Ze ziet er best leuk uit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef Mylene het volgende:
Filmpje Telegraaf: Demonstratie van krakers
Wat ziet dat meisje er vies uit.
jullie wetten, niet onze wetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:31 schreef Resistor het volgende:
[..]
Als je zo trots op jezelf bent, laat je je gezicht toch zien
-edit-
Net een paar video's van extreem rechtse demonstraties zitten kijken, maar die laten hun gezicht dus wel zien.
Berichtgeving over de rellen van vanavond: http://www.indymedia.nl/nl/2010/10/69861.shtmlquote:buurtbewoner - 01.10.2010 22:59
hallo mijn auto is kapot gemaakt door krakers.
wil die mensen die dat gedaan hebben even eerlijk zeggen?
ikw acht tot morgen vroeg is er dan geen briefje met namen pak ik me aanmaakblokjes
spuistraat 14 a
Misschien wilde ze die auto ook gaan krakenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Nibb-it het volgende:
Die auto is kapotgemaakt voor de goede zaak!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien wilde ze die auto ook gaan kraken
Ja maar niemand gebruikte hem en ze moeten zich toch verplaatsen als ze geen bakfiets hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die types hebben maar van andermans spullen af te blijven.
Want zwartrijden in het OV mag ook al niet van de kapitalistische regeringquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar niemand gebruikte hem en ze moeten zich toch verplaatsen als ze geen bakfiets hebben
Gelukkig is het vereeuwigd op Fok!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha en nu hebben ze dat berichtje over die auto verwijderd zodat er alleen zielige jankverhalen staan over hoeveel onrecht hun is aangedaan
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Van indymedia
[..]
Berichtgeving over de rellen van vanavond: http://www.indymedia.nl/nl/2010/10/69861.shtml
WTFquote:k ben inelkaar geslagen
kraker uit friesland - 01.10.2010 23:30
ik was ook in de spui straat ik stak me middelvingerop en rende daarna kei hard weg en ik werd gepakt door een smeris ze duwde pepeprspray vol in me anus en ze trapte me in me plasser alleen omdat ik me middervinger uitstak en ja ook me tong waar kan ik me klacht melden of waar kan ik de burgemeester zijn kinderen vinden??/
Had ie geen broek aan.....quote:ze duwde pepeprspray vol in me anus
lol2gelul. krakers gebruiken meer agressie dan de me kan wegslaan. heb je vaker met ratten die in de val zitten en beseffen dat ze nu ook huur moeten gaan betalen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:27 schreef juxtaposition het volgende:
Normaal is geweld niet toegestaan, en nu moeten ze opeens allemaal kapotgeschoten worden?![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd naar hoe het is gegaan.
Ik moest wel erg lachen om het nieuws:
"er zijn 11 krakers opgepakt voor openbare geweldpleging"
Vervolgens zie je 20 ME mannetjes Vol losgaan en kopjes inslaan.
Btw, zaten hier niet een paar bij die zeiden dat je als man nooit een vrouw mag slaan, en vervolgens vrolijk schelden op dat rattekopje dat aan puin is geslagen door de ME?
Bronnen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol2gelul. krakers gebruiken meer agressie dan de me kan wegslaan. heb je vaker met ratten die in de val zitten en beseffen dat ze nu ook huur moeten gaan betalen.
Over crimineel gesprokenquote:Door Jos van Sambeek op vr, 01/10/2010 - 11:41
De krakers van een pand van de faculteit Diergeneeskunde op De Uithof wordt het leven zuur gemaakt door studenten, die de aanwezigheid van de krakers blijkbaar niet op prijs stellen. Ze bedreigen de krakers, hebben ruiten ingegooid en vernielingen aangericht, een gang onder water gezet, een zak rottend vlees gedumpt, vier banden lek gestoken en hebben krakers met pepperspray bespoten, dat alles in kennelijke staat.
Volgens de krakers gaat het om leden van de studievereniging Diergeneeskunde, die vlakbij het kraakpand een honk hebben. Een gesprek tussen beide partijen heeft er toe geleid dat de krakers de afgelopen week een nacht met rust gelaten zijn; in de nacht van donderdag op vrijdag was het echter weer raak. De krakers vonden de situatie zo bedreigend dat ze de politie hebben gebeld. Die hield enkele studenten staande maar verrichte geen aanhoudingen. De krakers gaan in de loop van vrijdag aangifte doen. De politie wacht dat af.
Hehe bizar. Krakers vs PETA ledenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:31 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Bronnen?
[..]
Over crimineel gesproken
Ja idd! Nu ik er over nadenkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hehe bizar. Krakers vs PETA leden
Zelfs hierbij kan ik die studenten begrijpenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:31 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Bronnen?
[..]
Over crimineel gesproken
Over dubbel gesprokenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zelfs hierbij kan ik die studenten begrijpen
Kom jij maar eens met bronnen aan dat krakers geen geweld gebruiken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:31 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Bronnen?
[..]
Over crimineel gesproken
Bewijs van absentie van actie...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met bronnen aan dat krakers geen geweld gebruiken.
Die auto is zeker door de ME omver geworpen?
Bewijs dat ze vreedzaam zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:02 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Bewijs van absentie van actie...
Wat een held ben je ook he![]()
Nou ja, als ik een charge van ME te paard op mijn dak krijg, aangevuld met pepperspray en wapenstokken sta ik ook niet meer voor mijn daden in hoor..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bewijs dat ze vreedzaam zijn
Bewijs dat ze niet vreedzaam zijn is zojuist geleverd door filmpje.![]()
Heerlijk filmpje, dat worden popcorn momenten op het late nieuws morgen
JULLIE WETTEN, NIET DE ONZE
enquote:puk - 02.10.2010 00:51
Wat ik heb begrepen is dat die auto is omgegooid om de smeris tegen te houden. Dus als barricademateriaal. Dat een eigenaar weer alleen om zn eigen bezit denkt en niet om het algemeen belang is tekenent voor de maatschappij waarin we leven!
Dus omdat er niet heel duidelijk een invalide teken op stond mocht de auto gesloopt worden?quote:Na de charges werden er in het stuk ter hoogte van café de Prik pas stenen losgetrokken en later helaas ook de auto omgekieperd (die er niet duidelijk als een invalidewagen uitzag oid) als obstakel tegen de van weerszijden galloperende aanvallen.
IndyMediaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een copy/paste uit een ander topicreactie op indymedia
[..]
en
[..]
Dus omdat er niet heel duidelijk een invalide teken op stond mocht de auto gesloopt worden?wat een kansloos simpel volk is het toch ook
Maar geen van die patsers die natuurlijk de schade gaat vergoeden.... lafaards
quote:
Deze? Dat is niets ongebruikelijks hoor?quote:rogier - 01.10.2010 20:39
Ik vind dat we de gemeenteraad op moeten roepen een onderzoek in te stellen naar de gang van zaken rond deze escalatie. Het lijkt mij duidelijk dat hier moedwillig is ingezet op een confrontatie door de ME. Deze rel had voorkomen kunnen worden als we gewoon rustig naar het spui hadden kunnen doorlopen. Waarom wil Welten zo graag dat de ME en de krakers knokken? Omdat hij dan nog meer ruimte krijgt om lekker z'n eigen plannetjes door te voeren. De centrale stad moet hem terugfluiten/afzetten.
Wat een tyfusstreek.
R.
ik bedoelde de bedreigingen van de amsterdamse burgemeester.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:32 schreef okiokinl het volgende:
hier kan ik niet achter staan, belachelijk.
ik weet ook zeker dat heel veel krakers dit belachelijk zullen vinden.
quote:Wat ik heb begrepen is dat die auto is omgegooid om de smeris tegen te houden. Dus als barricademateriaal. Dat een eigenaar weer alleen om zn eigen bezit denkt en niet om het algemeen belang is tekenent voor de maatschappij waarin we leven!
bijna?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nee ik doelde op deze reactie![]()
Lijkt bijna op een troll.
[..]
Mens, je leeft in een droomwereld! Misschien waren die demonstranten eigenlijk PVV stemmers, geloof wat je wilt geloven, Oogkleppen op hebben het dat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:21 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
IndyMedia
Daar blijft altijd de vraag of dit door krakers is geschreven, maar dat lijkt me duidelijk.
(Nouja, in elke groep zitten figuren met minder verstand dan een aap, dus onder de krakers uiteraard ook)
? Het is onmogelijk om een reactie te plaatsen op indy media, waar je je voordoet als een hele domme kraker, die met zijn opmerking het tegendeel bewijst?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Mens, je leeft in een droomwereld! Misschien waren die demonstranten eigenlijk PVV stemmers, geloof wat je wilt geloven, Oogkleppen op hebben het dat.
Jij praat alles goed wat alleen in jou straatje past, Lijkt wel PvdA, Iedereen telt, behalve de mensen die niet zo denken als wij denken!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:27 schreef juxtaposition het volgende:
Normaal is geweld niet toegestaan, en nu moeten ze opeens allemaal kapotgeschoten worden?![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd naar hoe het is gegaan.
Ik moest wel erg lachen om het nieuws:
"er zijn 11 krakers opgepakt voor openbare geweldpleging"
Vervolgens zie je 20 ME mannetjes Vol losgaan en kopjes inslaan.
Btw, zaten hier niet een paar bij die zeiden dat je als man nooit een vrouw mag slaan, en vervolgens vrolijk schelden op dat rattekopje dat aan puin is geslagen door de ME?
Ik praat dingen goed die in mijn ogen goed zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij praat alles goed wat alleen in jou straatje past, Lijkt wel PvdA, Iedereen telt, behalve de mensen die niet zo denken als wij denken!
lol volgens mij is dat een pvv standpunt...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij praat alles goed wat alleen in jou straatje past, Lijkt wel PvdA, Iedereen telt, behalve de mensen die niet zo denken als wij denken!
Maar bij geschienisles heeft u afgeweten, ik ben een realist, rn ssn jou post te lezen, en je ontkenning en verdraaing van feiten lijk je in de verste verte niet op mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:57 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik praat dingen goed die in mijn ogen goed zijn.
Gek he?![]()
Ik lijk eigenlijk best op jou he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |