Sequencial + 1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:14 schreef Sequencial het volgende:
Ah, de oktobercompetitie! [ afbeelding ]
[..]
Dat is Ginny Weasley uit de Harry Potter films.
DragonFodder + 1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:08 schreef DragonFodder het volgende:
Eddie Murphy!
Dan zal het wel the Haunted Mansion zijn![]()
Ttiel van de film, voornaam van karakter A en de volledige naam van de acteur die hem speelt. Hetzelfde voor B.quote:A: Money talks and bullshit walks!
B: How can bullshit walk?
Twinsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ttiel van de film, voornaam van karakter A en de volledige naam van de acteur die hem speelt. Hetzelfde voor B.
Minstens een leuke lijstjesvraag voor FMTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:50 schreef DragonFodder het volgende:
Leuke manier van film omschrijven trouwens, daar zit een leuk topic in verborgen!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vulkaan bij een suf bergstadje begint na vele jaren weer te rommelen en barst uit nadat James Bond langskomt om de burgemeester te batsen.
SamuelofSEK +1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
who saw her die
hot fuzz
layer cake
defiance
the invasion
the long good friday
the anderson tapes
highlander
the rock
entrapment
the ghost writer
dragonheart
first knight
Mijn eerstvolgende vraag zal inderdaad die richting opgaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:57 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Minstens een leuke lijstjesvraag voor FMT
Ik durf het ook niet aan om hem te gaan kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef 7eVeNL het volgende:
Jaja
S.Darko, godzijdank nog nooit gezien
Is ie dan ook zo slecht dat 't weer grappig wordt, of is ie echt niet om aan te zien?quote:
Ik ben bezigquote:
Prima...quote:
dat hij een superduper ingewikkelde megavette movietriviaquizzzz in elkaar aan het zetten is...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Prima...
Maar als jij degene bent die de vraag moet posten en ik zie je offline staan, wat moet ik dan denken
Mmm, zo had ik 't nog niet bekeken! Kom maar op d'r mee!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:29 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
dat hij een superduper ingewikkelde megavette movietriviaquizzzz in elkaar aan het zetten is...
Uiteraardquote:
Echt een goalgetter!quote:
Het zijn altijd dezelfdequote:
Flitspaal +1quote:
Inderdaadquote:
Daar is het antwoord tochquote:
Als de naam om 10:00u nog niet geraden is, krijg jij het punt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:34 schreef DragonFodder het volgende:
De 21e president van de 42 amerikaanse presidenten, waarnaar een school is vernoemd. Op die school ligt een bom. De naam weet ik ff niet.
Chester A. Arthur was het.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:34 schreef DragonFodder het volgende:
De 21e president van de 42 amerikaanse presidenten, waarnaar een school is vernoemd. Op die school ligt een bom. De naam weet ik ff niet.
Allemaal goed, nu 1 nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:16 schreef Sequencial het volgende:
1.
2. The Da Vinci code
3. Hitchhiker's Guide To The Galaxy
4. Speed
5. Back to the future
1. Big Lebowskiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:37 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
1. Welke film?
2. Wat is de naam van dit karakter?
3. Waar likt hij aan? (object subtiel afgedekt door mijn assistent)
4. Zes namen van acteurs uit deze film
Patch +1quote:
Samuel +1quote:
Flitspaal+1quote:
+1 7eVeNLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef 7eVeNL het volgende:
Mindhunters
Feestje
Bedankt Antonie, RIP.
FireFox1 +1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
The Social Network
Toevallig een paar dagen geleden op gelet
Dit klopt uiteraard helemaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
Jon favreau, Vincent vaughn, Kirsten Bell, En baas Jean reno
Een voorzet dan maar:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef DragonFodder het volgende:
4 acteurs en actrices die het Koppel Robin Hood en Maid Marian gespeeld hebben en de volledige titels van de films.
Oh, ik dacht vier films en 4 koppels... vond 'm al wat lastigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je bent er toch al? Zo lees ik de vraag tenminste
Graag vraag dikgedrukt voortaan posten aubquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef DragonFodder het volgende:
Definitief men in black II.
4 acteurs en actrices die het Koppel Robin Hood en Maid Marian gespeeld hebben en de volledige titels van de films.
En 2 punten graag
DragonFodder+1quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:59 schreef DragonFodder het volgende:
Alien
Gorilla's in THE mist
Ghostbusters
Galaxy quest
maar wat was nou het antwoord op die andere vraag? Ben wel benieuwd..:)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als jullie mijn vraag echt niet weten doe dan maar 5 films met Sigourney Weaver (geen vervolgen)
Dat was Altered States.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
maar wat was nou het antwoord op die andere vraag? Ben wel benieuwd..:)
Maakt niet zoveel uit, de laatste vraag gaat over Bill Pullman.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:26 schreef Kleurdoos het volgende:
(met vervolg dus, ken geen andere films van r)
Dat is goed.quote:
Close enough. The Legend of Hell House om precies te zijn, maar titel van het boek is alleen Hell House.quote:
DragonFodder +1quote:
[/quote]quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:18 schreef DragonFodder het volgende:
SamuelofSEK+1
Tussenstand oktober 2010:
9 DragonFodder
5 SamuelofSEK
4 Sequencial
4 FireFox1
3 InTrePidIvity
3 Flitspaal
2 7eVeNL
2 PintuR
1 Patch
Heb mijn eigen puntje ook vast toegevoegd.
1 Gillingham
1 victorinox
7eVeNL+1quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Black Snake Moan.
Samuel L Jackson
Justin T.
Een youtube link is natuurlijk niet handig, bevat informatie, doorlink video's etcquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:04 schreef FireFox1 het volgende:
Hustle & Flow
Terrence Howard
Ludacris
Volgende keer een youtube linke bitte
Je mag eigenlijk geen 2 antwoorden geven voordat ik de eerste heb afgekeurd. Maar vooruit, je krijgt je punt omdat het 10-10-10 isquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh en anders The Royal Tenenbaums... ik probeer die sfeer te herkennen,
Hier mag dat welquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk geen 2 antwoorden geven voordat ik de eerste heb afgekeurd. Maar vooruit, je krijgt je punt omdat het 10-10-10 is
haakon +1quote:
Dan haak ik afquote:
En waarom nou met Franse films komenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:24 schreef 7eVeNL het volgende:
Blijkbaar weet niemand het middels 2 foto's. Dus kom maar op met de hints of meerder foto's anders zitten we hier morgenochtend 'weer'.![]()
klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Nope, heeft echt niks met dat soort films van doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:33 schreef haakon het volgende:
ziet er leuk uit maar ik heb geen idee ?
Guinea Pig ofzo ?
Wat was je theorie dan? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Einde was niet heel duidelijk nee, weet nog steeds niet of me theorie nou klopte
Asap+1
Tussenstand oktober 2010:
9 DragonFodder
6 FireFox1
6 SamuelofSEK
4 7eVeNL
4 Sequencial
3 InTrePidIvity
3 Flitspaal
2 PintuR
1 Patch
1 Gillingham
1 victorinox
1 haakon
1 The_Substitute
1 Asap
Heel kort gezegd komt het volgens mij hier op neer:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Wat was je theorie dan? Ben wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heel kort gezegd komt het volgens mij hier op neer:Ik dacht ook zoiets idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Vampire Girl vs. Frankenstein Girlquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vampire Girl vs. Frankenstein Woman?
Ah Deceit had het al goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vampire Girl vs. Frankenstein Woman?
SamuelofSEK +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |