Vertel eens hoe uitvoerbaar is de wet? Heb je 'm überhaupt wel gelezen? vast niet. maar goed een PVV-er is het altijd eens met Wilders.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef HugoBaas het volgende:
Echt een geweldige maatregel die al lang op de planning stond en er nu daadwerkelijk is.
Als mensen zich hier niet kunnen gedragen kunnen ze oprotten.
Tuurlijk, linksen vinden het prima dat er onschuldige puppies worden doodgetraptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:04 schreef voice-over het volgende:
De linksen verdedigen de rechten van Marokkanen met hand en tand.![]()
[..]
dat zeg ik ook niet, maar je kan -edit-voice-over er wel op wijzen dat deze wet de straatterroristen niet aanpakt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:20 schreef 9611Niels het volgende:
Dat je de kutmarokkanen er niet mee aanpakt betekent niet direct dat het een slechte wet is.
Nee, want het is natuurlijk heel nuttig om die drie Joegoslaven die onder deze wet gaan vallen de komende jaren uit te zetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:20 schreef 9611Niels het volgende:
Dat je de kutmarokkanen er niet mee aanpakt betekent niet direct dat het een slechte wet is.
Heb je ook maar het flauwste idee waar het over gaat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef HugoBaas het volgende:
Echt een geweldige maatregel die al lang op de planning stond en er nu daadwerkelijk is.
Als mensen zich hier niet kunnen gedragen kunnen ze oprotten.
bijna net zo sneu als al die NEDERLANDSE ouders die het de afgelopen tijd nodig vonden om hun kroost om zeep te helpen...quote:
Ik heb hem gelezen ja en voor de duidelijkheid. Ik ben een VVD stemmer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:19 schreef Hassish het volgende:
[..]
Vertel eens hoe uitvoerbaar is de wet? Heb je 'm überhaupt wel gelezen? vast niet. maar goed een PVV-er is het altijd eens met Wilders.
Ach, uiteindelijk volgt er gerust een Triumph des Wilens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Symbool- en kroegpraatpolitiek. De Marokkanen waar jij je zo druk over maakt zijn voor 95% hier geboren en kunnen dus niet teruggestuurd worden.
TS bedoelde natuurlijk de criminele Marokkanen. Heeft dus he-le-maal niets met racisme te maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:36 schreef IHVK het volgende:
TS wordt er blij van als gewone Marokkanen minder lekker slapen?
TS is een racist.
En welk signaal gaat er precies vanuit??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:58 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar er gaat wel een signaal naar uit.
En anders krijgen die kutMarokkaantjes een (zeer hoge) minimustraf voor hun kiezen.
Nieuwe bezems vegen schoon, dit kabinet en veel Nederlanders hebben de oorlog verklaard aan al die Marokkaanse straatterroristen.
C'est le ton qui fait la musique. Deze toon zal doorwerken in de lagere echelons. Reken maar dat het effect heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En welk signaal gaat er precies vanuit??
Het is iig wel humor dat je nog steeds niet door lijkt te hebben wat de gevolgen zullen zijn van die wet, en vooral wat de gevolgen niet zullen zijn.... hoewel het je in dit topic in de eerste 25 posts al zo'n 25 keer in Jip en Janneke taal is uitgelegd.
Die ook niet, die komen uit de EU.... het gaat om een verdwaalde Irakees die hier als asielzoeker gekomen is, en dingen uitvreet waar een straf van minimaal 12 jaar op staat, dat zijn er niet zo gek veel, dus dan heb je het al snel over moord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, want het is natuurlijk heel nuttig om die drie Joegoslaven die onder deze wet gaan vallen de komende jaren uit te zetten.
Ja? Want de groep waar TS zo'n hekel aan heeft, heeft vrijwel niets te vrezen, en dus??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique. Deze toon zal doorwerken in de lagere echelons. Reken maar dat het effect heeft.
Ten eerst knap dat je weet wat TS bedoelt. Hulde voor je telepathische gaven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
TS bedoelde natuurlijk de criminele Marokkanen. Heeft dus he-le-maal niets met racisme te maken.
Met de huidige strafwetten heeft deze groep al heel veel te vrezen... Alleen wordt dat niet geeffectueerd. MEt een andere toon zal dat wrs wel gana gebeuren...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Want de groep waar TS zo'n hekel aan heeft, heeft vrijwel niets te vrezen, en dus??
Ze hebben geen uitzetting te vrezen.... deze wet is gericht op criminele asielzoekers, en een loslopende nieuwkomer in het kader van gezinsherenigingquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Met de huidige strafwetten heeft deze groep al heel veel te vrezen... Alleen wordt dat niet geeffectueerd. MEt een andere toon zal dat wrs wel gana gebeuren...
In theorie Marokkanen ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Prem gisteren gehoord? Turken en Marokkanen kunnen hun burgerschap van land van herkomst niet opgeven (naja, turken wel, maar dan kom je het land nooit meer in, dus niemand die dat doet), waardoor ze al niet meer vatbaar zijn voor deze wetgeving.
En jij bent niet tot de conclusie gekomen dat de wet een wassen neus? Maar goed de inhoudelijke kennis van de gemiddelde Nederland begint steeds meer te dalen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen ja en voor de duidelijkheid. Ik ben een VVD stemmer.
Rotte peren dienen met harde hand verwijderd te worden om een prettiger maatschappij te krijgen. Linksen hebben keer op keer bewezen totaal onbekwaam te zijn om de problemen op te lossen. Het kan mij echt geen donder schelen of de rechten van Marokkanen geschonden worden. Het zit mij en vele anderen tot hier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En waar precies verdedigen 'de linksen' dit soort zaken met hand en tand? Links is tegen het rucksichtlos discrimineren van Marokkanen op grond van het feit dat het Marokkanen zijn. Maar je vindt geen links persoon die dit soort uitwassen verdedigt of goedpraat.
Nou mij wel. Anders is het einde zoek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:43 schreef voice-over het volgende:
Het kan mij echt geen donder schelen of de rechten van Marokkanen geschonden worden.
De VVD'ers van nu zijn ook niet meer de liberalen van 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:31 schreef Hassish het volgende:
[..]
En jij bent niet tot de conclusie gekomen dat de wet een wassen neus? Maar goed de inhoudelijke kennis van de gemiddelde Nederland begint steeds meer te dalen.
Nog een keer dan maar: De maatregel zoals genoemd in de OP zal op vrijwel geen van de in NL wonende Marokkanen van toepassing zijn...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
Rotte peren dienen met harde hand verwijderd te worden om een prettiger maatschappij te krijgen. Linksen hebben keer op keer bewezen totaal onbekwaam te zijn om de problemen op te lossen. Het kan mij echt geen donder schelen of de rechten van Marokkanen geschonden worden. Het zit mij en vele anderen tot hier.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou mij wel. Anders is het einde zoek.
quote:Toen ze de communisten arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen communist.
Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten heb ik gezwegen;
ik was immers geen sociaaldemocraat.
Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;
ik was immers geen syndicalist.
Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;
ik was immers geen Jood.
Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen katholiek.
Toen ze mij kwamen halen
...was er niemand meer die nog kon protesteren.
Meeste Marokkanen zijn gewoon Nederlandse staatsburgers.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:48 schreef koekjestrommeltje het volgende:
van mij mag het al gelden bij criminele activiteiten als diefstal.
je komt hier als gast (asielzoekers) en dan hier weer rottigheid uithalen.
oprotten.
maar goed, marokkanenprobleem word in de toekomst wel opgelost, begin is er.
heel fijn voor je, maakt mij en miljoenen nederlanders geen fuck meer uit of je met racist begint te scheldenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerst knap dat je weet wat TS bedoelt. Hulde voor je telepathische gaven.![]()
Ten tweede is het anders behandelen van criminele Marokkanen dan andere criminelen nog steeds racisme.
wat snap je niet aan het woordje toekomst...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:49 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Meeste Marokkanen zijn gewoon Nederlandse staatsburgers.
Helemaal niks. Want je praat ontzettend vaag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het woordje toekomst...
Ik ben er ook trots op om racist genoemd te worden. Alles om de kutMarokkanen klein te houden met law & order. Van linkse politici hoef je helemaal niks te verwachten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
heel fijn voor je, maakt mij en miljoenen nederlanders geen fuck meer uit of je met racist begint te schelden
ik ben trots dan een racist te zijn.
maar laten we eerlijk zijn marokkanen zijn de grootste racisten in nederland zelf...
Hoe zou je het vinden als we laagopgeleiden anders gingen behandelen dan hoogopgeleiden? Laagopgeleiden zijn vele malen crimineler dan hoogopgeleiden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
heel fijn voor je, maakt mij en miljoenen nederlanders geen fuck meer uit of je met racist begint te schelden
maar laten we eerlijk zijn marokkanen zijn de grootste racisten in nederland zelf...
voor pim fortuyn d8 niemand dat rechts ooit aan de macht kwam, dat men openlijk over het marokkanenprobleem kon praten...en moet eens zien hoe snel de ontwikkelingen gaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:51 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Helemaal niks. Want je praat ontzettend vaag.
doen we al, ze krijgen minder loon, wonen in hun wijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:52 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als we laagopgeleiden anders gingen behandelen dan hoogopgeleiden? Laagopgeleiden zijn vele malen crimineler dan hoogopgeleiden.
het idee is goed alleen de richtlijnen moeten ze nog veranderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:58 schreef delpit het volgende:
Mooi is dat toch, mensen die links (of rechts) ervan beschuldigen niet bekwaam te zijn en wanneer er dan onzinnige niet te handhaven symboolpolitiek door hun eigen partijtje wordt bedacht dan zijn ze toch blij!
Slechte zaak.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:56 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
voor pim fortuyn d8 niemand dat rechts ooit aan de macht kwam, dat men openlijk over het marokkanenprobleem kon praten...en moet eens zien hoe snel de ontwikkelingen gaan.
de kans dat overlastgevende buitenlanders worden uitgezet die dubbel paspoort hebben is zeker niet onmogelijk in de toekomst
Even voor de duidelijkheid, als je dan toch al geen moeite heb "racist" te worden genoemd....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:52 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik ben er ook trots op om racist genoemd te worden. Alles om de kutMarokkanen klein te houden met law & order. Van linkse politici hoef je helemaal niks te verwachten.
12 jaar voor je taalgebruik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
Ze krijgen minder loon omdat ze minder dingen leveren waarin de markt geinteresseerd is. Laagopgeleiden worden niet door de wet gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:57 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
doen we al, ze krijgen minder loon, wonen in hun wijken.
En wat nou als Marokko ze niet het land in laat? Moeten we ze dan op de rots van Gibraltar een nekschot geven?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Geweldig initiatief. Ik denk dat veel Marokkanen nu wat minder lekker slapen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ze krijgen minder loon omdat ze minder dingen leveren waarin de markt geinteresseerd is. Laagopgeleiden worden niet door de wet gediscrimineerd.
Wat nouquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |