abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87047723
Die roos kraakt die meiden af waar ze tegen voetbalt dat ze er niet rond uitzien en not lady-like zijn.
Daarvoor vertelde ze nog dat ze al heel veel jongens heeft gehad die bv met rozen het bed versieren, dat is pas not lady-like.

En al die meiden die tegen ze voetbalden zagen er 10keer zo goed uit maar kan aan mij liggen, Sniper ook weer lekker arrogant deze aflevering.

Die twee zijn echt nutteloos om in de serie te hebben!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_87047753
Het wordt wel echt saai zeg; als ik daar zat zou ik elke avond stappen en dat zegt helaas meer over het onvermogen van de Hagenezen dan over mijn lust in stappen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_87047962
Ik vind het steeds meer een baggerprogramma. Het is ff leuk, maar ik heb het nu wel gezien.

Vincent blijft een kneus, de rest blijft ook hetzelfde. Het is gewoon meer van hetzelfde. Die gasten van starbeach hebben echt wel een goede deal gedaan trouwens. De sponsering zal wel geen reet hebben gekost, en nu het programma een hit is is dat mooi meegenomen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 02:07:12 #104
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_87048501
Ok, ze zijn 3 weken geweest en er zijn 10 afleveringen, laten we het erop houden dat elke aflevering voor 2 dagen staat, we zijn nu op afl 5, dus op 10 dagen en dat moet ik geloven dat die 3 meiden nog helemaal niks hebben gedaan?? of ze laten het niet zien of ze durven niet ivm met de camera!
Het is nu iig hardstikke saai en als rtl niet spontaan gaat editten, sterft deze serie een snelle dood.
pi_87049556
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 02:07 schreef THEFXR het volgende:
Ok, ze zijn 3 weken geweest en er zijn 10 afleveringen, laten we het erop houden dat elke aflevering voor 2 dagen staat, we zijn nu op afl 5, dus op 10 dagen en dat moet ik geloven dat die 3 meiden nog helemaal niks hebben gedaan?? of ze laten het niet zien of ze durven niet ivm met de camera!
Het is nu iig hardstikke saai en als rtl niet spontaan gaat editten, sterft deze serie een snelle dood.
Al zenden ze uit hoe barbie met de vibo aan de slag gaat, kut willen we zien!
U MAD?
pi_87049677
Ik wil dat Bibi vreemd gaat :(
Dit is saai
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:27:17 #107
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_87050099
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef THEFXR het volgende:
het begint saai te worden, wanneer gaan die meiden eens goed neuken, ipv te zeiken en te janken???
Nou inderdaad! Ik vind dat die meiden (behalve Barbie dan) niet echt een toegevoegde waarde hebben aan de show. Op het feit na dat het wel lekkere beeldvulling is doen ze niet veel meer dan alleen zeiken terwijl de mannen vrouw na vrouw scoren!
pi_87050382
Barbi na dat dansje van de tegenstander bij de voetbalwedstrijd:

Ze deden de kippendans.... of was het vogeldans? oO<
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:09:07 #109
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_87050704
Bij deze stem ik weg:

• Vincent. Lelijkste wijf van chersonissos pakken en dan nog tof gaan lopen doen ook. :')
• Roos. irritant lelijk wijf met een hondekop. Stond op een scoringskans van 0,00000001% in Chersonissos,niet verder gekomen dan het huis. Het is een wonder dat ze Vincent nog heeft weten te strikken.
• Bibi, zeiken over ex-vriendje, maar niet proberen een leuke tijd te hebben. En dat alles voor een kneusje thuis.

Onder voorbehoud

• Elize. Ze gaat niet uit, ze komt amper in beeld. Waarom is ze mee? Nog een week om zich te bewijzen en anders is het naar huis met die kurkdroge kut

• Barbie. Dom en niet echt knap, maar simpel verkrijgbaar. Het is een wonder dat zij nog niets geregeld heeft. Verplicht stappen en regelen, anders exit.

• Jokertje. Het wordt tijd om wat actie te gaan ondernemen. Nummers regelen is niet meer genoeg.

Blijven:

• Matsoe matsoe. Held _O_

• Tony. Hij heeft het lekkerste wijf geregeld, hij is de grootste hosselaar van het huis. Voorlopig heeft hij de mentale voorsprong. Risico blijft wel kleefgedrag aan Gerrit.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_87051208
@ DenWauwelaar
Je commentaar over Barbie ben ik niet met je eens, ze maakt de show met haar uitspraken, alleen waren en deze uitzending vrij weinig gesprekken onderling over elkaar en met elkaar.

Dat doet Jersey Shore beter, daar is interactie, de gesprekken onderling, Oh Oh Cherso blijft meer hangen op een paar geforceerde gemeenschappelijke activiteiten en dan de commentaren van een ieder daarop en dat gaat snel vervelen... de karakters, daar zou de show zich meer op moeten richten. Ze hadden de show gewoon niet zo kort moeten editten, ze hebben er veel te veel uitgegooid.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_87053264
Die roos is echt een dom wijf. Beetje commentaar op die andere, terwijl ze zelf gewoon het sletje is.

En die quote van matsoe matsoe is echt een bazenquote.
pi_87054049
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Op FOK! kennen ze alleen Muse enzo :')
Barbie kende hem ook niet :D

Ik trouwens ook niet :@ :')
pi_87054056
1.455.000 kijkers.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:31:08 #115
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_87054738
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:54 schreef epicbeardman het volgende:
Die roos kraakt die meiden af waar ze tegen voetbalt dat ze er niet rond uitzien en not lady-like zijn.
Daarvoor vertelde ze nog dat ze al heel veel jongens heeft gehad die bv met rozen het bed versieren, dat is pas not lady-like.

En al die meiden die tegen ze voetbalden zagen er 10keer zo goed uit maar kan aan mij liggen, Sniper ook weer lekker arrogant deze aflevering.

Die twee zijn echt nutteloos om in de serie te hebben!
Nee de hele dag met je dikke hol op de bank of aan het zwembad zitten (wel helemaal opgetut natuurlijk) dat is pas lady-like :')
Ga dan een keer sporten ofzo.
pi_87055132
Vincent :r :r :r
pi_87055532
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:42 schreef Nielsch het volgende:
Vincent :r :r :r
Tenenkrommend idd :r :r

Die Roos ook :r :r

Elize en Bibi zijn best leuk, maar voegen ook totaal niks toe eigenlijk. Alleen Matsoe Matsoe, Barbie, Tony en Jokertje doen het leuk, waarbij Jokertje het vooral moet hebben vanwege zijn aandoenlijke onzekerheid.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:59:20 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87055744
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:37 schreef PirE het volgende:

[..]

Oh.Oh.Cherso.S01E05.DUTCH.WS.PDTV.XViD is ook al widely available :')
Waarom zou je die downloaden als je gewoon via een rechtermuisknop > Save Link As de aflevering in perfecte kwaliteit kan downloaden :{ ? Makkelijker kan niet.
2000 light years from home
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:10:18 #119
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87056148
Ik blijf me elke aflevering weer verbazen om de goede achtergrondmuziek!
The Most Incredible, Baby
pi_87056427
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:10 schreef RedGuy het volgende:
Ik blijf me elke aflevering weer verbazen om de goede achtergrondmuziek!
Zoals?
-
pi_87056455
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zoals?
Edith Piaf _O_
pi_87056494
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Edith Piaf _O_
Hoe heette dat nummer daar net iets voor? Toen ze steeds afwisselden met een neukende Vincent?
-
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:24:55 #123
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_87056710
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zoals?
Ik hoorde inderdaad Edith Piaf, Audio Bullys, Go Back To The Zoo, System of a Down voorbij komen.
Eerdere afleveringen al LCD Soundsystem en Noisa gehoord.
The Most Incredible, Baby
pi_87056910
Vraag mij wel af waarneer Barbie nou eens de slet gaat uithangen. Ze wekte van te voren zoveel verwachtingen maar we zijn vijf afleveringen verder en ze heeft eigenlijk nog niks uitgevoerd.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:14:11 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87058394
Hebben we het al eens gehad over de klem die Elize altijd ergens in haar haar heeft hangen?
Dat ding heeft totaal geen functie.

En Roos :') Zoveel mannen hebben dat al voor me gedaan (over die rozenblaadjes).
Zegt wel genoeg over het aantal bedpartners.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')