abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:09:19 #151
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87079824
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je snapt het blijkbaar nog steeds niet. :').
Staat genoteerd.
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2010 @ 11:59:50 #152
230491 Zith
pls tip
pi_87093047
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zith, taalkundig zul je ongetwijfeld gelijk hebben. Maar waar ik moeite mee heb is dat als er man en paard genoemd wordt in bijvoorbeeld nieuwsberichten, dat er doorgaans moord en brand geschreeuwd wordt want 'racisme'. En dat vind ik ronduit schokkend.

Niemand komt ooit aan met de term 'racisme' als we het hebben over een groep ernstige overlast gevende Polen op de snelweg (ik noem maar wat). Het zijn dan gewoon Polen en dat zijn ze ook. Zet het woord 'Marokkanen' er neer en alle taalnazi's komen weer onder hun steen vandaan. Maar je hoort ze héél selectief.

Waarom?

Juist door die terreur van die misbruikte termen maak je de integratie nóg moeilijker dan ie al is. Je hebt het recht om een ander een takke-dit of takke-dat te noemen. Alleen dan kun je proberen samen te leven. En het gaat hier om twee totaal verschillende culturen: de oosterse en de westerse. Plus het feit dat het om een gigantische groep mensen gaat die door de tientallen jaren heen, in Nederland is komen wonen.

Dan is mensen de mond snoeren over hun gevoelens over en weer, niet het beste wat je kunt doen.
Maar... die... kerel... vond... niet... dat... je... criminele... marokkanen... geen... criminele... marokkanen... mocht... noemen... - Hij... bedoelde... alleen... dat... het... anders... behandelen... van... de... ene... groep... criminelen (die maroc zijn)... t.o.v.... een... andere... groep... criminelen... racisme... is...

Lees dit gewoon even een paar keer overnieuw. Als je nog een keer replied met 'je moet het beesie bij de naam mogen noemen' dan bel ik iemand die je op komt halen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:22:50 #153
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87093712
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 11:59 schreef Zith het volgende:

Maar... die... kerel... vond... niet... dat... je... criminele... marokkanen... geen... criminele... marokkanen... mocht... noemen... - Hij... bedoelde... alleen... dat... het... anders... behandelen... van... de... ene... groep... criminelen (die maroc zijn)... t.o.v.... een... andere... groep... criminelen... racisme... is...
Ja, nu snap ik 'm. Al zal die kerel wel 'discriminatie' bedoelen overigens want dat is geen racisme. Maar het is me duidelijk.

quote:
Lees dit gewoon even een paar keer overnieuw. Als je nog een keer replied met 'je moet het beesie bij de naam mogen noemen' dan bel ik iemand die je op komt halen.
Gedaan. En ik hoef niet opgehaald te worden :o
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:37:54 #154
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87094174
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 12:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, nu snap ik 'm. Al zal die kerel wel 'discriminatie' bedoelen overigens want dat is geen racisme. Maar het is me duidelijk.

Je leest posts echt niet he? Gewoon compleet niet.

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef Zith het volgende:
Het anders behandelen van de ene ethnische groep ten opzichte van andere ethnische groepen is discriminatie, en volgens de VN definitie van racisme ook racisme.
Ik heb de quote iets aangepast om het wat simpeler voor je te houden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 12:47:29 #155
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87094532
Ik zal ongetwijfeld niet goed lezen. Ik trek die woorden gewoon niet meer. Laten we het daar maar op houden dan.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:57:59 #156
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_87101351
Geert, jongen ...... ik vertrouw er op dat Nederland weer voor de Nederlanders wordt.

quote:
DEN HAAG - De politie is op zoek naar getuigen van een beroving.
2-1-2010

Twee mannen bedreigden donderdag 30 september tussen 18.30 uur en 19.30 uur op de Weimarstraat een 27-jarige man uit Emmen.

Het slachtoffer werd op de Weimarstraat ter hoogte van de Herschelstraat bedreigd met een vuurwapen waarna een tas afhandig werd gemaakt en zijn kleding werd onderzocht.

Hierna maakten beide mannen zich uit de voeten in de richting van de Valkenboslaan.

Het signalement van beide verdachten is als volgt:

• Dader 1: man van 20-25 jaar oud, donkere huisdkleur, 1.60 mtr lang, normaal postuur, kort zwart haar en gekleed in een zwart jack, blauwe spijkerbroek en witte gympen.

• Dader 2: man van 20-25 jaar, donkere huidskleur, 1.75 mtr lang, stevig postuur, kort haar en gekleed in een zwarte jas, spijkerbroek en gympen.

Bent u getuige geweest van deze beroving of hebt u informatie die de politie kan helpen bij het opsporen van de dader(s)?

Neem dan contact op met de recherche van politiebureau Segbroek via 0900-8844.
pi_87101771
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En waar precies verdedigen 'de linksen' dit soort zaken met hand en tand? Links is tegen het rucksichtlos discrimineren van Marokkanen op grond van het feit dat het Marokkanen zijn. Maar je vindt geen links persoon die dit soort uitwassen verdedigt of goedpraat.
Inderdaad.
pi_87101926
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:57 schreef voice-over het volgende:
Geert, jongen ...... ik vertrouw er op dat Nederland weer voor de Nederlanders wordt.
[..]

Je moet wel heel wanhopig zijn wil je Geert het probleem van de "getinte Nederlanders" zien oplossen.

Ik zie juist dat hij het erger maakt.
pi_87102315
quote:
[..]

Misschien zijn het molukkers, of geadopteerde afrikaantjes?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:16:26 #160
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87107892
quote:
[..]

Dat is dus niet mogelijk. En de manier waarop je dit zegt vind ik niet leuk.
pi_87120779
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

juist die marrokanen vallen hier niet onder... het gaat om mensen die kort ervoor het nederlanderschap 'verkregen' hebben (binnen 5 jaar)

Marrokaanse kinderen zijn vrijwel allemaal in nederland geboren en vaak al ind e derde generatie en hebben hun nederlanderschap bij geboorte gekregen, net als jij en ik en die kan dus volgens dat voorstel _niet_ afgepakt worden...
Was 2 dagen weg en op TV dit ook meegekregen, mijn fout, ik dacht dat het allen met dubbele nationaliteit betrof maar dat is dus niet het geval. I stand corrected!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')