Klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt wel erg lekker!! ik wil graag vnv naar de Italiaan, denk dat dat het wordt. er is er één waar ik nog naartoe wil in Aalsmeer (nog nooit geweest); Pasta Vino
morgen niet, zondag wel aardig geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
morgen niet, zondag wel aardig geloof ik
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
morgen niet, zondag wel aardig geloof ik
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.htmlquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.html
die dus![]()
oeh, nom!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.html
die dus![]()
en voor bluezz ik heb nog 2 weken(en ik verveel me de tiefus, voel me alleen en vind het niet leuk om in uppie vakantie te hebben, ben al redelijk uitgerust alhoewel ik me wel nog steeds wat moeiig voel
dus dan ga ik steeds bakken
, en komende week meer uitzicht op leuke dingen en uitjes enzo)
!
Hij is inmiddels al groot (heel groot!) en bij m'n zus, maar dat was wel ons katje jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
is dat trouwens je eigen katje op je avatar?
Wat een schatjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al groot (heel groot!) en bij m'n zus, maar dat was wel ons katje janestje dat werd geboren toen ik nog thuis woonde.
Heb je daar ook zo'n hekel aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:
Oef, gelukkig, er zit niemand naast me in de bus
het is volgens mij de grootste kat die ik ooit in het echt heb gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat een schatjeen ja? is ie lekker groot geworden
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
En wie heeft mij net bij koen en Sander op 3fm gehoord?
Nou....ik ken toch een hele grote (oranje) katerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
het is volgens mij de grootste kat die ik ooit in het echt heb gezien
Werd zo maar gebeld vanwege mijn lijstje voor 90's request. Wist het niet van te voren. Ff downloaden vanavondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
je geeft ook niet even een seintje van te voren?
daar kan ik de hele weg wel over zitten mokkenquote:
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
daar kan ik de hele weg wel over zitten mokken
het is al zo'n eind en dan moet je ook nog steeds zo gespannen zitten. want je trekt toch een beetje bij die oersoon weg, en dan gaat mn rug pijn doen en... js, daar heb ik een hekel aan
Coolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Werd zo maar gebeld vanwege mijn lijstje voor 90's request. Wist het niet van te voren. Ff downloaden vanavond
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.En als er al een keer een leuk meisje komt zitten word ik nerveus en wou dat ze daar niet zat. Welkom in mijn denkpatroon.
zondag ook?? ik ben zondagmiddag aan het rondwandelen in Leiden, lijkt me leuk je te zijn. je hebt mn nrquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]kijk er nu al naar uit
hopelijk zaterdag op zondagnacht ook nog een beetje droog weer want dan zitten we in Leiden
Ja maar Hobs, je weet dat verveling ontspant en kan inspireren omdat je met bakken lekker je hoofd leegmaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef MissHobje het volgende:
en voor bluezz ik heb nog 2 weken(en ik verveel me de tiefus, voel me alleen en vind het niet leuk om in uppie vakantie te hebben, ben al redelijk uitgerust alhoewel ik me wel nog steeds wat moeiig voel
dus dan ga ik steeds bakken
, en komende week meer uitzicht op leuke dingen en uitjes enzo)
!
Waarschijnlijk nemen we de eerste trein weer terug maar I'll let you knowquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zondag ook?? ik ben zondagmiddag aan het rondwandelen in Leiden, lijkt me leuk je te zijn. je hebt mn nr
nou gezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nemen we de eerste trein weer terug maar I'll let you know
nopequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
Ja ik weet hetquote:
Oeh, Freudiaans!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zondag ook?? ik ben zondagmiddag aan het rondwandelen in Leiden, lijkt me leuk je te zijn. je hebt mn nr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Maar de laatste weken waren nogal druk en (in)spannend voor me dus een zondag even helemaal niets is wel fijn
Ah, gaat het alweer over meisjes Steer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.En als er al een keer een leuk meisje komt zitten word ik nerveus en wou dat ze daar niet zat. Welkom in mijn denkpatroon.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.
erg he... i.p.v. dat ie er gewoon één mee naar zn huis neemt praat ie er alleen overquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ah, gaat het alweer over meisjes Steer?
Wij gaan morgen, haar eigenlijke dag, zondag komen nog wat mensen, niet echt groot feest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; alvast gefeliciteerd met je oudste zusje. groot feest?
Meid ik laat alles lopen & hangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste keer dat ik je zag stonk je nog niet...
is 't zo hard achteruit gegaan?
En dat te bedenken dat die vervelende stinkoma ooit ook een leuk meisje is geweest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
erg he... i.p.v. dat ie er gewoon één mee naar zn huis neemt praat ie er alleen over
blijft ze nog werken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan morgen, haar eigenlijke dag, zondag komen nog wat mensen, niet echt groot feest.
Dat had ze vandaag omdat ze 25 jaar bij de tandartspraktijk werkt en al een beetje als pensioenfeestje
ja, maar t zijn rotdingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje aan schoenenexperts hier.
Ik heb een normale nette leren schoen die wat te groot is (geworden). Kan er helaas een vinger bij steken in de hiel. Inlegzooltje erin helpt deels, maar wat ik me afvroeg: bestaan er ook inlegdingen voor achter de hiel? Zeg maar niet de zool van de hiel, maar verticaal achter de hiel, die de extra ruimte waar mijn vinger in past kan opvullen?
Kan je niet beter de neus opvullen dan? Dat is ook niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje aan schoenenexperts hier.
Ik heb een normale nette leren schoen die wat te groot is (geworden). Kan er helaas een vinger bij steken in de hiel. Inlegzooltje erin helpt deels, maar wat ik me afvroeg: bestaan er ook inlegdingen voor achter de hiel? Zeg maar niet de zool van de hiel, maar verticaal achter de hiel, die de extra ruimte waar mijn vinger in past kan opvullen?
Opvullen met? Heb je er ervaring mee?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet beter de neus opvullen dan? Dat is ook niet zichtbaar.
Geen idee, geen ervaring mee. Maar het lijkt me lelijk als je ziet dat er ruimte is. Misschien kranten of keukenpapier?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Opvullen met? Heb je er ervaring mee?
bij een schoenenzaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar kan ik deze rotdingen kopen?
Wat voor schoenenzaak? Een Nelson? Een Scapino? Een geen-franchise schoenenzaak?quote:
Een geen-keten-ambachtelijke schoenenzaak. Misschien een waar ze schoenen hebben voor moeilijke voeten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor schoenenzaak? Een Nelson? Een Scapino? Een geen-franchise schoenenzaak?
volgens mij had ik ze van Schuurman. maar ik weet niet hoe groot dat keten is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor schoenenzaak? Een Nelson? Een Scapino? Een geen-franchise schoenenzaak?
Klinkt lekker Golfer!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:19 schreef golfer het volgende:
Zo. De hele middag bezig geweest mijn nieuwe privé-mobieltje in te stellen. Leuk apparaatje hoor, die Samsung S5620 Monte.
Daarna voiture weer van garage opgehaald en doorgereden naar beverwijk om B. van haar werk op te pikken en nu in afwachting van het klaar zijn van de aubergine,ui,,gehakt,Griekse yoghurt,ei en kaasschotel die in de oven staat te pruttelen.
Klinkt zeker lekker!quote:
Ook lekker, zuurkoolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Klinkt zeker lekker!
receptje?
hier staat een zuurkoolquiche met zuurkool *duh*, spekjes, aardappeltjes en oude kaas in de ovenbijna klaar!
Onder voorbehoud, ja. Even de agenda bekijken maar dat doe ik pas na mijn verhuizing dit weekend en volgend weekend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Dames en Heren
P & ik gaan 6 november een sushimeet houden
Het idee was ergens in Den Haag (maar misschien weet iemand anders een betere plek?) naar een All You Can Eat sushi restaurant te gaan
En aangezien ik wat meer gezichten wil leren kennen uit de SC, is de vraag of er nog meer mensen zin hebben om mee te gaan?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, ja. Even de agenda bekijken maar dat doe ik pas na mijn verhuizing dit weekend en volgend weekend.
I will do thatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:22 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lekker!Laat weten of het gelukt is
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
Ja wat dat betreft gaat dat lekker iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar Hobs, je weet dat verveling ontspant en kan inspireren omdat je met bakken lekker je hoofd leegmaakt
Spannendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef borisz het volgende:
6 november is mogelijk.. Lijkt mij wel leuk
.
Dan zitten wij, onder voorbehoud, in het verre Oosten van het land om bij Sun en TAV op bezoek te gaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Dames en Heren
P & ik gaan 6 november een sushimeet houden
Het idee was ergens in Den Haag (maar misschien weet iemand anders een betere plek?) naar een All You Can Eat sushi restaurant te gaan
En aangezien ik wat meer gezichten wil leren kennen uit de SC, is de vraag of er nog meer mensen zin hebben om mee te gaan?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spannendtot nu toe allemaal mannen.... ik wil er ook wel wat meiden bij hoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk! Dan zit ik/zitten wij met de Slank-meeters ook in Den HaagKom wel even langshuppelen
OWquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zitten wij, onder voorbehoud, in het verre Oosten van het land om bij Sun en TAV op bezoek te gaan.
Ow?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zijn er nog meer mensen die niet willen dat ik kom
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
wat zijn we toch een stel neuroten in dit topic allemaal soms![]()
Weet ik nog niet, alles is heel verweg voor mij vanaf volgende week.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf![]()
Maar ben jij er ook bij 6 november?
En bedankt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
wat zijn we toch een stel neuroten in dit topic allemaal soms![]()
oh, omdat je me zo stellig negeerdequote:
Fetaflapjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, omdat je me zo stellig negeerde
CUL meet is alweer een tijdje geleden, mei geloof ik, dus heb wel zin in nog een CUL meet
2 van gehadquote:
Ja, dat was wel het begin van al die verspilde uren in de SC hier jahquote:
quote:
Hmmm, etenfoto'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is de was en de strijk weggewerkt -
Gisteren de schoonouders bezocht die waren blij en opgelucht dat wij heelhuids terugwaren !
Boodschappen gedaan: gut wat eten wij vanavond: left over chinees !
Zojuist een aantal foto's geselecteerd voor de nieuwsgierigen.
Ook CUL gerelateerde foto's.
Dan ben ik benieuwd of het linkje werkt ???
http://s81.photobucket.com/albums/j225/Brink20/Turkije%202010/
hou je ook van vietnamese loempia'tjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 van gehad
Ik ben een sucker voor alles met bladerdeeg of een dunne krokante korst
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou je ook van vietnamese loempia'tjes?
oeh lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Vork het volgende:
Alles tof en wel, Maar sushi is voor mij als vegetariër wel wat minder spannend, dus sla ik deze denk ik maar over. Daarnaast zit mijn agenda al redelijk vol rond die tijd.
Helaas, volgende keer beter.
Maar ik heb nu wel lekkere zelfgemaakte groentekroketten in wording
zullen wij weer 's een nieuwe eet-date doen? Wordt agendatechnisch gezien wel ergens 2011quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef Vork het volgende:
Alles tof en wel, Maar sushi is voor mij als vegetariër wel wat minder spannend, dus sla ik deze denk ik maar over. Daarnaast zit mijn agenda al redelijk vol rond die tijd.
Helaas, volgende keer beter.
Maar ik heb nu wel lekkere zelfgemaakte groentekroketten in wording
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |