oh het mag dus wel meegebracht zijn dan is het nog niet zo ver Tunesie gok ik zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat de meest verre plek (vanaf NL) gezien is waar je ooit geneukt hebt
ze maken me verantwoordelijk voor een hoop, ik zorg natuurlijk meteen dat ik straks dan ook echt de enige ben die er wat mee kan.... kunnen ze me niet missenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef El_Matador het volgende:
Mij ook hoor. Alleen ben wel harder geworden sinds mijn ziekteweken. Beter ook.
Indonesië.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:24 schreef YipYip het volgende:
Ik op Tenerife...maar das nie echt ver weg
Impressivequote:
Dat zal dan dit zijn:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
nope, en dat blijft ook nog wel ff zoquote:
oja ok, dan finland of la palma, geen idee wat verder weg is....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 5 niet veul nee. Als je er een beetje voorzichtig mee omgaat, kun je dat wel voor jouw leeftijd bij elkaar verzamelen.quote:
Daar heb ik alleen gezoendquote:
Dat is een goeie strategie idd. Gaat in jouw branche ook iedereen met pensioen over 5 jaar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
ze maken me verantwoordelijk voor een hoop, ik zorg natuurlijk meteen dat ik straks dan ook echt de enige ben die er wat mee kan.... kunnen ze me niet missen
patience is a virtue...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Tijd om daar wat aan te doen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope, en dat blijft ook nog wel ff zo
Dat zal ongeveer net zo ver zijn als Japanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal dan dit zijn:
http://maps.google.com/ma(...)4,135.263672&t=h&z=4
geregeldquote:
Die wil ik ook nog op m'n lijstje. Even op z'n alpenhoorn blazenquote:
Huh? explainquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is een goeie strategie idd. Gaat in jouw branche ook iedereen met pensioen over 5 jaar?
Hoe hard kun je zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope, en dat blijft ook nog wel ff zo
Ze was Nederlandsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen kwam je erachter dat die schattige Indo ook een piemel had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |