abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87137818
Orea heerlijk weer vandaag he. Wij hebben ook lekker een dik uur gewandeld in het park, zo schatiig om dan de kindjes te zien die kastanjes zoeken, kindjes die brood geven aan de eendjes.. dat krijgen we allemaal nog :)

Hier ligt ze ook geregeld even tussen ons in, het is zo gezellig O+
pi_87138837
Wij zijn naar het strand geweest. Heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87142421
op welk strand was je tico?

wij zijn ook naar t strand geweest en daar lekker gegeten bij de mexicaan.

t was net op kijkduin echt zo lekker met t windje enzo O+
pi_87142979
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
op welk strand was je tico?

wij zijn ook naar t strand geweest en daar lekker gegeten bij de mexicaan.

t was net op kijkduin echt zo lekker met t windje enzo O+
Kijkduin :Y :Y

Jen in het zand spelen, Tico in het water en ik gewoon heerlijk met mn neus in de wind. Heerlijk!

Uiteten doen we nog ff niet, dan zou ik iets van een wandelwagen mee moeten nemen ofzo, maar dan nog. Wij gingen net eten en toen wilde ze weer precies eten, dat zou ik echt niet tof vinden in een restaurant.
pi_87143093
floris heeft precies voor t eten gegeten kwam dus goed uit :)
hij ging zelfs slapen in de wagen :o

ik kan me al helemaal verheugen op met floris in het zand spelen O+
pi_87143399
Son, ik was net aan het 'kletsen' met Leia en vertelde dat we morgen even naar het dorp gingen om wat voor Floris te posten en of ik dan namens haar een kusje aan Floris moest sturen ( :') ) en toen kreeg ik een mega glimlach! O+ dat beloofd wat :D
pi_87143444
O+
vind floris vast heeeeeeel leuk :D
pi_87143484
Overigens heeft Leia verder een slaapdag lijkt wel! Ze heeft vanmiddag 2 keer 1,5 uur in de doek geslapen, en thuis ging ze er rond 4 uur in, en om half 8 heb ik haar er maar uitgehaald en toen begon ze alweer in te dutten in de box :o flesje melk ging er echter wel zo in (gelukkig!) maar ze hangt nu alweer half op apegapen...

Dus ik denk dat ik lekker met dochterlief vroeg het bed induik zo O+
pi_87143530
Oh ja flesjes... Ik moet er morgen eens aan denken om wat uit de vriezer te halen..
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:18:39 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_87146639
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kijkduin :Y :Y

Jen in het zand spelen, Tico in het water en ik gewoon heerlijk met mn neus in de wind. Heerlijk!

Uiteten doen we nog ff niet, dan zou ik iets van een wandelwagen mee moeten nemen ofzo, maar dan nog. Wij gingen net eten en toen wilde ze weer precies eten, dat zou ik echt niet tof vinden in een restaurant.
Wij gingen uit eten toen Nathan 2 weken oud was. En inderdaad, hij wilde precies eten tijdens het eten. Dus manlief heeft mijn volledige pizza in stukjes gesneden en ik heb heerlijk gegeten (en Nathan ook ;) ).

En ook wij hebben een stukje gewandeld ^O^ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87148327
Sorry ik heb het nog vrij druk dus ik heb nog niet veel gereageerd.
Maar wat fijn dat jullie kindjes al zo goed doorslapen!

Isabelle komt zo om de 3 uur, dus meestal 2 nachtvoedingen. Soms 3. Wat vervelender is, is dat ze behoorlijk veel last heeft van darmkrampjes. Overdag, maar ook 's nachts. Ze is dan echt helemaal overstuur en dat duurt soms wel 3 kwartier :'(

Fannie, wat is Anne O+
pi_87148401
Agos!! Arme Isabelle.. Heb je al iets van Infacol of Cinababy overwogen?
pi_87148408
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef Noa24 het volgende:
Sorry ik heb het nog vrij druk dus ik heb nog niet veel gereageerd.
Maar wat fijn dat jullie kindjes al zo goed doorslapen!

Isabelle komt zo om de 3 uur, dus meestal 2 nachtvoedingen. Soms 3. Wat vervelender is, is dat ze behoorlijk veel last heeft van darmkrampjes. Overdag, maar ook 's nachts. Ze is dan echt helemaal overstuur en dat duurt soms wel 3 kwartier :'(

Fannetje, wat is Anne O+
pi_87148542
Ja het is echt heel erg sneu en bijna niets helpt, lijkt het wel. We gebruiken sinds vandaag Infacol, maar het ljkt nog niet echt te helpen. We hebben hiervoor Sab Simplex geprobeerd en ik geloof dat dat nog beter helpt. Maar ondanks dat, heeft ze nog wel minstens 3 x per dag van die darmkramp "aanvallen" . Ik let zelf al op mijn eten.. Het is zo sneu, zo'n hulpeloos klein meisje en ik kan gewoon niets doen om haar te helpen ;(
pi_87148736
Sneu hè.. het enige wat echt help is afwachten.. Ik merk dat het bij Leia al minder wordt (die gaat naar de 3 maanden nu :))

Wat nog wel kan verzachten trouwens is een cosi bag (zo'n hittepit zak voor baby's) en dat op haar buikje leggen.. Deed het hem hier wel erg goed overigens! Van Infacol kreeg Leia verstopping.. Cinababy werkt nog altijd het beste, echter dat heeft even tijd nodig om echt te werken, ivm homeopatisch...
pi_87148742
Wat sneu zeg voor Isabelle ;(
stomme krampjes :(
pi_87151146
Ik heb even gegoogled op die cosi bag en dat ziet er idd wel goed uit. Het is hier ook te koop zag ik, dus daar ga ik morgen maar even naar kijken. Ik voel me zo machteloos en de gedachte dat dit nog wel 2.5 maand kan duren is niet echt fijn. Maar goed, je wilt gewoon een wondermiddel ofzo, maar dat is er gewoon niet.
Ze had er net ook weer last van, maar ze ligt nu even te slapen op papa's buik O+

Verder gaat mijn vriend morgen weer werken, dus voor het eerst de hele dag met dr alleen, spannend!

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Als jullie vriend/man werkt? Doen jullie alle voedingen/verschoningen alleen 's nachts? Ik voed zowiezo alleen, gezien het feit dat ik borstvoeding geef, maar ik wil hem ook niet meer wakker maken voor het verschonen enz nu hij weer begint met werken.
pi_87151656
zo doen wij dat :Y
eigenlijk al vanaf week 2(toen t bed naar beneden ging, met de hechtingen was in- en uitstappen niet zo prettig :')). vond t onzin dat we met zn 2en wakker zouden moeten zijn, terwijl hij niets hoeft te doen s nachts.
ben niet zo van dat soort 'solidariteit' (schoonfamilie dus wel...schoonmoeder staat om 6uur op, omdat hij het ook niet leuk vindt vroeg op te staan, schoonzus vond het raar dat mijn vriend niet wakker blijft als k om half 1 zit te voeden enz.)
hij moet werken, ik niet.
  maandag 4 oktober 2010 @ 07:51:27 #69
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87158661
Slapen roeleert 8-) van 21.30 tot 5 *O*
Ik kom zo bijlezen, nu eerst de oudste naar school brengen :s)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87158995
zeker saffier! Goed van Ylana zeg!

hier ging floris om 8uur/half 9 zn bed in om 12 uur later wakker te worden :o :D
heb om elf uur nog bij zn bed gestaan van zal k m wakker maken, maar toch maar niet gedaan. ik hoopte op half 7 :D
pi_87159100
oh en vanaf vandaag ben k weer werkloos ipv zwanger en bevallen -O-
hij is gewoon al 12 weken, 1 dag en 48minuten
pi_87159237
Ik voed uiteraard, maar 's nachts verschoon ik ook niets uitgezonderd poep. Dus ik hoef m'n bed niet uit.
  maandag 4 oktober 2010 @ 09:06:40 #73
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_87159486
Ik verschoon ook niet 's nachts behalve poep inderdaad, lijkt me logisch. Oh en van de week toen ik de plasluier wel heel erg vol vond zitten heb ik die ook verschoond.
Manlief heb ik nog nooit wakker gemaakt 's nachts, nergens voor nodig als ik toch de bv doe.
Ik heb de jongedame om 7.50 uit har wieg geplukt om Tobias naar school te brengen, toen had ze natuurlijk honger, helaas, even wachten tot we weer thuis zijn, Nu zijn we thuis en ligt ze te maffen in de doek O+ Stilzitten helpt, dan wordt ze wel wakker :D

Zo Son! Dat is ook lekker slapen zeg :D
Wel ff jammer dat je nu gewoon werkloos bent -O- Ben je dringend op zoek of kan je het rustig aan doen? :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_87160126
Anne heeft vannacht weer perfect geslapen, van 22.45 uur tot 5.30 uur! Heerlijk! :)

Ze heeft net de tweede fles gehad, maar is het er niet mee eens dat ze in de box moet liggen volgens mij. Ik kijk het nog even aan, maar ze heeft ook wel wat last van krampjes, dat is inderdaad heel zielig om te zien.
pi_87160339
Krampjes, hier vannacht ook weer... Gewoon een slapend mopje zien verkrampen gevolgt door een mega scheet steeds... Nou heeft ze vrijdag voor het laatst gepoept dus ik verwacht dat er wat aankomt, maar heb vannacht gewoon mee zitten huilen.. Arm ding!

Hier doe ik de voedingen (borstvoeding) want v ind het onzinnig dat M. Alleen voor de gezelligheid wakker moet worden terwijl hij moet werken. In de eerste weken was hij vrij en ging hij er 's nachts uit om een kopje thee te zetten O+

Straks als ik weer ga werken in januari zal ik ook de nachtvoedingen doen ivm borstvoeding, maar ik moet zeggen dat hij 's nachts altijd wel even wakker wordt van ons :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')