vast niet de enige jostie die dat doetquote:
Hmmmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest aan mijn broer denken. Die is vrachtwagenchauffeur en kijkt dvd's (films) onder het rijden...
Have funquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk wel gekkie. goed dat je "u" zegt maar als ze minder respect voor je tonen zou ik ze zeker op hun plek zetten. wat denken ze wel niet![]()
ik ga gauw omkleden en wat drinken vnv in Alphen![]()
![]()
neerknuppelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
`Ja bizar ongeluk wel! heb er geen woorden voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn slaap, wat doe je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Don't worry, is geregeld in het regeerakkoord.
Ja, omdat ze vinden dat ze erg goed kunnen rijden (kunnen ze meestal ook, vele uren ervaring) denken ze er wel dingen naast te kunnen doen. Maar dan rijd je dus direct al niet goed meer en kan je in een situatie als deze niet snel genoeg reageren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
over het algemeen heb ik erg veel respect voor vrachtwagenchauffeurs, als in: geef ze de ruimte met invoegen als ik zie dat ze zwaar beladen zijn enzo, en het gros rijdt ook wel echt goed, maar sommigen.. dan slingeren ze een uur in de rondte en als je dan in de cabine kijkt zijn ze de administratie aan het doen of de krant aan het lezen
uh huh, en natuurlijk zijn er ook genoeg automobilisten die dat doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, omdat ze vinden dat ze erg goed kunnen rijden (kunnen ze meestal ook, vele uren ervaring) denken ze er wel dingen naast te kunnen doen. Maar dan rijd je dus direct al niet goed meer en kan je in een situatie als deze niet snel genoeg reageren.
topquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Don't worry, is geregeld in het regeerakkoord.
CDA = klapvee = komt helaas goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
eerst maar 's afwachten wat 't CDA er van vindt
dat is idd de verwachting, maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
CDA = klapvee = komt helaas goed.
Zal wel iets spannender worden dan normaal maar er zal een meerderheid zijn.
Na een paar keer klinken deed ie het eindelijk welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef AnneX het volgende:
Het vakantiefotolinkje is een experiment.
De computer gaf het bijna op !
Jammer als het niet lukt ( van al het werk en tijd dat erin zit).
Akelig ongeluk en de reden dat ik niet tussen vrachtwagens wil rijden.
Privéshow voor mij en die ander die er wél in konden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef AnneX het volgende:
Het vakantiefotolinkje is een experiment.
De computer gaf het bijna op !
Jammer als het niet lukt ( van al het werk en tijd dat erin zit).
Akelig ongeluk en de reden dat ik niet tussen vrachtwagens wil rijden.
Elluk nadeel hep se foordeel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Bij opruiming kast, regenjas/broek teruggevonden die ik al 4 jaar kwijt was
je hebt pmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na een paar keer klinken deed ie het eindelijk wel
Leuke foto's!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer, want we gaan daarna nog salsadansen
Dank je.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na een paar keer klinken deed ie het eindelijk wel
Leuke foto's!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb ook nog een filmpje van een buikdanseres.
Zij was best goed ( hoorde ik van kenners).
3 x raden aan wie ik moest denken.
Ik zie het liever dan een paaldanseres.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond trouwensNet een Golfer-dutje gedaan
"Even op bed liggen" werd "Fuck, het is al donker"
Klinkt goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef TAV74 het volgende:
Zo, weer thuis. Moeder weer behoorlijk opgeknapt, die schijnt er gisteravond echt slecht aan toe geweest te zijn. Gelukkig maar, geloof dat mijn vader zich aardig zorgen maakte.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt goedHopen dat ze snel helemaal opknapt.
Lekker snacken en rust Tavvie, fijn dat het weer beter gaat met haar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef TAV74 het volgende:
Zo, weer thuis. Moeder weer behoorlijk opgeknapt, die schijnt er gisteravond echt slecht aan toe geweest te zijn. Gelukkig maar, geloof dat mijn vader zich aardig zorgen maakte.
Verder nergens meer zin in, heb vooralsnog appelgebak als avondeten gehad
Je weet maar nooit Anne......quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb ook nog een filmpje van een buikdanseres.
Zij was best goed ( hoorde ik van kenners).
3 x raden aan wie ik moest denken.
Ik zie het liever dan een paaldanseres.
Nee hoor, hij kent mij al een poosje ! en weet dat ik op FoK post.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker snacken en rust Tavvie, fijn dat het weer beter gaat met haar.
AnneZ die foto's wat leuken wat lekker
mooi & zonnig
![]()
Vond mr Anne het niet raar dat je alsmaar eetfoto's wilde maken?
Misschien is mr Anne een CUL-ler die niet durft te posten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker snacken en rust Tavvie, fijn dat het weer beter gaat met haar.
AnneZ die foto's wat leuken wat lekker
mooi & zonnig
![]()
Vond mr Anne het niet raar dat je alsmaar eetfoto's wilde maken?
De reizigers hebben geen schorpioen op een stokje of slang gegeten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kent mij al een poosje ! en weet dat ik op FoK post.
Jammer dat jullie fotoos niet allemaal doorkwamen bij mijn beladen computer.
De teksten waren gelukkig verklarend genoeg.
Zoals jullie elkaar kwijt raakten in een stadje en gelukkig hulp kregen.
Weet iemand hoe het met de reizigers naar NKorea is vergaan?
Fijn dat ze zo snel is opgeknapt danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef TAV74 het volgende:
Verder nergens meer zin in, heb vooralsnog appelgebak als avondeten gehad
Klinkt tof, DEquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef DarkElf het volgende:
net thuis, hele fijne dag gehad met zusje
geshopt, 2 leuke jurkjes gekocht (maat 38
), mooie nieuwe tas en een heerlijk vest
en we konden zowaar buiten in t zonnetje lunchen... 's avonds daar gegeten, neefjes mee in bad gedaan (lachen natuurlijk) ... en nu doodmoe (regen onderweg terug) ...
heb niets teruggelezen maar ik hoop dat t goed gaat met iedereen
Zeker waarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit Anne......
De eerste striptease die ik zag, vond ik geweldig. Net als een goeie buikdans, was het gewoon een mooie show. Ik had het nooit gedacht, maar ik vond het klasse. De andere vrouwen die er waren trouwens ook.
Met mij wel! Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef DarkElf het volgende:net thuis, hele fijne dag gehad met zusje
geshopt, 2 leuke jurkjes gekocht (maat 38
), mooie nieuwe tas en een heerlijk vest
en we konden zowaar buiten in t zonnetje lunchen... 's avonds daar gegeten, neefjes mee in bad gedaan (lachen natuurlijk) ... en nu doodmoe (regen onderweg terug) ...
heb niets teruggelezen maar ik hoop dat t goed gaat met iedereen
Wat is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker waar
Ik wil ook nog ooit eens naar zo'n burlesque show
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:48 schreef AnneX het volgende:
Weet iemand hoe het met de reizigers naar NKorea is vergaan?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CF staat 12e rij, 35e van links. mr. CF daarnaast.
In het kort is het entertainment met een knipoog naar striptease en variétéquote:
Die lijkt me leuk om eens te fotograferenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het kort is het entertainment met een knipoog naar striptease en variété
Dita von Teese is op het moment erg bekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal zeker leuk zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die lijkt me leuk om eens te fotograferen
Moet ik denken aan de Moulin rouge?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het kort is het entertainment met een knipoog naar striptease en variété
Dita von Teese is op het moment erg bekend
[ afbeelding ]
Ja beetje wel misschien....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet ik denken aan de Moulin rouge?
Steer !! wat ben jij geestig !quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oplosbaar draad gebruikt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
In de categorie klein leed: een hechting in mijn mond die in de weg zit, maar er nog niet uitwil.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe je verzoeknummers? ISFJ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
http://www.typology.net/typetvshow/
Ik heb het ged/l.... maar nu
Kan je doen. En dan morgen kijken of er verschil is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef Sarabi het volgende:
oja ik moest nog eens die test doen
maar dat werkt zeker niet zo lekker na een fles wijn?
Ik heb echt geen idee wat ik ermee moet het is een soort aanklik ding, volgens mij alleen maar uitleg met uitgebreide animaties? Je kan overal op klikken, maar verder snap ik het niet helemaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
Doe je verzoeknummers? ISFJ?
* krakkemieke Bluezz lief aankijkt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je doen. En dan morgen kijken of er verschil is.
Dan ben je nog verder dan ik ben na een 1 jaar hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Het is deze nerd ook weer na een uur prutsen gelukt om een voicemailbericht in te stellen en te activeren op de nieuwe mobiel.
De rest van alle functies waag ik mij voorlopig maar niet aan. Tot nu toe kan ik al bellen, sms-en en Internetten.
Dat is wat mij betreft wel genoeg.
Elk blokje geeft een animatie van de twee letters, dus het maakt imho niet uit welke combinatie. Althans het plaatje wat jij postte.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik ermee moet het is een soort aanklik ding, volgens mij alleen maar uitleg met uitgebreide animaties? Je kan overal op klikken, maar verder snap ik het niet helemaal
Amen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ben je nog verder dan ik ben na een 1 jaar hoor
Oeh, ingewikkeld maar wel duidelijk tegelijkertijd. Gaat meer in op dominante, secundaire, tertiaire en je inferieure functies. Pittige materie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
http://www.typology.net/typetvshow/
Ik heb het ged/l.... maar nu
Jij snapt het dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, ingewikkeld maar wel duidelijk tegelijkertijd. Gaat meer in op dominante, secundaire, tertiaire en je inferieure functies. Pittige materie.
Gelukkig komen er ook andere leuke mensen aan bodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
Oh Oh Cherso weer op RTL4 voor de liefhebbers
Wat voel ik me toch altijd slim en aantrekkelijk als ik dat zie
Ja? Goed idee, ff kijken danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
Oh Oh Cherso weer op RTL4 voor de liefhebbers
Wat voel ik me toch altijd slim en aantrekkelijk als ik dat zie
Krak, heb ik wel eens gezegd hoe ontzettend positief mens jij bent?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Gek hoe het soms kan lopen... Lichamelijk ging het deze week minder, maar er gebeuren dingen waarmee ik verder kan komen. Ik heb er zelf voor gewerkt, maar het is zo'n enorme stimulans om nog meer mijn best te doen.
Achjaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gelukkig komen er ook andere leuke mensen aan bod
quote:Het wordt een gure rechtse winter. En dat belooft niet veel goeds: de meest kwetsbaren krijgen een versleten lakentje, de allerrijksten een warme deken. Studenten leveren een jaar basisbeurs in, maar de bonussen blijven intact. Rechts drukt jong gehandicapten in de armoede voor belastingverlaging voor bedrijven. De huren gaan fors omhoog, de subsidie voor villa’s blijft overeind. Ouderen betalen de rollator voortaan zelf, terwijl ziekenhuizen straks winst mogen gaan uitkeren. De enige bank die in het akkoord wordt genoemd is de rechtbank. De veroorzakers van de crisis blijven buiten schot.
niet allesquote:
Ik maak me wel een beetje zorgen over de huren ja... goddank woon ik hier al zo lang dat ik volgens mij hier nog 2 jaar na mijn afstuderen mag blijven ofzoquote:
Neeeee! Die heeft een onderkin.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achjahet is wel vermakelijk
En Steer vind jij Barbie nou aantrekkelijk?
Hey wat is er mis met een onderkinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neeeee! Die heeft een onderkin.
Kabouter daarentegen![]()
![]()
Niksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey wat is er mis met een onderkinmag ik je daarom niet stalken?
Daarom heb ik man nodig die langer isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NiksIk heb ook een onderkin als ik omlaag kijk
Eh nee, ik heb niet meegekregen dat je dat gezegd hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Krak, heb ik wel eens gezegd hoe ontzettend positief mens jij bent?Heel goed! Over veel dingen hebben we zelf geen invloed, maar over de dingen waar je zelf wel invloed op hebt maak je er het beste van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |