ik voel me ook helemaal de bink nuquote:
5 centquote:
Het was geen localquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog op m'n lijstje. Even op z'n alpenhoorn blazen
Dat risico loop je vooral in Thailand en maleisiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen kwam je erachter dat die schattige Indo ook een piemel had?
Ik had een verrassing voor mijn ex die daar ging studeren (we deden Mexico in 3 weken voor die tijd); een nacht in een geweldig mooi 5sterrenhotel, gebouwd in een oude stierenvechtersarena.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zal ongeveer net zo ver zijn als Japan
Maaaaaaar, hoe was de locatie? Ik keek uit over Tokyo
ik ben daar niet goed inquote:
Daar doen we gewoon de backpackersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat risico loop je vooral in Thailand en maleisie
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind 5 niet veul nee. Als je er een beetje voorzichtig mee omgaat, kun je dat wel voor jouw leeftijd bij elkaar verzamelen.
Dat hoeft toch niet? Maar wel leuk om een beetje mee te doen met de localsquote:
Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je krijgt wel de samenvatting vandaag.Je bent weer helemaal op de hoogte.
Hoe meer ervaring je hebt, hoe waardevoller je bent. In mijn branche gaat binnen 5 jaar 30% van de mensen met pensioen. Die moeten vervangen worden en de meest ervarenen voor hun leeftijd maken de hoogste kans. Binnen het bedrijf hier ben ik een van de jongsten maar ook een van de meest ervarene. Dat helpt enorm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kloonpostquote:
Your welcome.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:29 schreef Flippiee het volgende:
Heatwave mag ik je nog steeds een PMtje sturen?
[spoiler] heb je tijd voor overdreven pubergedachtes waarin de wereld vergaat enzo[spoiler]
En jij was de stier die nacht?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had een verrassing voor mijn ex die daar ging studeren (we deden Mexico in 3 weken voor die tijd); een nacht in een geweldig mooi 5sterrenhotel, gebouwd in een oude stierenvechtersarena.![]()
![]()
Denk dat dat ook wel puntjes scoort.![]()
Een minibar met sigaretten erin.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:29 schreef Flippiee het volgende:
Heatwave mag ik je nog steeds een PMtje sturen?Misschien moet je dat per PM vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die stinkenquote:
Of overschat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Your welcome.
Het zou toch niet fijn zijn als je niet iedereen op zijn of haar specifieke waarde kan schatten.
dat wordt weer wat vanavondquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |