quote:JemigOp dinsdag 26 oktober 2010 12:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is ingebroken afgelopen weekend en toen hebben ze drie laptops en 2 digitale camera's ontvreemd.
quote:Klote zeg. Nog veel gegevens c.q. foto's verloren gegaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is ingebroken afgelopen weekend en toen hebben ze drie laptops en 2 digitale camera's ontvreemd.
quote:Yep, nieuwe backups maken stond al een tijdje op de to-do lijst....Op dinsdag 26 oktober 2010 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Klote zeg. Nog veel gegevens c.q. foto's verloren gegaan?
quote:Sucks. Geen locatie/diefstalsoftware op de laptops staan?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Yep, nieuwe backups maken stond al een tijdje op de to-do lijst....![]()
quote:Ik gebruik Fok!SilverOp dinsdag 26 oktober 2010 14:03 schreef ethiraseth het volgende:
Die nieuwe layout is wel heel erg wennen zeg.![]()
quote:Baas!Op dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb net drie nieuwe laptops gekocht jongens! Ik kreeg er trouwens nog een camera bij cadeau, best een goede deal.
quote:Drie is helemaal niet veel. Twee personen, ieder een laptop en dan nog een werktopje en je zit al op drie. (rekenskills).Op dinsdag 26 oktober 2010 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat moet je in vredesnaam met 3 laptops
quote:Check!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Drie is helemaal niet veel. Twee personen, ieder een laptop en dan nog een werktopje en je zit al op drie. (rekenskills).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |