SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om wakker mee te worden.
[ Bericht 95% gewijzigd door vogelkooi op 01-10-2010 10:49:45 ]Fear is the grease of society.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:19 schreef vogelkooi het volgende:
Daar word ik niet wakker vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om wakker mee te worden.![]()
Die heeft nog geen tieten, kansloos dus, sorry.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:53 schreef IrishBastard het volgende:
En mijn topic met een lager topicnummer dan
Bij zo'n teringlijer had ik ergens de schade laten taxeren, geheid had 't je een nieuwe bumper of herstel ervan opgeleverd (zit heus wel ergens lakschade) en dan had je nog wat kunnen cashenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:27 schreef IrishBastard het volgende:
Great, net na de Waalbrug een of andere joker die met z'n werkbus achteruit reed (loop schuin af richting Waalbrug, hij had z'n rem niet ingedrukt). Ik stond ruim achter hem, toeterde nog, maar meneer had niets door
Ik stopte hem dus doordat z'n trekhaak mijn bumper raakte, wat een knal en wat gekraak tot gevolg hadIpv dat hij daarna de eerste de beste parkeerplaats/zijstraat opdraait, rijdt 'ie (mijn geflits negerend) gewoon door tot aan het fakking Radboud ziekenhuis, waar hij dan de bus op een 'random' invalidenparkeerplaats zet
Ik de auto uit, en naar hem toe, zegt 'ie na mijn geagiteerde verhaal 'ik dacht dat er een bus verf omviel'
En dat terwijl hij airco monteur was
Nouja, long story short, botsingkje, nummerplaat krom, verder geen schade. Dat wist ik natuurlijk nog niet eerder, dus ik dacht 'm maar te volgen, aangezien het klonk alsof heel m'n bumper aan gort was
Mwa, had er misschien met heel veel moeite een nieuwe bumper uit kunnen slepen, maar zit ik op al die moeite te wachten? Neuh, en daarbij, een foutje kan gebeuren. Als ik zelf zoiets zou veroorzaken, en ik zou zien dat er eigenlijk geen problemen zijn, zou ik het ook bijzonder irritant vinden als iemand wijs gaat doen en stampij gaat maken voor een auto als de mijnequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij zo'n teringlijer had ik ergens de schade laten taxeren, geheid had 't je een nieuwe bumper of herstel ervan opgeleverd (zit heus wel ergens lakschade) en dan had je nog wat kunnen cashen
Ook primaquote:
Nee organiseerde zo'n weekend, was helemaal goed! We hebben beste weekend gewonnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook primaLekker rustig nu het bestuur voorbij is
Hoe was jouw introductie eigenlijk verlopen? Je was toch soort van mentor?
Is ook hoor en andersom zou je ook blij zijn. Maar daarbij zou voor mij wel meespelen dat ik dan verwacht dat iemand meteen actie onderneemt ipv proberen weg te rijden en hopen dat niemand het gezien heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, had er misschien met heel veel moeite een nieuwe bumper uit kunnen slepen, maar zit ik op al die moeite te wachten? Neuh, en daarbij, een foutje kan gebeuren. Als ik zelf zoiets zou veroorzaken, en ik zou zien dat er eigenlijk geen problemen zijn, zou ik het ook bijzonder irritant vinden als iemand wijs gaat doen en stampij gaat maken voor een auto als de mijne
Mja, wegrijden, wegrijden. Hij reed niet bijzonder snel door of weet ik veel wat, maar hij reageerde gewoon niet. Afegzien van de opmerking over het blik verf (quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is ook hoor en andersom zou je ook blij zijn. Maar daarbij zou voor mij wel meespelen dat ik dan verwacht dat iemand meteen actie onderneemt ipv proberen weg te rijden en hopen dat niemand het gezien heeft.
Oh okay, dan scheelt het wel. Netjes opgelost danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, wegrijden, wegrijden. Hij reed niet bijzonder snel door of weet ik veel wat, maar hij reageerde gewoon niet. Afegzien van de opmerking over het blik verf () was hij overigens wel schappelijk, en bood hij netjes zijn excuses aan voor het ongemak en tijdsverlies enzo. Daarbij had ik ook wel schadeformulieren ingevuld als hij echt erg zichtbare schade had gemaakt (2 cm lager en hij had de ondergril er uit getrokken
)
Gaat dit over seks of moet ik nog wat nalezen uit het vorige draadje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe dan ook maar eens ontkennen, met mijn halve bumper op je trekhaak
heb je geen meppertquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Swine het volgende:
Godver. Kan mijn oordoppen niet vinden![]()
Ook nog eens een wesp op mijn kamer (de derde al van deze week)
Moet je wel eerst aangifte doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef IrishBastard het volgende:
Is dit te kenmerken als een ongeval? Want dan ben je gewoon nog strafbaar ook
Met getuigen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, als je lakschade enzo hebt aan je C30 (dus relatief nieuwe auto) zou ik het er wel voor over hebben
'sup, bitchquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draai Xubuntu en dat is wel fijn! Stiekem fijner dan windows, maar als ik dat zeg dan komt Hosti weer ineens uit het niets fan noemen enzo!
Jongens pak de hooivorken en de fakkels maar vast! We hebben een ketter!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
nou, met 'n beetje geluk ga ik in Arnhem werken![]()
ha, zo zag mijn dinsdag er uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, dat was weer eens ultieme SOG, maar wel ontzettend nodig
Ik dacht voor ik ga studeren eens even de tafel op te ruimen en schoonmaken, lag al een poosje kaarsvet op dat IB geknoeid had en op zou ruimen![]()
Dus tafel schoongemaakt, maar goed toen moest ik dus de vloer stofzuigen, dus maar meteen hele kamer gedaan, ook achter het bed enzo
en daarna maar meteen even de wastafel op de wc en alle andere tafels hier meegepakt met een doekje
Alleen de wc moet nog, maar die mag IB lekker doen
Owjah en ik moet de lambrisering ook nog een keer afnemen, er liggen hier altijd overal van die pissebeddenkerkhovendie gaan altijd massaal bij elkaar in de buurt dood
Sparknotes, gradesaver, wikiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
studeren
![]()
ik zit nu al anderhalf uur met open boeken klaar voor 'n essay...
Doe ik ook niet! Het enige boek dat men dient te lezen is de Schrift!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
nou, dan doe jij dat niet, opgelost![]()
echt, dude
Nee dat is goed voor het heil van iedereen!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
nou, met 'n beetje geluk ga ik in Arnhem werken![]()
Goed zo! Veel succes alvast!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
ja, door naar tweede gesprek met seniors en zulks
Wat voor een werk ga je doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
ja, door naar tweede gesprek met seniors en zulks
Even afwachten, maar volgens mij heb ik hem wel gehaald. Nu lekker weekendquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:59 schreef Difficult het volgende:
[..]
Wat voor een werk ga je doen?
Rituals & Swine, hoe is het tentamen gegaan ?
no offence maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
dat zet ik liever niet online ivm herkenbaarheid en zulks
dan hoeft er nog niet op FOK! te staan waar ik werkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
no offence maar
je hele naam staat notabene in je profiel
Ok! Succes met je 2de gesprek iigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
dat zet ik liever niet online ivm herkenbaarheid en zulks
Mooi!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even afwachten, maar volgens mij heb ik hem wel gehaald. Nu lekker weekend.
ja, dat topic over 'Faithy de allochtoonse meidquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef IrishBastard het volgende:
Rofl, die 4e hit op Moblo's naam
Waar fok toch al niet goed voor is
Wat de fak?quote:
Wtf? K. (zou niets nieuws zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:31 schreef Swine het volgende:
Hoi, ik ben net bedreigd door mijn baas (the main big chief) en lichtelijk overstuur
Ik moet oppassen. Hij heeft de verhalen van M. gehoord en als ik niet snel weer normaal doe dan weet hij ook nog genoeg gemene spelletjes om mij te pakken. Hij wist nog wel het een en ander over mij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf? K. (zou niets nieuws zijn)? What happened?
Hoe heb je gereageerd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik moet oppassen. Hij heeft de verhalen van M. gehoord en als ik niet snel weer normaal doe dan weet hij ook nog genoeg gemene spelletjes om mij te pakken. Hij wist nog wel het een en ander over mij.
Aldus K. in een volle kroeg terwijl ik net anderhalf uur klaar was met werken.
Stond totaal perplex natuurlijk. Heb er proberen tussen te gooien dat er uiteraar twee kanten van het verhaal zijn, maar hij liet me niet uitpraten. Daarna bedacht ik me dat 'ja en amen' maar de beste oplossing was. Ook gezien het feit dat ik vier fluitjes op had en we midden in een volle kroeg stonden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe heb je gereageerd?
Zoiets zou ik dus echt nooit pikken, wat vind je er zelf van? Wil je er iets mee doen en zo ja, wat?
Over 5 minuten gaat de supermarkt openquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb zin in vanillie vla, maar goed dat ik t heb!!!
waar woon je dan ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:59 schreef Oom_Agent het volgende:
Zo ik heb de fietsen en bloembakken even bij het huis weggehaald voordat ze straks door de lucht vliegen.
Ik ben volgens mij nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik had het in de koelkast
waarom ben je nog wakker of al wakker
Ik woon bij het pleintje van de Ganzenheuvel. Ik denk niet dat die krakers naar de Oranjesingel zullen gaan. Wel kan het verkeer vandaag flink vast staan op de singels als ze gaan 'raven' op het KK plein. Het is markt, de kermis begint en er worden een paar duizend demonstranten verwacht. Een dikke chaos kan het worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar woon je dan ?
ik hoop dat ik geen last heb van die kutlui, maar dat zal wel niet, ik woon aan de niet-centrumzijde van de oranjesingel
Iets familiedag-achtigs.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:06 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik heb net gewerkt
waarom ga je naar groningen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik rij om 7 uur t kkplein over want ik moet weg, rij ze gewoon omver kuttuig
wat voor achterlijke tokkie ben je als je hoopt op rellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 03:26 schreef Stefka het volgende:
Misschien maar eens gaan slapen.. Hopelijk morgen ook rellen in Nijmegen.
Ik zou echt meteen ontslag nemen daar.. Je bent een toffe jongen, ergens anders maak je ook wel weer zo vrienden.. En als dit echte vrienden zijn blijft het ook wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik moet oppassen. Hij heeft de verhalen van M. gehoord en als ik niet snel weer normaal doe dan weet hij ook nog genoeg gemene spelletjes om mij te pakken. Hij wist nog wel het een en ander over mij.
Aldus K. in een volle kroeg terwijl ik net anderhalf uur klaar was met werken.
Liefdesverdrietquote:
Neen, een of ander debiel rapnummer. Nu alweer de volgende. Ik hoor hem tot hier door zijn mp3tjes zappenquote:
Dan draait 'ie nu in ieder geval wel andere muziekquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Neen, een of ander debiel rapnummer. Nu alweer de volgende. Ik hoor hem tot hier door zijn mp3tjes zappen. Moet vandaag werken dus ben er zo weer van verlost (ff thuis in de pauze).
Ik vind jou wel een beetje een kraker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
Ach joh, dadelijk eens ff hippies gaan kijken in het centrum, ik heb honger
Nare situatie, klote voor je Swine! Ken je niet iemand die wat van het recht af weet die je kan helpen, gewoon om eens te kijken wat je opties zijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Stond totaal perplex natuurlijk. Heb er proberen tussen te gooien dat er uiteraar twee kanten van het verhaal zijn, maar hij liet me niet uitpraten. Daarna bedacht ik me dat 'ja en amen' maar de beste oplossing was. Ook gezien het feit dat ik vier fluitjes op had en we midden in een volle kroeg stonden.
Ik moet het nog laten bezinken.. Heb werkelijk geen flauw idee wat ik hier nu mee aan moet
Het regent daar ook?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
Geen kraker te zien, op de waalkade
QFT. Doe eens zwaaien Hostiquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
Geen kraker te zien, op de waalkade
Klopt, maar dan zijn er nog voldoende stappen te ondernemen. Daarbij, wat bereik je nu met er blijven werken. Denk je nou echt dat het ze draait om het feit dat hij daar nog werkt? Ik denk dat het eerder gaat om het feit dat er nog steeds rechtzaken lopen etc. Natuurlijk zal het betalen tijdens een ziekte er wel iets mee te maken hebben, maar ik gok dat er meer achter zitquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
als swine ontslag neemt hebben ze m waar ze m willen hebben he, dus tja..
alhoewel t voor zn gemoedstoestand beter zou zijn
Ik heb net de hele literatuur voor deze week gelezen, maar heb dat nergens zien staan, dat over kritiek, zal het dan zo zijn dat het gewoon een nutteloze opmerking is die je soort van naar de gelijke behandelingwetgeving wijst ofzo.quote:Valerie wil hiertegen iets ondernemen en vraagt u om advies. U heeft, als advocaat-stagiaire, in de literatuur gelezen dat er vanuit de optiek van gelijke behandeling kritiek is op de nieuwe wetsbepaling.
heej een nieuwequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:51 schreef Playyy het volgende:
Die kraakdemonstratie zag er zo cool uit. Wel duizenden mensen, blijkbaar allemaal opgetrommeld uit heel Nederland. Allemaal spandoeken, flyers uitdelen aan iedereen. Mij werd een heel betoog verteld waarom kraken niet verboden moet worden. Loeiharde muziek, door de straten van Nijmegen aan het demonstreren in de regen, allemaal om te strijden voor hun idealen.
Haha, waarschijnlijk ben ik zo onder de indruk omdat ik nog nooit eerder een demonstratie heb gezien.
playy is een oud nieuwtjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heej een nieuwestel je even voor
Jij zit in Lent, zij in Nijmegen. Doe je raam dicht ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met harde kut muziek, ik probeer huiswerk te maken homo's ga een boom knuffelen ofzo
heb ik weer iets gemistquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met harde kut muziek, ik probeer huiswerk te maken homo's ga een boom knuffelen ofzo
ze post wel eens grappige domme topics in SEXquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik weer iets gemistof niet onthouden
Met een enorme galm erin.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:30 schreef IrishBastard het volgende:
En nou staan ze te speechen. Schreeuw schreeuw
Doet een beetje denken aan het 'rebel rebel rebel' in Southpark als ze het ergens niet mee eens zijn
Lijkt me dan niet dat ze de demonstratie door laten gaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:23 schreef Dupje het volgende:
Volgens mij hebben de krakerts een auto in de fik gestoken op de Waalburg paar uur terug. Stond daar ook muurvast net.
Haha thanks for the introduction.quote:
Overbuurjongen zei datquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Lijkt me dan niet dat ze de demonstratie door laten gaan?
Hey, dat klinkt als anti-kraakquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Playyy het volgende:
[..]
Haha thanks for the introduction.
Maar ik het wel goed hoor, dat kraken vanaf gister verboden is. Je moet gewoon werken voor je geld en voor je woning, vaak ook nog eens hartje stad. Dat willen we allemaal wel, maar omdat wij fatsoen hebben moeten we er gewoon voor betalen en zij niet? Dacht t dus effe niet. Blijf van andermans domein af. Punt.
En als de leegstand en de woningnood echt ZO erg is, moet de overheid maar ingrijpen.
Ze zouden bijvoorbeeld ervoor kunnen zorgen dat je voortaan bij de gemeente een aanvraag kan indienen of het mogelijk is om in een leegstaand pand te wonen.. Niet gewoon zelf ingrijpen en "kraken". Ze moeten zich gewoon aan de regels houden, net zoals wij ook allemaal moeten.
Ookal probeerden de krakers het heel rechtvaardig te laten klinken in de flyers die ze uitdeelden.
Hmm niet mee eens. Ik ben voor het kraken. Er zijn zoooooveel lang leegstaande panden, en er is woningnood. Sorry, maar ik vind dat gewoon slecht, en kraken is dan een oplossing. Misschien niet de beste, maar wel een oplossing. En de overheid grijpt niet in op dit gebied, zeker niet in het nieuwe kabinetquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Playyy het volgende:
[..]
Haha thanks for the introduction.
Maar ik het wel goed hoor, dat kraken vanaf gister verboden is. Je moet gewoon werken voor je geld en voor je woning, vaak ook nog eens hartje stad. Dat willen we allemaal wel, maar omdat wij fatsoen hebben moeten we er gewoon voor betalen en zij niet? Dacht t dus effe niet. Blijf van andermans domein af. Punt.
En als de leegstand en de woningnood echt ZO erg is, moet de overheid maar ingrijpen.
Ze zouden bijvoorbeeld ervoor kunnen zorgen dat je voortaan bij de gemeente een aanvraag kan indienen of het mogelijk is om in een leegstaand pand te wonen.. Niet gewoon zelf ingrijpen en "kraken". Ze moeten zich gewoon aan de regels houden, net zoals wij ook allemaal moeten.
Ookal probeerden de krakers het heel rechtvaardig te laten klinken in de flyers die ze uitdeelden.
gelukkig luisteren ze daar ook heel goed naarquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:44 schreef Dupje het volgende:
Oh en trouwens, kraken heeft ook z'n regeltjes, je mag echt niet elk willekeurig pand kraken. Moet zo en zo lang leeg staan, geen bestemmingsplan hebben ed.
True, maar die mogen dan van mij ook hun pand uitgezet worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gelukkig luisteren ze daar ook heel goed naar
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:16 schreef AMDB het volgende:
Krakers hebben nou niet de meest briljante methode gevonden om zichzelf een sympathiek imago te geven.
Verder ben ik voorstander van kraken zolang de overheid blijft verzuimen om woningtekort goed aan te pakken...
Weer een stereotype, een groot aantal krakers is netjes en werkt gewoon, maar dat doet de rechtse media anders lijken natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:23 schreef Difficult het volgende:
Het is gewoon jammer dat de meeste krakers niet heel netjes omgaan met het pand waar ze inzitten, als ze dat wel deden had ik er een stuk minder problemen mee
Je snapt het deel 'stel je voor'?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Dupje het volgende:
Ik denk dat ik nooit een leegstaand pand ga hebben. Ik zou niet weten waarom ik die zou moeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja, maar ik snap niet waarom iemand voor lange tijd een leegstaand pand zonder bestemming zou hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je snapt het deel 'stel je voor'?
quote:NIJMEGEN - De demonstratie van krakers in Nijmegen is zaterdagmiddag gewelddadig afgelopen. De vreedzame optocht begon rond 15 uur. Tegen kwart voor vijf sloeg de vlam in de pan. Krakers bekogelden politiepaarden met stenen en blikjes. Daarop voerde de ME verschillende charges uit op het Joris Ivensplein en in het Kronenburgpark. Pas tegen zes uur was de situatie weer rustig.
Inmiddels is het centraal station weer vrijgegeven. Dat was enige tijd afgesloten door de politie. Onbekend is nog hoeveel krakers zijn aangehouden voor en tijdens de demonstratie. De krakers spreken van enkele tientallen. Die zouden ook door zogeheten 'stillen' zijn opgepakt.
wat is het en met wie ga jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef Swine het volgende:
Op naar Cosmic Senation vanavond, zag er gaaf uit op de filmpjes.
Thnx voor al het medeleven en de goedbedoelde adviezen van iedereen. Ik ben er nog niet over uit wat ik moet doen en welke stappen ik allemaal zou kunnen nemen. Wordt vervolgd..
Wunderbar!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:14 schreef royjn het volgende:
is er nu al echt meer dan 10 uur hier niet gepost?
Vriendinnetje van mij zit op een UWC school in India, en die had ook allemaal van die paint foto's op dr facebook staan. Best vet!quote:
Die muziek was stiekem ook bestquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:38 schreef Californium het volgende:
Zo! ook weer terug van matrixx avondje stappen met collega's en uiteraard slapen bij collegaWat waren de jaren 90 toch leuk! Elke keer kwam er weer een liedje en dan dacht ik: ' dag des Herenhey die is ook nog uit de jaren 90'
straks even naar de winkel met de auto![]()
en eten halen!
en huiswerk maken
Jah iddquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die muziek was stiekem ook best
Toen kreeg je vast je eerste laffe lik in het feesthokje terwijl er euro-house op de achtergrond te horen was?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah iddmaar leuke herinneringen
bahquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen kreeg je vast je eerste laffe lik in het feesthokje terwijl er euro-house op de achtergrond te horen was?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
Keep us informed
En veel plezier, ben wel benieuwd of het iets was
Nog nooit zo'n gave silent disco mee gemaakt!quote:
In ieder geval niet de politie! Die kon geen kraker raken!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
Welke baas heeft zojuist een setje porno kaarten bij elkaar geschoten?! Dat dacht ik!
quote:Jumbo:
Remia frietsaus Regular of halfvol Tube 1 l, 2 stuks voor ¤3e
Boerenkool 2 x 300 Gr ¤1e
Emté:
Winterpeen + uien 2 x 1 KG ¤1e
Komkommer ¤0.50e
c1000:
Nicola aardappelen 5kg ¤2e
Verse worst1kg ¤3e
Coop Holenbergseweg:
Spinazie gehakte IGLO 2 pakken ¤1.05e
Goede tip, morgen eens een stukje fietsen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maandag boodschappendagGa morgenavond flink wat porties stamppot maken en invriezen
Scheelt een berg, kost een beetje
![]()
Voor de liefhebbers![]()
[..]
uitdrukkenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:02 schreef morgane het volgende:
[..]
Goede tip, morgen eens een stukje fietsen.
Is dit misschien iets voor jou trouwens: http://www.robsbudgetmenus.nl/
Heeft iemand de gouden tip voor hoe ik het snelst van een puist afkom? Het is er zo één met een wit kopje en hij zit midden tussen mn ogen.
Dat dusquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
uitdrukkenwat moet je er anders mee doen
Het loont echt om een grotere te kopen! Ik heb een half jaar à een jaar terug zo'n koelvriescombi gekocht via Marktplaats. Vier tientjes en in de buurt ophalen. Ik kan echt tien keer zo veel invriezen nu, en da's ideaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt zo'n minivriezertje... Superkut.
Wil zoveel invriezen maar het past gewoon niet
Wilde ik net posten....quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:57 schreef Stefka het volgende:
Mooi onderwerp van discussie op dierendag
Jij ook al? Ik ook, kon niet in slaap komen, vervolgens van 3 tot minimaal 4 (hoorde de kerkklokken) wakker gelegen. Bluhquote:Op maandag 4 oktober 2010 07:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroehoeg![]()
Echt heel onrustig geslapen, bahbah.
Bij mij doet ie t prima heur.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:37 schreef Dupje het volgende:
En nu werkt hotmail ook nog eens niet mee, hij geeft nog steeds die melding dat er iets mis zou zijn met de internet verbinding, maar dat is helemaal niet
Ja, we zoeken iemand die er geen flikker van kan?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef Dupje het volgende:
Net afgewezen sollicitatie, met als reden dat ik teveel ervaring heb
oftewel: je bent te duur.....quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:47 schreef Dupje het volgende:
Net afgewezen sollicitatie, met als reden dat ik teveel ervaring heb
Ze wilden iemand die er naiever in stond dan ik ofzoiets.. Jammer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, we zoeken iemand die er geen flikker van kan?
Nee, want ze zoeken mensen tussen de 21 en 25 jaar, ik ben 22. Dusja. Daar heeft het niet mee te makenquote:
Ja, hallo, iemand met ervaring in dienst nemen? Straks moeten we nog echt werken ook! Ongeschikt!quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ze wilden iemand die er naiever in stond dan ik ofzoiets.. Jammer.
[..]
Nee, want ze zoeken mensen tussen de 21 en 25 jaar, ik ben 22. Dusja. Daar heeft het niet mee te maken
Ja dat begrijp ik, maar aangezien ik amper kan lopen in m'n kamer past dat niet echtquote:Op maandag 4 oktober 2010 09:45 schreef Mikkie het volgende:
Of je zet valletjes, werkt ook prima.
[..]
Het loont echt om een grotere te kopen! Ik heb een half jaar à een jaar terug zo'n koelvriescombi gekocht via Marktplaats. Vier tientjes en in de buurt ophalen. Ik kan echt tien keer zo veel invriezen nu, en da's ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |