Daar is het antwoord tochquote:
Als de naam om 10:00u nog niet geraden is, krijg jij het punt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:34 schreef DragonFodder het volgende:
De 21e president van de 42 amerikaanse presidenten, waarnaar een school is vernoemd. Op die school ligt een bom. De naam weet ik ff niet.
Chester A. Arthur was het.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:34 schreef DragonFodder het volgende:
De 21e president van de 42 amerikaanse presidenten, waarnaar een school is vernoemd. Op die school ligt een bom. De naam weet ik ff niet.
Allemaal goed, nu 1 nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:16 schreef Sequencial het volgende:
1.
2. The Da Vinci code
3. Hitchhiker's Guide To The Galaxy
4. Speed
5. Back to the future
1. Big Lebowskiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:37 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
1. Welke film?
2. Wat is de naam van dit karakter?
3. Waar likt hij aan? (object subtiel afgedekt door mijn assistent)
4. Zes namen van acteurs uit deze film
Patch +1quote:
Samuel +1quote:
Flitspaal+1quote:
+1 7eVeNLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef 7eVeNL het volgende:
Mindhunters
Feestje
Bedankt Antonie, RIP.
FireFox1 +1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
The Social Network
Toevallig een paar dagen geleden op gelet
Dit klopt uiteraard helemaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:25 schreef DragonFodder het volgende:
Jon favreau, Vincent vaughn, Kirsten Bell, En baas Jean reno
Een voorzet dan maar:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef DragonFodder het volgende:
4 acteurs en actrices die het Koppel Robin Hood en Maid Marian gespeeld hebben en de volledige titels van de films.
Oh, ik dacht vier films en 4 koppels... vond 'm al wat lastigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je bent er toch al? Zo lees ik de vraag tenminste
Graag vraag dikgedrukt voortaan posten aubquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:04 schreef DragonFodder het volgende:
Definitief men in black II.
4 acteurs en actrices die het Koppel Robin Hood en Maid Marian gespeeld hebben en de volledige titels van de films.
En 2 punten graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |