En de publieke omroepen zijn links!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Er is niemand van de coalitiepartijen die toelichting op het akkoord wil geven.
Klopt.... maar er zijn al meerdere economen en oud politici geweest die wel een positief woord hadden over dit regeer akkoord..... en toch hoor ik deze enkel op een regionaal radiostation of ergens op een onbekende nieuwssite.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Er is niemand van de coalitiepartijen die toelichting op het akkoord wil geven.
Op zich heb je daar wel gelijk in. Overigens had Nieuwsuur gisteravond wel Bleker en Wientjes. En P&W heeft vanavond ook weer Bleker. Dus het valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Klopt.... maar er zijn al meerdere economen en oud politici geweest die wel een positief woord hadden over dit regeer akkoord..... en toch hoor ik deze enkel op een regionaal radiostation of ergens op een onbekende nieuwssite.
Of je het er nu mee eens bent of niet, ik vind wel dat de media zo neutraal mogelijk moet blijven!
Brinkman kwam toenstraks als voorstander langs op het journaal, en kwam ook aan het woord. Daarna een citaat van Van Agt (tegen) en een interview met Verburg (voor).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Klopt.... maar er zijn al meerdere economen en oud politici geweest die wel een positief woord hadden over dit regeer akkoord..... en toch hoor ik deze enkel op een regionaal radiostation of ergens op een onbekende nieuwssite.
Maar gisteren bijvoorbeeld bij Pauw & Witterman... daar kijkt half Nederland naar en wie zetten ze dan neer,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Brinkman kwam toenstraks als voorstander langs op het journaal, en kwam ook aan het woord. Daarna een citaat van Van Agt (tegen) en een interview met Verburg (voor).
Valt dus wel mee allemaal
Zeiden ze niet aan het begin dat ze ook leden van het CDA, VVD en PVV hadden uitgenodigd - maar dat deze niet wilden komen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Maar gisteren bijvoorbeeld bij Pauw & Witterman... daar kijkt half Nederland naar en wie zetten ze dan neer,
Pechtold, Cohen en Rouvoet ..... logisch dat het regeer akkoord dan met de grond gelijk zal worden gemaakt.
Ik heb het begin gemistquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Zeiden ze niet aan het begin dat ze ook leden van het CDA, VVD en PVV hadden uitgenodigd - maar dat deze niet wilden komen?
Precies, zelfde gold bij DWDD, waar ze ook mensen van die partijen hadden uitgenodigd. Wel zat daar Jort Kelder als voorstander, maar bij P&W wilden ze waarschijnlijk alleen politici hebben. Als die dan niet willen komen, tsja..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Zeiden ze niet aan het begin dat ze ook leden van het CDA, VVD en PVV hadden uitgenodigd - maar dat deze niet wilden komen?
Ze zeiden het ook nog eens aan het einde.quote:
Ik denk niet dat Jort Kelder als prominent D66-er echt voor was, maar gewoon een tegengeluid wilde laten horen tegen Halsema.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Precies, zelfde gold bij DWDD, waar ze ook mensen van die partijen hadden uitgenodigd. Wel zat daar Jort Kelder als voorstander, maar bij P&W wilden ze waarschijnlijk alleen politici hebben. Als die dan niet willen komen, tsja..
En hij wilde ook friemelen aan haar. Tenminste, zo leek het wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jort Kelder als prominent D66-er echt voor was, maar gewoon een tegengeluid wilde laten horen tegen Halsema.
Het punt blijft dat ze wel een tegengeluid willen laten horen, maar dan moeten die wel komenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jort Kelder als prominent D66-er echt voor was, maar gewoon een tegengeluid wilde laten horen tegen Halsema.
Ik kan me goed voorstellen dat er niemand van de PVV, VVD en CDA wilde komen zolang dat congres nog niet achter de rug is. Zolang het CDA zich niet heeft uitgesproken, zijn het allemaal maar plannen en geen realiteit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:29 schreef De_Hertog het volgende:
Het punt blijft dat ze wel een tegengeluid willen laten horen, maar dan moeten die wel komen
Facisten die de PVV Facistisch noemenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:07 schreef Jojoke het volgende:
,,Wij roepen u op te bewijzen dat fascisme en christen-democratie hand in hand kunnen gaan voor een beter vaderland.''
http://www.leeuwardercour(...)cisten-aan-CDA-leden
Ze zullen blij zijn met deze steunIk wist trouwens niet dat deze club bestond, uit hoeveel mensen zouden ze bestaan? 3?
Omgquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:07 schreef Jojoke het volgende:
,,Wij roepen u op te bewijzen dat fascisme en christen-democratie hand in hand kunnen gaan voor een beter vaderland.''
Ze zullen blij zijn met deze steunIk wist trouwens niet dat deze club bestond, uit hoeveel mensen zouden ze bestaan? 3?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:07 schreef Jojoke het volgende:
En de PVV is "onthutst"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ge-wel-dig. Hand in hand voor een beter vaderland
Ik hoop dat ik nog naar buiten durf bij een 'ja' van het congres.quote:
Eh, als ik me niet vergis stemde Jort op VVD. Vorige keer was dat Partij voor de dieren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze ook niet wat het betekent, aangezien de PVV het recht niet heeft om in deze onthutst te zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En de PVV is "onthutst"
Ik wist niet eens dat dat woord voorkwam in hun vocabulaire
Gewoon zeggen dat je "nee" hebt gestemdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog naar buiten durf bij een 'ja' van het congres.
Je vergist je.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:22 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Eh, als ik me niet vergis stemde Jort op VVD. Vorige keer was dat Partij voor de dieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |