He!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
Ik moet je nog even feliciteren Lord du_ke
DoGquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
Ik moet je nog even feliciteren Lord du_ke
Ja ik had genoeg punten gespaard bij de Bastogne-koeken, dan krijg je dat vanzelfquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
staat je goed, die blauwe waas...........
PS: voor Iedereen![]()
Zie je wel dat thee drinken ergens goed voor is...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik had genoeg punten gespaard bij de Bastogne-koeken, dan krijg je dat vanzelf
bij de koffie natuurlijk. Thee is voor vrouwen, homo's en Engelse kapiteinsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
Zie je wel dat thee drinken ergens goed voor is...
sorry ben aan het inburgerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
bij de koffie natuurlijk. Thee is voor vrouwen, homo's en Engelse kapiteins.
Dat moet ook gebeurenquote:
Hmm ja hoor, druk aan het werk enzo. afgelopen jaar me ma moeten verzorgen na een beroerte, binnenkort naar Londen om daar te veel te moeten werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren. Maar alles goed verder?
pff teveel werken is niet echt mijn dingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:22 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
Hmm ja hoor, druk aan het werk enzo. afgelopen jaar me ma moeten verzorgen na een beroerte, binnenkort naar Londen om daar te veel te moeten werkenVriendin gaat daar dansen, dus ik houd me hart vast. Geen bastogne koeken dus
Heel veel Guinness daar heb ik gezienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
pff teveel werken is niet echt mijn ding. Vooral vroeg beginnen lukt nooit
.
Maar veel plezier in Londen!
Rechts nog steeds 80% verlamd, zal dus nooit meer goedkomen. Geestelijk gelukkig weer ok, behalve als ze vermoeid is dan ga je het merken. Ze kan iig weer werken al heeft ze meer dan de helft van haar klanten moeten laten gaan.quote:
Pff flink klote dus. Nou ja in elk geval veel sterkte! Ik ga lekker pitten en we spreken elkaar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef DoG2.01 het volgende:
[..]
Rechts nog steeds 80% verlamd, zal dus nooit meer goedkomen. Geestelijk gelukkig weer ok, behalve als ze vermoeid is dan ga je het merken. Ze kan iig weer werken al heeft ze meer dan de helft van haar klanten moeten laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |