Maar dat is toch juist deel van de oplossing?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:52 schreef bloodysunday het volgende:
Al die gasten hebben toch dubbele nationaliteit, dus schiet je niks mee op. Dan zou je eerst dat "probleem" op moeten lossen.
juist die marrokanen vallen hier niet onder... het gaat om mensen die kort ervoor het nederlanderschap 'verkregen' hebben (binnen 5 jaar)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Geweldig initiatief. Ik denk dat veel Marokkanen nu wat minder lekker slapen.
Oh ja? Bron??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist deel van de oplossing?
Als die turken en marokkanen die hier geboren zijn (en dubbele nationaliteit hebben) als beroep draiideur-crimineel verkiezen boven integreren, kan hun NL nationaliteit hun afgenomen worden + enkeltje thuisland.
Dat is het hem nu juist: nee, dat kan niet. Hun effectieve nationaliteit is de Nederlandse, en niet de Turkse of Marokkaanse.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist deel van de oplossing?
Als die turken en marokkanen die hier geboren zijn (en dubbele nationaliteit hebben) als beroep draiideur-crimineel verkiezen boven integreren, kan hun NL nationaliteit hun afgenomen worden + enkeltje thuisland.
De Koran is gelijk aan Mein Kampf en we moeten haast maken tegen de islamisering, de Amerikanen komen ons niet weer bevrijden. Van rassenrellen hoeft niet iets negatiefs uit te gaan, de vijand zit niet in Uruzgan maar in Nederland zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef damian5700 het volgende:
Pim Fortuyn was een Eichmann en een Nederlandse Jörg Haider. Zag je Fortuyn, dan zag je Le Pen.
Als ze een dubbel paspoort hebben toch wel hoop ik?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Symbool- en kroegpraatpolitiek. De Marokkanen waar jij je zo druk over maakt zijn voor 95% hier geboren en kunnen dus niet teruggestuurd worden.
Hoe kan je iemand terugsturen naar een ander land als ze hier geboren zijn? Dan is het geen terugsturen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:25 schreef valek het volgende:
[..]
Als ze een dubbel paspoort hebben toch wel hoop ik?
Dat de islam (zoals alle religies) inherent niet deugt, ja daar kan ik het best mee eens zijn. De omgang met vrouwen, homo's, andere geloven en de allerergsten, atheīsten, tja die omgang is bij de abrahamitische religies nogal haatdragend. Hoofddoekjes, boerka's (is het overigens niet eigenlijk een chador?), nikabs, ik vind het allemaal helemaal niks. Echter ik heb er ook niet overmatig last van.quote:De Koran is gelijk aan Mein Kampf en we moeten haast maken tegen de islamisering, de Amerikanen komen ons niet weer bevrijden. Van rassenrellen hoeft niet iets negatiefs uit te gaan, de vijand zit niet in Uruzgan maar in Nederland zelf.
Hehe, ik was juist sarcastisch en deed Wilders na.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef delpit het volgende:
[..]
Dat de islam (zoals alle religies) inherent niet deugt, ja daar kan ik het best mee eens zijn. De omgang met vrouwen, homo's, andere geloven en de allerergsten, atheīsten, tja die omgang is bij de abrahamitische religies nogal haatdragend. Hoofddoekjes, boerka's (is het overigens niet eigenlijk een chador?), nikabs, ik vind het allemaal helemaal niks. Echter ik heb er ook niet overmatig last van.
Echter om ook maar te veronderstellen dat `de islam` het grote gevaar is? Hoe lachwekkend kan het worden? Als de islam het grote gevaar zou zijn, dan voeren ze dat wel allemachtig amateuristisch uit. Wie is de grote meester achter dat islamiseringsplan? En zou het niet veel handiger zijn om tijdens de voorbereidingen van die aanstaande Europese islamisering iets geheimzinniger te opereren?
Kortom, je mag van mij met alle plezier anti-islam of (beter nog) anti-religie zijn. Ik doe graag met je mee (met dat laatste). Maar doe alsjeblieft niet alsof die paar kansloze criminele marokaantjes hier de dienst gaan uitmaken.
Nou, er zit echt wel verschil tussen.quote:
Welke?quote:en we moeten haast maken tegen de islamisering,
Dat waren de Canadezen. Of, als je wil zeggen dat die het niet hadden kunnen doen zonder de VS, dan waren het de Russen die de Duitse rug al gebroken hadden.quote:de Amerikanen komen ons niet weer bevrijden.
Hoe wil jij het als positief zien dat de ene bevolkingsgroep gaat vechten tegen de ander?quote:Van rassenrellen hoeft niet iets negatiefs uit te gaan,
Ja, bij angst- en haatzaaiers, bij demagogen die alles roepen om macht over mensen te krijgen. En dat zijn niet alleen radicale imams.quote:de vijand zit niet in Uruzgan maar in Nederland zelf.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:34 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Hehe, ik was juist sarcastisch en deed Wilders na.
Hij reageerde op mijn bericht.quote:
Laag opgeleiden worden wel genaaid door dit kabinet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ze krijgen minder loon omdat ze minder dingen leveren waarin de markt geinteresseerd is. Laagopgeleiden worden niet door de wet gediscrimineerd.
Ach, verketterd. Die zielige Fortuyn toch. Het was zo'n vredelievende man. Daar moet je het toch wel zonder slag of stoot mee eens zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hij reageerde op mijn bericht.
Ik vond namelijk het wel gerechtvaardigd een cynische blijk te geven van het op romantische wijze aanhalen van Fortuyn, terwijl hij juist verketterd werd vanwege zijn opvattingen.
Genaaid maar niet gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Laag opgeleiden worden wel genaaid door dit kabinet.
Ach ja... dat valt waarschijnlijk onder "Be careful what you wish for, your wish might be granted"quote:
Verketteren dekt de lading, inderdaad. Fortuyn ging namelijk tegen de dagelijkse mores in. Hij was evident tegen het 'Haagse', de 'stolp' en de 'achterkamertjespolitiek'. En zijn afwijkende opvattingen werden neergezet als de opvattingen van Eichmann, Jörg Haider en Le Pen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:43 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ach, verketterd. Die zielige Fortuyn toch. Het was zo'n vredelievende man. Daar moet je het toch wel zonder slag of stoot mee eens zijn?
Dit is inderdaad een beetje zielig.quote:Die zielige Fortuyn toch. Het was zo'n vredelievende man.
Fortuyn is al deze moslimhaatellende begonnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Verketteren dekt de lading, inderdaad. Fortuyn ging namelijk tegen de dagelijkse mores in. Hij was evident tegen het 'Haagse', de 'stolp' en de 'achterkamertjespolitiek'. En zijn afwijkende opvattingen werden neergezet als de opvattingen van Eichmann, Jörg Haider en Le Pen.
Mwoah, anders had iemand anders het wel gedaan, het is een beetje een globale trend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Fortuyn is al deze moslimhaatellende begonnen.
Hij hield juist van Marokkaanse jongensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:55 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Fortuyn is al deze moslimhaatellende begonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |