Ik vind het maar een apart verbod.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Nee, maar het kan een stap in de goede richting zijn. Den Haag kan niet tussen de lakens kijken, maar een verbod op een dergelijk huwelijk vind ik wel juist.
Verschaft wel weer werkvoorziening.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Minder populistisch?
Is toch puur geënt op Dion Graus, die ziet dat de PvdD kamerzetels heeft met steun van mensen die dagelijks naar Animal Cops op Animal Planet zitten te kijken en vurig wensen dat zoiets ook in Nederland komt.
Oh God, niet weer IWT uren.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:37 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Misschien wordt er bedoeld dat er dan 'huiswerkuurtjes' oid ingepland worden
Tussenuren zijn niet af te schaffen, want ze zijn al voor niemand wenselijk, dus als ze te voorkomen zouden zijn dan waren ze er niet geweest in the first place.
Vind je dat goed of slecht?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:41 schreef capricia het volgende:
Dat we gaan investeren in een goede band met Israel.
Ik ben er wel voor. Dieren hebben ook rechten.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist mega-populistisch. Ik zou echt in schaterlachen zijn uitgebarsten toen Wilders met dit voorstel kwam aan de onderhandelingstafel. Komop een dierenpolitie, en dan zeker een verentooi als hoofddeksel voor de dierenpolitie.
Maar een huwelijk tussen neef en nicht staat niet altijd gelijk aan inteelt.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:40 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Met een verbod laat je zien dat inteelt voorkomen moet worden.
Zo'n kippenbout als wapenstok ofzo. Grote lachende eend als logoquote:Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist mega-populistisch. Ik zou echt in schaterlachen zijn uitgebarsten toen Wilders met dit voorstel kwam aan de onderhandelingstafel. Komop een dierenpolitie, en dan zeker een verentooi als hoofddeksel voor de dierenpolitie.
Ik vind het opvallend. Denk dat het bij de PVV vandaan komt. De PVV heeft duidelijk een grote vinger in de pap.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:43 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Vind je dat goed of slecht?
Er is al een dierenambulance...hoeveel nut heeft een alarmnummer nou werkelijk?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er wel voor. Dieren hebben ook rechten.
VVD is toch ook behoorlijk pro-Israël? Het zou me niet verbazen als het van de PVV vandaan komt.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend. Denk dat het bij de PVV vandaan komt. De PVV heeft duidelijk een grote vinger in de pap.
Geen mening inhoudelijk. Wat mij betreft halen we de banden aan met veel landen.
Ik hoop ook dat ze wat gaan doen aan de bio-industrie.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is al een dierenambulance...hoeveel nut heeft een alarmnummer nou werkelijk?
Kost extra geld en eigenlijk lost het weinig op. Doe dan wat aan de bio-industrie...
Wegens geldgebrek hebben sommige dierenambulances moeten stoppen met hun werkzaamheden en hun taken hebben ze overgedragen naar provinciale dierenzorginstanties. Waarom steken ze gewoon geen geld in al bestaande dierenambulances en breiden ze vestigingen niet uit?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is al een dierenambulance...hoeveel nut heeft een alarmnummer nou werkelijk?
Kost extra geld en eigenlijk lost het weinig op. Doe dan wat aan de bio-industrie...
Omdat het directe doel niet is om dieren te helpen, maar om dierenmishandelaars te straffen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:49 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Wegens geldgebrek hebben sommige dierenambulances moeten stoppen met hun werkzaamheden en hun taken hebben ze overgedragen naar provinciale dierenzorginstanties. Waarom steken ze gewoon geen geld in al bestaande dierenambulances en breiden ze vestigingen niet uit?
Ik denk dat Wilders geilt op Thieme...quote:Op donderdag 30 september 2010 23:49 schreef eriksd het volgende:
Omdat die dieren geen belasting betalen...dat is het:Y:Y:Y
Vind ik ook hoor. Al ben ik ook hypocriet, omdat ik gewoon vlees eet.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze wat gaan doen aan de bio-industrie.
Nogmaals, dieren hebben ook recht op een dierwaardig bestaan.
Precies, dat lijkt mij dan ook logischer...quote:Op donderdag 30 september 2010 23:49 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Wegens geldgebrek hebben sommige dierenambulances moeten stoppen met hun werkzaamheden en hun taken hebben ze overgedragen naar provinciale dierenzorginstanties. Waarom steken ze gewoon geen geld in al bestaande dierenambulances en breiden ze vestigingen niet uit?
Ik ben het niet per se oneens met de maatregel, maar begrijp jij het principe van scheiding van kerk en staat wel?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Snap jij het principe van scheiding van kerk en staat?
Er wordt toch ingegrepen in de woningmarkt?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is echt diep en diep treurig dat het regeerakkoord zich wel bemoeit met de kledingkeuze van het OM maar de huizenmarkt maar gewoon laat voor wat het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |