Heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:53 schreef RichardDawkins het volgende:
Niet zozeer kwetsbare auto's maar meer hoe lomp en krachtig vrachtwagens wel niet kunnen zijn.
Erg triest, maar wat je ook bouwt: Je zult altijd situaties tegenkomen waarin alle veiligheidsmaatregelen die je verzonnen hebt niet helpen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef DeRakker. het volgende:
Zo zie je maar weer hoe kwestbaar auto's zijn, je hebt nu geen ene fuck aan gordels/ airbags in sommige situaties.
Hoe neem jij 3 kinderen mee op de motor?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef ThePianoMan het volgende:
daarom, koop een motor. in veel gevallen veel veiliger dan automobielen.
Klopt, niks aan te doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef TR08 het volgende:
[..]
Erg triest, maar wat je ook bouwt: Je zult altijd situaties tegenkomen waarin alle veiligheidsmaatregelen die je verzonnen hebt niet helpen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe neem jij 3 kinderen mee op de motor?
Dit soort situaties komen dan ook amper voor, daar kunnen de stevigste kooien zelfs niet tegen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:49 schreef DeRakker. het volgende:
Zo zie je maar weer hoe kwestbaar auto's zijn, je hebt nu geen ene fuck aan gordels/ airbags in sommige situaties.
Wie heeft het over schuld? Ik heb het alleen over t effect van flinke massa en snelheid van 2 vrachtwagens op een auto. Heb geen flauw idee hoe het ongeluk begonnen is. Goed lezen jij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken.
Fouten maken is menselijk, en ik snap niet waarom je nu de vrachtwagens de schuld geeft alvorens je weet hoe het is gebeurd.
Misschien kunnen de vrachtwagens er niks aan doen.
Ok, ik lees: lomp als een persoon, niet dat een vrachtwagen lomp kan zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Wie heeft het over schuld? Ik heb het alleen over t effect van flinke massa en snelheid van 2 vrachtwagens op een auto. Heb geen flauw idee hoe het ongeluk begonnen is. Goed lezen jij.
wie zegt dat het om 3 kinderen gaat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:08 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wie zegt dat het om 3 kinderen gaat?
OT: Dit zijn weer typisch van die linkse ambtenaar-ouders die in een zogenaamd veilige franse auto rijden en denken dat ze veilig rijden door langzaam 80 tussen de vrachtwagens te rijden. Want hard rijden is gevaarlijk voor de kidsEn bij een mogelijk ontstane file gewoon lekker achter een vrachtwagen blijven rijden en wachten.. NEE dan ga je naar de linkerbaan en zet je je waarschuwingslichten aan. Nederlandse automobilisten zijn zo a-geconcentreerd in het verkeer
![]()
4 kinderen.quote:Op de A59 bij Sprang-Capelle zijn bij een ernstig verkeersongeluk vier doden gevallen. Het zijn een vrouw en drie kinderen. Een ander kind raakte zwaargewond. De kinderen kwamen niet allemaal uit hetzelfde gezin.
Niet alleen nederlandse automobilisten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:08 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wie zegt dat het om 3 kinderen gaat?
OT: Dit zijn weer typisch van die linkse ambtenaar-ouders die in een zogenaamd veilige franse auto rijden en denken dat ze veilig rijden door langzaam 80 tussen de vrachtwagens te rijden. Want hard rijden is gevaarlijk voor de kidsEn bij een mogelijk ontstane file gewoon lekker achter een vrachtwagen blijven rijden en wachten.. NEE dan ga je naar de linkerbaan en zet je je waarschuwingslichten aan. Nederlandse automobilisten zijn zo a-geconcentreerd in het verkeer
![]()
ja, 4 dusquote:
Ongeluk in Frankrijk bedoel je denk ik? Dat was anders, daar kwam een vrachtauto van de andere weghelft door de vangrail heen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:51 schreef Luchtkoker het volgende:
Laatst is toch ook al iets vergelijkbaars gebeurd? Echt zuur... je mag maar hopen dat zoiets je nooit overkomt.
Misschien had ie wel de zon recht in de ogen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Tsja, ik zou toch zeggen dat de achterste vrachtwagenchauffeur heeft lopen slapen (of iets in die trant, niet opletten / koffie maken / whatever). Die heeft waarschijnlijk niet opgelet en is toen op de voorganger (ie de personenauto geknald), en vervolgens waarschijnlijk door verlies over controle van de voertuigen op de voorgaande vrachtwagen geknald oid.
Te weinig afstand houden zal dus ook een factor zijn geweest. Te weinig afstand houden en niet opletten is een hele slechte combinatie.. (is uiteraard allemaal speculatie, maar zoiets zal het wel op neerkomen me dunkt)
Daar heb je die zonneklepjes voor, of een zonnebril. Kom op, ik heb de zon ook zo vaak in m'n ogen als ik rijd, maar ik heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt, hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Misschien had ie wel de zon recht in de ogen.
Niet meteen van het slechtste uitgaan.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |