quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hoop dat ze er geen internet hebben
ik vind het altijd grappig om te lezen dat er zoveel mensen zijn die denken dat DIT land het groenste gras heeft.... vooral als je nagaat dat er ook in Belgie, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Griekenland, Servie, Israel, Egypte, Brazilie, Canada, USA, Groenland, Finland, Zweden, Japan, China, Z. Korea, Vietnam, etc etc etc OOK allemaal mensen zijn die stellig beweren dat daar het gras toch echt groener is dan elders....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:22 schreef Mike het volgende:
Ik ben heel blij voor Linkse_Boomknuffelaar dat-ie eindelijk weet te ontsnappen aan dit kutland.
disclaimer: Nederland is natuurlijk niet echt een kutland en is waarschijnlijk een van de prettigste landen ter wereld om in te leven. De bovenstaande opmerking was dan ook sarcastisch bedoeld en ik kan ook alleen maar lachen om mensen die denken dat het gras ergens anders groener is. Desalniettemin, veel succes L_B!
Misschien zoekt onze boomknuffelaar nog wel eens reispartner?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ik vind het altijd grappig om te lezen dat er zoveel mensen zijn die denken dat DIT land het groenste gras heeft.... vooral als je nagaat dat er ook in Belgie, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Griekenland, Servie, Israel, Egypte, Brazilie, Canada, USA, Groenland, Finland, Zweden, Japan, China, Z. Korea, Vietnam, etc etc etc OOK allemaal mensen zijn die stellig beweren dat daar het gras toch echt groener is dan elders....
Ik zeg niet dat NL een kutland is, maar we zouden wel veel beter kunnen, en dus moeten, gezien alles wat we hier meehebben om er een waar paradijs van te maken (gemiddeld opleidingsniveau, welvaartsniveau, geografische ligging t.o.v. de rest van Europa en de wereld, een ontzettend hoge belastingdruk, etc etc...)
Je zou meer mogen verwachten dan wat NL momenteel te bieden heeft.
Ik zeg ook niet dat het gras hier het groenste is. Wat ik wel zeg, is dat uit alles blijkt dat we een van de fijnste landen ter wereld hebben om in te wonen. Ons verschil tussen arm en rijk staat in de top 3 van kleinste verschillen en uit elk onderzoek blijkt telkens maar weer dat Nederlanders tot de gelukkigste mensen horen van de wereld. Qua welzijn hebben we het hier beter dan in 99% van alle andere landen op de wereld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ik vind het altijd grappig om te lezen dat er zoveel mensen zijn die denken dat DIT land het groenste gras heeft.... vooral als je nagaat dat er ook in Belgie, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Griekenland, Servie, Israel, Egypte, Brazilie, Canada, USA, Groenland, Finland, Zweden, Japan, China, Z. Korea, Vietnam, etc etc etc OOK allemaal mensen zijn die stellig beweren dat daar het gras toch echt groener is dan elders....
Ik zeg niet dat NL een kutland is, maar we zouden wel veel beter kunnen, en dus moeten, gezien alles wat we hier meehebben om er een waar paradijs van te maken (gemiddeld opleidingsniveau, welvaartsniveau, geografische ligging t.o.v. de rest van Europa en de wereld, een ontzettend hoge belastingdruk, etc etc...)
Je zou meer mogen verwachten dan wat NL momenteel te bieden heeft.
QFT.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het gras hier het groenste is. Wat ik wel zeg, is dat uit alles blijkt dat we een van de fijnste landen ter wereld hebben om in te wonen. Ons verschil tussen arm en rijk staat in de top 3 van kleinste verschillen en uit elk onderzoek blijkt telkens maar weer dat Nederlanders tot de gelukkigste mensen horen van de wereld. Qua welzijn hebben we het hier beter dan in 99% van alle andere landen op de wereld.
En natuurlijk is er vanalles voor verbetering vatbaar. We moeten ook nooit stoppen met het streven naar een ideale situatie. Maar we klagen en zeuren ook te veel en zien daardoor vaak niet dat we ook gewoon heel veel al hebben.
Nieuws niet gevolgd, gisteren? Boerkaverbod, korting op OWS, halvering immigratie niet-westersen.. Ik vind het een aardig PVV-smaakje hebben allemaal.quote:
Nee, maar onze linkse vriend had ook aangegeven als deze kabinetscombinatie er zou komen,dat hij zal vertrekken.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 04:07 schreef Deckard het volgende:
Een van de weinige friezen die niet goed bij zijn hoofd was. We hadden hem beter naar zuid-holland kunnen sturen.
Terecht, het is dat moet, want met zo'n beleid vind ik dat ik ook hier weinig te zoeken heb.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar onze linkse vriend had ook aangegeven als deze kabinetscombinatie er zou komen,dat hij zal vertrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |