Hondje doodgeschopt door Marokkaanse jongerenquote:In Amsterdam is een weerloos hondje door Marokkaanse straatterroristen doodgeschopt. Dat vertelt de 75-jarige mevrouw Van der Meer tegen de Telegraaf. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar keihard tegen de muur."
De Amsterdamse bejaarde schrikt normaliter niet terug voor 'een stelletje snotapen', maar tegen een hele groep kan ze niets doen.
Het oude beestje is vorig jaar in elkaar geschopt door een groep Marokkaanse jongeren. "Het was verschrikkelijk. Haar nekje was open gescheurd, ze gaf bloed over. Die beestjes zijn als kinderen voor me, waarom doen die jongens dat? Ik haat ze."
waarom doe je het zelf niet tough guy?quote:het enige waarover ik me nog verbaas is dat er niet van dit soort mensen opstaan onder de nederlanders:
Vorig jaar gebeurd en nu gaat ze het vertellen? Vaag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:05 schreef koekjestrommeltje het volgende:
Ach, dan denk je dat ze niet laffer zijn dan mogelijk maar ja....
[..]
een klein hondje van een (eenzame) bejaarde gruwelijk doodschoppen.
het enige waarover ik me nog verbaas is dat er niet van dit soort mensen opstaan onder de nederlanders:
[ afbeelding ]
Vind ik niet gek, als zoiets gebeurd durf je het niet zomaar te vertellen omdat je bang bent voor meer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vorig jaar gebeurd en nu gaat ze het vertellen? Vaag.
Of we schoppen ze allemaal het land uit, dan hebben we er nooit meer last vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:11 schreef Picchia het volgende:
Eigen schuld, dikke bult. Volgende keer maar een grotere hond nemen.
Nu kan het van alles zijn, als het recentelijk was gebeurd dan kon het hondje ook gecheckt worden op de verwondingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik niet gek, als zoiets gebeurd durf je het niet zomaar te vertellen omdat je bang bent voor meer.
ja maar niet al die andere marokkanen worden gepakt en dus geen topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef FreezePop het volgende:
Vooral lekker accentueren dat het Marokkanen waren. Er zijn helaas genoeg anderen die dit ook doen.
ik heb er al eentje het ziekenhuis ingemept.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waarom doe je het zelf niet tough guy?
SUPER TOUGH GUYquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:21 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
ik heb er al eentje het ziekenhuis ingemept.
nog leuker was dat ik vervolgt werd.
gelukkig had ik meerdere getuigen dus vrijgesproken
Nee hoor, de Telegraaf heeft de timing perfect te pakken nu er nog wat CDA'ers over gehaald moeten worden. Kan die krant nou niet eens vervolgd worden voor het aanzetten tot haat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Neuh, dit komt precies mooi na de presentatie van het regeerakkoord waarin dingen staan over het terugsturen van criminele allochtonen. Alleen deze gasten vallen dan weer niet hieronder en met dit bericht krijg je dus een roep om het aan te scherpen. Het is een promobericht voor dit kabinet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, dit komt precies mooi na de presentatie van het regeerakkoord waarin dingen staan over het terugsturen van criminele allochtonen. Alleen deze gasten vallen dan weer niet hieronder en met dit bericht krijg je dus een roep om het aan te scherpen. Het is een promobericht voor dit kabinet.
Wat dat betreft lijkt de rassenleer van de PVV wel op die van de extreme moslims.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef Aristoo het volgende:
Hondjes zijn lief, Marokkaantjes zijn stout...
Zoals we de dus zien is het al een hele tijd geleden gebeurd. Waarom presenteert de PVV-partijkrant het dan nu als nieuws? Is dit waarom 500 extra agenten niet vrij gemaakt worden voor zedendelicten, geweldsmisdrijven, fraude etc, maar om ennemul kop te spelen?quote:Hondje doodgeschopt
door Marie-Thérèse Roosendaal
AMSTERDAM - Het weerloze hondje van de 75-jarige mevrouw Van der Meer is door Marokkaanse reljongeren in Amsterdam helemaal in elkaar getrapt. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar keihard tegen de muur."
Mevrouw van der Meer en haar hondjes. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar zo tegen de muur. Haar nekje was opengescheurd." Foto: Richard Mouw
Please Wait ...
De Amsterdamse bejaarde zegt heus niet terug te schrikken voor een stelletje snotapen. "Maar dit zijn geen straatschoffies meer." Ze wijst op haar twee aangelijnde keffertjes: "Hun moeder, een oud beestje, hebben ze vorig jaar in elkaar geschopt. Tegen die groep kon ik alleen niks doen. Het was verschrikkelijk. Haar nekje was open gescheurd, ze gaf bloed over. Een half jaar later is ze overleden. Die beestjes zijn als kinderen voor me, waarom doen die jongens dat? Ik haat ze. Na tienen laat ik mijn hondjes niet meer uit. Hoe dat nou straks in de winter moet, als het vroeg donker is..."
flink zoeken naar zaken die er niet zijn om het te bagatelliseren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:08 schreef Basp1 het volgende:
Heeft het hondje 1/2 jaar bij de dierenarts op de IC gelegen, of was het hondje gewoon weer opgeknapt en later aan ouderdom overleden.
Zoeken naar oude zaken om marrokanen nog meer in een slecht daglicht te zetten. Titels maken die naar alle waarschijnlijkheid niet eens met de waarheid overeenkomen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:11 schreef koekjestrommeltje het volgende:
flink zoeken naar zaken die er niet zijn om het te bagatelliseren?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zou ik denken wat een domme vriendin heb ik nu weer aan de haak geslagen dat ze zomaar het apenverblijf in de dierentuin in is gegaan.
Lijkt me niet. Als je bang bent voor meer dan wil je hulp en dan breng je dit direct in het nieuws.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik niet gek, als zoiets gebeurd durf je het niet zomaar te vertellen omdat je bang bent voor meer.
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef DonJames het volgende:
Het originele nieuwsbericht:
http://www.telegraaf.nl/b(...)schopt__.html?p=20,1
TS doet er nog een schepje bovenop door het allemaal nog wat aan te dikken.
oude zaak, tis een jaartje geleden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zoeken naar oude zaken om marrokanen nog meer in een slecht daglicht te zetten. Titels maken die naar alle waarschijnlijkheid niet eens met de waarheid overeenkomen.
Misschien is ze gewoon vrij dom, en denkt ze dat er vandaag al ennemul kops zijn, zodat er eindelijk wat aan kan geboren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als je bang bent voor meer dan wil je hulp en dan breng je dit direct in het nieuws.
Een jaar later vind ik gek. Is ze nu niet meer bang dan?
Het hondje is een half jaar later overleden en het verhaal is niet te controleren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
oude zaak, tis een jaartje geleden.
de titel heb ik overgenomen van de FP:
Hondje doodgeschopt door Marokkaanse jongeren
Waar zou de PVV-partijkrant zijn zonder domme schaapjes die het kritiekloos nablaten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:19 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
oude zaak, tis een jaartje geleden.
de titel heb ik overgenomen van de FP:
Hondje doodgeschopt door Marokkaanse jongeren
Ja laten we voor dierenmishandeling een fikse straf opleggen. Wie bepaald alleen wanneer het mishandeling is. Hoe zit het dan met de bioindustriequote:[b]Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35
Er mag wmb ook een fikse gevangenisstraf staan voor het mishandelen van dieren.
Vind het originele bericht anders zorgwekkend genoeg hoor, zie niet zo wat er enorm is aangedikt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:22 schreef DonJames het volgende:
Het originele nieuwsbericht:
http://www.telegraaf.nl/b(...)schopt__.html?p=20,1
TS doet er nog een schepje bovenop door het allemaal nog wat aan te dikken.
Die dierenpolitie wordt wel betaald door het loon van gewone agenten niet te verhogen, bijvoorbeeld. De dierenpolitie zou dus ten koste kunnen gaan van echt belangrijke andere dingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:35 schreef Gia het volgende:
Waarom is links nou weer tegen dierenpolitie? Dat zijn zaken waar gewone agenten niet voor zijn opgeleid, waar ze waarschijnlijk ook geen voeling mee hebben, dus, die kunnen zich beter bezig houden met hun quota of zedenzaken, crimineel kuttuig en nog meer quota....
Ik ben vóór 500 speciaal opgeleide agenten om dit soort zaken aan te pakken.
Er mag wmb ook een fikse gevangenisstraf staan voor het mishandelen van dieren.
Hoe reageerde jij op het artikel van die PVVér met zijn kopstoot? Had je direct een mening klaar of wilde je eerst meer achtergrond info?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar zou de PVV-partijkrant zijn zonder domme schaapjes die het kritiekloos nablaten?
Dan hadden ze maar een vak moeten leren. Als je niks meer kunt worden, ga je bij de politie. Zie dat zoveel om me heen!! Is de studie van hun keuze te moeilijk, worden ze maar politie-agent!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die dierenpolitie wordt wel betaald door het loon van gewone agenten niet te verhogen, bijvoorbeeld. De dierenpolitie zou dus ten koste kunnen gaan van echt belangrijke andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |