Ik lees veel op internet dat mensen zeggen te gaan emigreren als het Orakel uit Limburg gaat regeren. Gedoogsteun geven is eigenlijk ook regeren.
Ik ga echt emigreren. Het is moeilijk, mijn familie en vrienden wonen hier, maar ik wil niet wonen in een xenofobisch in zichzelf gekeerde politiestaat.
Ik wacht tot alle besprekingen rond zijn, het is niet zeker dat het Orakel uit Limburg gaat regeren, maar als dit zeker is (alsjeblieft Lieve Here Jezus laat Nederland niet ten onder gaan en redt ons, zondige

Nederlanders, van het kwaad dat PVV heet

) koop ik een retourkaartje naar Rio.
Retourkaartje, omdat je met een enkele reis het land niet inkomt, de retourvlucht gebruik ik gewoon niet.
Ik ken daar niemand, maar ik zie wel waar het schip strandt. Hopelijk verhonger ik niet.

Maar Nederland is gewoon een naar land geworden met 1.5 miljoen fascisten.
Iemand nog tips? Op basis van een retourvlucht, een paspoort dat nog 6 maanden geldig is en 2 debitkaarten met een saldo van 1500 euro kom ik toch Brazilië wel in?
Wat doen ze daar eigenlijk met illegalen, want na 3 maanden moet ik officieel het land uit. Kan ik politiek asiel aanvragen daar?
Gaan er nog meer FOK!kers emigreren? Gaan we gezellig samen honger lijden in Rio!