Kijkduinquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
op welk strand was je tico?
wij zijn ook naar t strand geweest en daar lekker gegeten bij de mexicaan.
t was net op kijkduin echt zo lekker met t windje enzo
Wij gingen uit eten toen Nathan 2 weken oud was. En inderdaad, hij wilde precies eten tijdens het eten. Dus manlief heeft mijn volledige pizza in stukjes gesneden en ik heb heerlijk gegeten (en Nathan ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijkduin![]()
![]()
Jen in het zand spelen, Tico in het water en ik gewoon heerlijk met mn neus in de wind. Heerlijk!
Uiteten doen we nog ff niet, dan zou ik iets van een wandelwagen mee moeten nemen ofzo, maar dan nog. Wij gingen net eten en toen wilde ze weer precies eten, dat zou ik echt niet tof vinden in een restaurant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:44 schreef Noa24 het volgende:
Sorry ik heb het nog vrij druk dus ik heb nog niet veel gereageerd.
Maar wat fijn dat jullie kindjes al zo goed doorslapen!
Isabelle komt zo om de 3 uur, dus meestal 2 nachtvoedingen. Soms 3. Wat vervelender is, is dat ze behoorlijk veel last heeft van darmkrampjes. Overdag, maar ook 's nachts. Ze is dan echt helemaal overstuur en dat duurt soms wel 3 kwartier![]()
Fannetje, wat is Anne
Ahhh, wat sneu. Elise zit hier regelmatig ook enorm te worstelen. Gelukkig niet zo erg als Leia, zo te lezen, want er komt elke dag meerdere keren wel wat uit. Ook scheten, en die zijn hard, echt zo raar uit zo'n klein lijfje!quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:50 schreef Orea het volgende:
Krampjes, hier vannacht ook weer... Gewoon een slapend mopje zien verkrampen gevolgt door een mega scheet steeds... Nou heeft ze vrijdag voor het laatst gepoept dus ik verwacht dat er wat aankomt, maar heb vannacht gewoon mee zitten huilen.. Arm ding!
Zo, heerlijk hoor, zo'n luiwammes!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:21 schreef nytar het volgende:
Bij ons thuis mag er niet te hard gelachen worden...Jonas lag lekker te kletsen en te lachen in zn wipstoel tot mn man Oh Oh Cherso iets te grappig vond. Toen kwam er een pruillipje en daarna een flink gekrijs. Gelukkig kreeg ik hem wel weer vrij snel stil daarna, maar wat een sneu gezicht was dat!
We hebben trouwens wel een giga slaapkop...hij wil er 's avonds niet vroeg in, rond 23 uur slaapt ie eindelijk, maar dan wordt ie ook pas om 8 uur weer wakker. Toen eten gegeven en nu slaapt ie nog!
Hmm... dat was nog niet in me opgekomen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:34 schreef pessie het volgende:
Cantare misschien een andere (grotere) speen?
ja echt grappigquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:06 schreef ChilllayD het volgende:
Hihi cuteheerlijk die uitdrukkingen af en toe hé.
(ik vond sytycd wel leuk gister!!). En bij wie vond je dat zo geniaal?
Hier weer het vaste ritueel van madam sinds een tijdje
19:30 tot 03:30.... en dan rond 04u weer geslapen tot 10u!!
Ik haal haar met voeden inderdaad uit de Pacco. Na het voeden ligt ze nog even op mijn borst om te boeren en dan valt ze 9 van de 10 keer alweer in slaap en dan leg ik haar zonder Pacco terug, diep ondergestopt en dat gaat inmiddels perfect. Soms ligt ze met grote ogen te kijken (nog net geen vinger wijzend zo van: Yo Mam, speen!) en als ik die er dan inplop gaat er een arm dramatisch over haar gezicht en valt ze meteen weer in slaap..quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:53 schreef pessie het volgende:
Manlief is eerder wakker dan dat ik ben. Hij gaat dan wel weer direct slapen, als hem dat lukt. Toen we Nathan 's nachts nog een schone luier gaven deed hij dat vaak. Ik heb regelmatig tegen hem gezegd dat ik dat echt wel zelf kon 's nachts maar hij zei dan dat hij beter weer insliep als hij er even uit was geweest. Nou ja, als hij zo graag een luier wil verschonen...
Het stuk nacht van 22.30 tot 4.45 ging prima! Daarna helaas niet meer zo en heb hem om half 7 maar bij me in bed genomen. Ik had hem wel ingebonden na de voeding maar daarmee werd hij weer wakker. Ik denk dat ik toch ga proberen hem een slaapzak aan te doen wanneer hij wakker wordt voor de voeding zodat hij na de voeding in zn slaap terug in zn bed kan. Orea, hoe doe jij dat 's nachts? Haal je Leia uit de Pacco en voed je haar dan om haar vervolgens weer in de Pacco te stoppen?
Krampjes.
Dat doe ik ook. Het helpt alleen niet, want mevrouw vind het lekker om op het moment dat ze in slaapt valt te grijnzen en lekker even met haar hoofd te draaien... waardoor de speen eruit vliegt en ze weer wakker is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik leg er een knuf op of tegenaan. Werkt half.
En wanneer komt het grote nieuws?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:56 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Zo ik kom ook maar weer eens koekeloeren en laten weten dat we nog in leven zijn
Ben zoooooo druk!!
Geniet er heerlijk van dit drukke leventje.. werken, kindjes.. alleen weinig slaap is wel erg wennen hoor! Ben een echte slaapkop dus dat kost me nog even wat moeite.. Gelukkig slapen de kindjes ook erg goed dus dan kan ik wel wat bijslapen!
Ik hoor een klein ding in bedje huilen, dus die ga ik voeden en dan ga ik zo de kindjes naar Oma brengen want ik mag weer werken.. Kom van de week even bijlezen en buurten als ik vrij ben!
Haha die ja (ik had al zo'n vermoeden)quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja echt grappig![]()
nou bij de allerlaatste die eruit ging, die zichzelf zo goed vond
Ik had een soortgelijke ervaring dit weekend. We waren het hele weekend in een vakantiepark, met heel Ravages familie. Dus druk, veel onbekende gezichten voor haar en een vreemde omgeving. Ze had zaterdagochtend niet zo best geslapen en was dus heel de zaterdag chagrijnig. We aten 's avonds laat en ik had haar net een half uur lang laten drinken toen ze niet wilde slapen. Ravage had mij afgelost zodat ik na haar drinken kon gaan eten, zegt mijn schoonmoeder: 'soms moeten kindjes ook gewoon even huilen. Als het buikje vol zit en ze aandacht heeft gehad, kun je er soms ook niets anders aan doen.' Terwijl ik zei: 'Ze heeft niet goed geslapen vandaag en is dus chagrijnig.' Werd er wel een beetje kriegel van, helemaal toen bleek dat ze dat ook al tegen Ravage had gezegd, en dat hij er onzeker van werd. Blijkbaar vindt ze dat we er te veel bovenop zitten ofzo..quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
nja ze vond dat k m maar moest laten huilen. maar goed in een vreemde omgeving ga k m niet zo maar laten huilen, plus dat t haar niets aangaat hoe k mijn kind in slaap krijg.
zei net tegen mijn vriend, als een bekende het zegt boeit t niet zo, maar iemand die ik voor t eerst in mn leven zie moet lekker zn mond houden.
Ja het gaat goed met de kleine man, hij groeit goed op de borstvoeding. Ik heb jammer genoeg wel net borstontsteking gehad, dat was een beetje jammer. Zeker omdat ik daardoor erachter ben gekomen dat ik allergisch ben voor penicilline...quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Nytar, gaat verder alles goed met Jonas? En met jezelf? Werk je of blijf je thuis? Lukt het allemaal?
Precies!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:00 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijke ervaring dit weekend. We waren het hele weekend in een vakantiepark, met heel Ravages familie. Dus druk, veel onbekende gezichten voor haar en een vreemde omgeving. Ze had zaterdagochtend niet zo best geslapen en was dus heel de zaterdag chagrijnig. We aten 's avonds laat en ik had haar net een half uur lang laten drinken toen ze niet wilde slapen. Ravage had mij afgelost zodat ik na haar drinken kon gaan eten, zegt mijn schoonmoeder: 'soms moeten kindjes ook gewoon even huilen. Als het buikje vol zit en ze aandacht heeft gehad, kun je er soms ook niets anders aan doen.' Terwijl ik zei: 'Ze heeft niet goed geslapen vandaag en is dus chagrijnig.' Werd er wel een beetje kriegel van, helemaal toen bleek dat ze dat ook al tegen Ravage had gezegd, en dat hij er onzeker van werd. Blijkbaar vindt ze dat we er te veel bovenop zitten ofzo..
Maar goed, gister had ze wel goed geslapen 's ochtends, en was dus een stuk vrolijker. Heeft ze m'n gelijk maar weer bewezen.Ik ken m'n kind toch het beste, verdeurie.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net mn Iphone baby laten zien op mn werk. Ze vonden dr leuk, want alle opties zaten erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |