Al zenden ze uit hoe barbie met de vibo aan de slag gaat, kut willen we zien!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:07 schreef THEFXR het volgende:
Ok, ze zijn 3 weken geweest en er zijn 10 afleveringen, laten we het erop houden dat elke aflevering voor 2 dagen staat, we zijn nu op afl 5, dus op 10 dagen en dat moet ik geloven dat die 3 meiden nog helemaal niks hebben gedaan?? of ze laten het niet zien of ze durven niet ivm met de camera!
Het is nu iig hardstikke saai en als rtl niet spontaan gaat editten, sterft deze serie een snelle dood.
Nou inderdaad! Ik vind dat die meiden (behalve Barbie dan) niet echt een toegevoegde waarde hebben aan de show. Op het feit na dat het wel lekkere beeldvulling is doen ze niet veel meer dan alleen zeiken terwijl de mannen vrouw na vrouw scoren!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:18 schreef THEFXR het volgende:
het begint saai te worden, wanneer gaan die meiden eens goed neuken, ipv te zeiken en te janken???
Barbie kende hem ook nietquote:Op donderdag 30 september 2010 22:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op FOK! kennen ze alleen Muse enzo
Nee de hele dag met je dikke hol op de bank of aan het zwembad zitten (wel helemaal opgetut natuurlijk) dat is pas lady-likequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:54 schreef epicbeardman het volgende:
Die roos kraakt die meiden af waar ze tegen voetbalt dat ze er niet rond uitzien en not lady-like zijn.
Daarvoor vertelde ze nog dat ze al heel veel jongens heeft gehad die bv met rozen het bed versieren, dat is pas not lady-like.
En al die meiden die tegen ze voetbalden zagen er 10keer zo goed uit maar kan aan mij liggen, Sniper ook weer lekker arrogant deze aflevering.
Die twee zijn echt nutteloos om in de serie te hebben!
Tenenkrommend iddquote:
Waarom zou je die downloaden als je gewoon via een rechtermuisknop > Save Link As de aflevering in perfecte kwaliteit kan downloadenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Oh.Oh.Cherso.S01E05.DUTCH.WS.PDTV.XViD is ook al widely available
Zoals?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:10 schreef RedGuy het volgende:
Ik blijf me elke aflevering weer verbazen om de goede achtergrondmuziek!
Hoe heette dat nummer daar net iets voor? Toen ze steeds afwisselden met een neukende Vincent?quote:
Ik hoorde inderdaad Edith Piaf, Audio Bullys, Go Back To The Zoo, System of a Down voorbij komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |