SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om wakker mee te worden.
[ Bericht 95% gewijzigd door vogelkooi op 01-10-2010 10:49:45 ]Fear is the grease of society.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:19 schreef vogelkooi het volgende:
Daar word ik niet wakker vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om wakker mee te worden.![]()
Die heeft nog geen tieten, kansloos dus, sorry.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:53 schreef IrishBastard het volgende:
En mijn topic met een lager topicnummer dan
Bij zo'n teringlijer had ik ergens de schade laten taxeren, geheid had 't je een nieuwe bumper of herstel ervan opgeleverd (zit heus wel ergens lakschade) en dan had je nog wat kunnen cashenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:27 schreef IrishBastard het volgende:
Great, net na de Waalbrug een of andere joker die met z'n werkbus achteruit reed (loop schuin af richting Waalbrug, hij had z'n rem niet ingedrukt). Ik stond ruim achter hem, toeterde nog, maar meneer had niets door
Ik stopte hem dus doordat z'n trekhaak mijn bumper raakte, wat een knal en wat gekraak tot gevolg hadIpv dat hij daarna de eerste de beste parkeerplaats/zijstraat opdraait, rijdt 'ie (mijn geflits negerend) gewoon door tot aan het fakking Radboud ziekenhuis, waar hij dan de bus op een 'random' invalidenparkeerplaats zet
Ik de auto uit, en naar hem toe, zegt 'ie na mijn geagiteerde verhaal 'ik dacht dat er een bus verf omviel'
En dat terwijl hij airco monteur was
Nouja, long story short, botsingkje, nummerplaat krom, verder geen schade. Dat wist ik natuurlijk nog niet eerder, dus ik dacht 'm maar te volgen, aangezien het klonk alsof heel m'n bumper aan gort was
Mwa, had er misschien met heel veel moeite een nieuwe bumper uit kunnen slepen, maar zit ik op al die moeite te wachten? Neuh, en daarbij, een foutje kan gebeuren. Als ik zelf zoiets zou veroorzaken, en ik zou zien dat er eigenlijk geen problemen zijn, zou ik het ook bijzonder irritant vinden als iemand wijs gaat doen en stampij gaat maken voor een auto als de mijnequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij zo'n teringlijer had ik ergens de schade laten taxeren, geheid had 't je een nieuwe bumper of herstel ervan opgeleverd (zit heus wel ergens lakschade) en dan had je nog wat kunnen cashen
Ook primaquote:
Nee organiseerde zo'n weekend, was helemaal goed! We hebben beste weekend gewonnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ook primaLekker rustig nu het bestuur voorbij is
Hoe was jouw introductie eigenlijk verlopen? Je was toch soort van mentor?
Is ook hoor en andersom zou je ook blij zijn. Maar daarbij zou voor mij wel meespelen dat ik dan verwacht dat iemand meteen actie onderneemt ipv proberen weg te rijden en hopen dat niemand het gezien heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, had er misschien met heel veel moeite een nieuwe bumper uit kunnen slepen, maar zit ik op al die moeite te wachten? Neuh, en daarbij, een foutje kan gebeuren. Als ik zelf zoiets zou veroorzaken, en ik zou zien dat er eigenlijk geen problemen zijn, zou ik het ook bijzonder irritant vinden als iemand wijs gaat doen en stampij gaat maken voor een auto als de mijne
Mja, wegrijden, wegrijden. Hij reed niet bijzonder snel door of weet ik veel wat, maar hij reageerde gewoon niet. Afegzien van de opmerking over het blik verf (quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is ook hoor en andersom zou je ook blij zijn. Maar daarbij zou voor mij wel meespelen dat ik dan verwacht dat iemand meteen actie onderneemt ipv proberen weg te rijden en hopen dat niemand het gezien heeft.
Oh okay, dan scheelt het wel. Netjes opgelost danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, wegrijden, wegrijden. Hij reed niet bijzonder snel door of weet ik veel wat, maar hij reageerde gewoon niet. Afegzien van de opmerking over het blik verf () was hij overigens wel schappelijk, en bood hij netjes zijn excuses aan voor het ongemak en tijdsverlies enzo. Daarbij had ik ook wel schadeformulieren ingevuld als hij echt erg zichtbare schade had gemaakt (2 cm lager en hij had de ondergril er uit getrokken
)
Gaat dit over seks of moet ik nog wat nalezen uit het vorige draadje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe dan ook maar eens ontkennen, met mijn halve bumper op je trekhaak
heb je geen meppertquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Swine het volgende:
Godver. Kan mijn oordoppen niet vinden![]()
Ook nog eens een wesp op mijn kamer (de derde al van deze week)
Moet je wel eerst aangifte doen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef IrishBastard het volgende:
Is dit te kenmerken als een ongeval? Want dan ben je gewoon nog strafbaar ook
Met getuigen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, als je lakschade enzo hebt aan je C30 (dus relatief nieuwe auto) zou ik het er wel voor over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |