Klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt wel erg lekker!! ik wil graag vnv naar de Italiaan, denk dat dat het wordt. er is er één waar ik nog naartoe wil in Aalsmeer (nog nooit geweest); Pasta Vino
morgen niet, zondag wel aardig geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
morgen niet, zondag wel aardig geloof ik
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
morgen niet, zondag wel aardig geloof ik
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.htmlquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.html
die dus![]()
oeh, nom!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
http://uitdekeukenvanarde(...)/pane-siciliano.html
die dus![]()
en voor bluezz ik heb nog 2 weken(en ik verveel me de tiefus, voel me alleen en vind het niet leuk om in uppie vakantie te hebben, ben al redelijk uitgerust alhoewel ik me wel nog steeds wat moeiig voel
dus dan ga ik steeds bakken
, en komende week meer uitzicht op leuke dingen en uitjes enzo)
!
Hij is inmiddels al groot (heel groot!) en bij m'n zus, maar dat was wel ons katje jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
is dat trouwens je eigen katje op je avatar?
Wat een schatjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al groot (heel groot!) en bij m'n zus, maar dat was wel ons katje janestje dat werd geboren toen ik nog thuis woonde.
Heb je daar ook zo'n hekel aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef LieLie het volgende:
Oef, gelukkig, er zit niemand naast me in de bus
het is volgens mij de grootste kat die ik ooit in het echt heb gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat een schatjeen ja? is ie lekker groot geworden
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef flying-dutchman het volgende:
En wie heeft mij net bij koen en Sander op 3fm gehoord?
Nou....ik ken toch een hele grote (oranje) katerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
het is volgens mij de grootste kat die ik ooit in het echt heb gezien
Werd zo maar gebeld vanwege mijn lijstje voor 90's request. Wist het niet van te voren. Ff downloaden vanavondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
je geeft ook niet even een seintje van te voren?
daar kan ik de hele weg wel over zitten mokkenquote:
Ik wil altijd dat er een leuk meisje naast me komt zitten maar meestal is het een vervelende stinkoma.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
daar kan ik de hele weg wel over zitten mokken
het is al zo'n eind en dan moet je ook nog steeds zo gespannen zitten. want je trekt toch een beetje bij die oersoon weg, en dan gaat mn rug pijn doen en... js, daar heb ik een hekel aan
Coolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Werd zo maar gebeld vanwege mijn lijstje voor 90's request. Wist het niet van te voren. Ff downloaden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |