Waarschijnlijk omdat dat ding pas over 15 jaar werkzaam is. Of 20 jaar. Je bouwt niet even in een jaartje een kerncentrale, zoals je een weg aanlegt.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef Picchia het volgende:
Wel opvallend dat ze niets hebben gezegd over die extra kerncentrale. Het lijkt me toch niet geheel onbelangrijk.
Jij wilt kilometerheffing en het onbetaalbaar maken voor mensen om hun werk te doen?quote:
Wat nou als het honingdrop is? Dat is toch wel erruggg lekker.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar wel als je dat snoepje steelt van iemand door hem de hersens in te slaan.
Duh. Volgens mij stond daar een uitzondering voor opgenomen. Moet je maar even zoeken, ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wat nou als het honingdrop is? Dat is toch wel erruggg lekker.
Waarom?quote:Huwelijken tussen neef en nicht worden verboden.
Klinkt leuk, maar is dat in de praktijk haalbaar? Roosters zijn al niet bepaald makkelijk te maken.quote:Tussenuren op school worden geschrapt
Waarin zijn ze dan minder populistisch? Vanwege dat alarmnummer (is idee van PVV als ik me niet vergis)?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Er komt een alarmnummer voor dieren in nood: 114
Seriously? Dat had ik dus niet verwacht. Lijkt mij nogal overdreven..maar goed.
PVV is toch minder populistisch dan ik dacht.
Inteelt, verhoogde kans op syndroom van Down.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom?
Ah, juist....CDA.
[..]
Klinkt leuk, maar is dat in de praktijk haalbaar? Roosters zijn al niet bepaald makkelijk te maken.
Ik vind het juist mega-populistisch. Ik zou echt in schaterlachen zijn uitgebarsten toen Wilders met dit voorstel kwam aan de onderhandelingstafel. Komop een dierenpolitie, en dan zeker een verentooi als hoofddeksel voor de dierenpolitie.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Snap jij het principe van scheiding van kerk en staat?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is echt diep en diep treurig dat het regeerakkoord zich wel bemoeit met de kledingkeuze van het OM maar de huizenmarkt maar gewoon laat voor wat het is.
Het stond wel als links standpunt in zijn partijprogramma. Ik had dus verwacht geen van die punten weer terug te zien, maar nu blijkt het tegendeel.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist mega-populistisch. Ik zou echt in schaterlachen zijn uitgebarsten toen Wilders met dit voorstel kwam aan de onderhandelingstafel. Komop een dierenpolitie, en dan zeker een verentooi als hoofddeksel voor de dierenpolitie.
Inteelt voorkom je niet door een huwelijk te verbieden hoor.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:31 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Inteelt, verhoogde kans op syndroom van Down.
En wat betreft roosters: tja, moeilijk. Hoe kan Den haag daar toezicht op houden?
Dit is de heilzame invloed van Dion Graus. Die is altijd al bezig geweest voor dieren. Blijkbaar heeft hij daar van Geert de ruimte voor gekregen. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus#Biografiequote:Op donderdag 30 september 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, ik dacht dat die linkse standpunten allemaal schijn waren.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Waarin zijn ze dan minder populistisch? Vanwege dat alarmnummer (is idee van PVV als ik me niet vergis)?
VVD is ook tegen de bio-industrie, maar weer wel voor bont.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit is de heilzame invloed van Dion Graus. Die is altijd al bezig geweest voor dieren. Blijkbaar heeft hij daar van Geert de ruimte voor gekregen. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus#Biografie
Je kunt je alleen bijna niet voorstellen dat VVD hiermee akkoord gaat. Daaruit spreekt dus best wel hoe wanhopig VVD is geweest om de constructie toch te laten slagen.
Maar laat ik niet alleen klagen, we zijn er nog lang niet wat betreft dierenrechten maar de afgelopen jaren is dankzij de PvdD en nu ook de PVV een goede stap gemaakt.
Misschien wordt er bedoeld dat er dan 'huiswerkuurtjes' oid ingepland wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom?
Ah, juist....CDA.
[..]
Klinkt leuk, maar is dat in de praktijk haalbaar? Roosters zijn al niet bepaald makkelijk te maken.
Minder populistisch?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben ook voor dierenrechten...maar zelfs op dat vlak vind ik de PVV weer veel te overdreven.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:35 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit is de heilzame invloed van Dion Graus. Die is altijd al bezig geweest voor dieren. Blijkbaar heeft hij daar van Geert de ruimte voor gekregen. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus#Biografie
Je kunt je alleen bijna niet voorstellen dat VVD hiermee akkoord gaat.Daaruit spreekt dus best wel hoe wanhopig VVD is geweest om de constructie toch te laten slagen.
Maar laat ik niet alleen klagen, we zijn er nog lang niet wat betreft dierenrechten maar de afgelopen jaren is dankzij de PvdD en nu ook de PVV een goede stap gemaakt.
Nee, maar het kan een stap in de goede richting zijn. Den Haag kan niet tussen de lakens kijken, maar een verbod op een dergelijk huwelijk vind ik wel juist.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inteelt voorkom je niet door een huwelijk te verbieden hoor.
Oh op die manier. Ja, eigenlijk ook wel. Maar ik had dus totáál niet verwacht om die standpunten terug te zien.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Minder populistisch?
Is toch puur geënt op Dion Graus, die ziet dat de PvdD kamerzetels heeft met steun van mensen die dagelijks naar Animal Cops op Animal Planet zitten te kijken en vurig wensen dat zoiets ook in Nederland komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |