abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 22:20:51 #26
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87041977
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef Picchia het volgende:
Wel opvallend dat ze niets hebben gezegd over die extra kerncentrale. Het lijkt me toch niet geheel onbelangrijk.
Waarschijnlijk omdat dat ding pas over 15 jaar werkzaam is. Of 20 jaar. Je bouwt niet even in een jaartje een kerncentrale, zoals je een weg aanlegt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 30 september 2010 @ 22:22:38 #27
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_87042086
Staat eigenlijk weinig bijzonders in.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_87042142
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:19 schreef Balisto het volgende:
Geen kilometerheffing.
Jij wilt kilometerheffing en het onbetaalbaar maken voor mensen om hun werk te doen?

(De enige die baat heeft bij kilometerheffing zijn de mensen die geen flikker uitvoeren. Weinig km's dus. Bovendien zet ook ik 3 auto's voor de deur als er toch geen wegenbelasting meer aan vast zit, een busje voor de grote spullen, een klein kutautotootje voor de km's en een zuipende luxe rochelbak voor de prive km's. Nee, goed plan die km-heffing 8)7 )
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_87042697
Animal cops wat belachelijk zeg. Net of de "gewone politie agent" deze taak er niet bij kan doen... moeten daar nou een special force voor worden opgericht?

Boerkaverbod ook tijdens Carnaval??? Of wordt dit tijdens het Christelijk zuipfeest gedoogd door de PVV?
pi_87042776
EERSTE SCHOOLDAG IN ROTTERDAM:

De docent leest de namen van de leerlingen op:

"Mustafa El Ekh Zeri"
"Aanwezig"

"Achmed El Cabul"
"Aanwezig"

"Kadir Sel Ohlmi"
"Aanwezig"

"Mohammed End Ahrha"
"Aanwezig"

"Mi Cha El Mey Er"
...Stilte in de klas...

"Mi Cha El Mey Er"
....Stilte in de klas...

"Voor de laatste keer: Mi Cha El Mey Er!!!!!!!"

Achter in de klas staat een jongen op en zegt:
"Ik denk dat ik dat waarschijnlijk ben, maar mijn naam wordt als MICHAEL MEIJER uitgesproken
do you have the guts to smell my nuts?
pi_87042817
Top akkoord!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_87042935
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar wel als je dat snoepje steelt van iemand door hem de hersens in te slaan. ^O^
Wat nou als het honingdrop is? Dat is toch wel erruggg lekker.
pi_87043093
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:39 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Wat nou als het honingdrop is? Dat is toch wel erruggg lekker.
Duh. Volgens mij stond daar een uitzondering voor opgenomen. Moet je maar even zoeken, ik weet zeker dat ik het ergens gelezen heb. :Y
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_87044401
De mogelijkheden tot het stapelen van procedures worden beperkt, procedures worden
versneld, de rechtsbijstand wordt zo aangepast dat na de behandeling van de eerste
aanvraag prikkels voor nieuwe procedures worden weggenomen (toepassing van “no
cure no fee” in vervolgprocedures) en de uitspraak in een voorlopige voorziening kan
niet altijd in Nederland worden afgewacht

Is een stukje wat staat over asiel, maar no cure no pay is verboden in Nederland en een voorlopige voorziening is toch juist in een asielprocedure vaak voor om ervoor te zorgen dat je de procedure in Nederland mag afwachten??? :?

Can someone enlighten me?

Het valt me namelijk op dat veel van de dingen die in de akkoorden staan niet bepaald uitvoerbaar zijn?
pi_87045281
Er komt een alarmnummer voor dieren in nood: 114

Seriously? Dat had ik dus niet verwacht. Lijkt mij nogal overdreven..maar goed.
PVV is toch minder populistisch dan ik dacht.
pi_87045295
quote:
Huwelijken tussen neef en nicht worden verboden.
Waarom?

Ah, juist....CDA.

quote:
Tussenuren op school worden geschrapt
Klinkt leuk, maar is dat in de praktijk haalbaar? Roosters zijn al niet bepaald makkelijk te maken.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:29:36 #37
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87045329
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:

Waarin zijn ze dan minder populistisch? Vanwege dat alarmnummer (is idee van PVV als ik me niet vergis)?
  donderdag 30 september 2010 @ 23:31:53 #38
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87045412
quote:

[..]

Waarom?

Ah, juist....CDA.
[..]

Klinkt leuk, maar is dat in de praktijk haalbaar? Roosters zijn al niet bepaald makkelijk te maken.
Inteelt, verhoogde kans op syndroom van Down.

En wat betreft roosters: tja, moeilijk. Hoe kan Den haag daar toezicht op houden?
pi_87045443
quote:
Ik vind het juist mega-populistisch. Ik zou echt in schaterlachen zijn uitgebarsten toen Wilders met dit voorstel kwam aan de onderhandelingstafel. Komop een dierenpolitie, en dan zeker een verentooi als hoofddeksel voor de dierenpolitie. :')
  donderdag 30 september 2010 @ 23:33:19 #40
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87045466
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is echt diep en diep treurig dat het regeerakkoord zich wel bemoeit met de kledingkeuze van het OM maar de huizenmarkt maar gewoon laat voor wat het is.
Snap jij het principe van scheiding van kerk en staat?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87045498
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik vind het juist mega-populistisch. Ik zou echt in schaterlachen zijn uitgebarsten toen Wilders met dit voorstel kwam aan de onderhandelingstafel. Komop een dierenpolitie, en dan zeker een verentooi als hoofddeksel voor de dierenpolitie. :')
Het stond wel als links standpunt in zijn partijprogramma. Ik had dus verwacht geen van die punten weer terug te zien, maar nu blijkt het tegendeel.
pi_87045519
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:31 schreef ChickenTonight het volgende:

[..]

Inteelt, verhoogde kans op syndroom van Down.

En wat betreft roosters: tja, moeilijk. Hoe kan Den haag daar toezicht op houden?
Inteelt voorkom je niet door een huwelijk te verbieden hoor. ;)
  donderdag 30 september 2010 @ 23:35:01 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87045531
quote:

Dit is de heilzame invloed van Dion Graus. Die is altijd al bezig geweest voor dieren. Blijkbaar heeft hij daar van Geert de ruimte voor gekregen. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus#Biografie

Je kunt je alleen bijna niet voorstellen dat VVD hiermee akkoord gaat. :D Daaruit spreekt dus best wel hoe wanhopig VVD is geweest om de constructie toch te laten slagen.

Maar laat ik niet alleen klagen, we zijn er nog lang niet wat betreft dierenrechten maar de afgelopen jaren is dankzij de PvdD en nu ook de PVV een goede stap gemaakt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87045564
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:29 schreef ChickenTonight het volgende:

[..]

Waarin zijn ze dan minder populistisch? Vanwege dat alarmnummer (is idee van PVV als ik me niet vergis)?
Ja, ik dacht dat die linkse standpunten allemaal schijn waren.
Maar als ze er echt werk van willen maken, dan lijkt me toch van niet.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:35:56 #45
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87045571
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:35 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dit is de heilzame invloed van Dion Graus. Die is altijd al bezig geweest voor dieren. Blijkbaar heeft hij daar van Geert de ruimte voor gekregen. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus#Biografie

Je kunt je alleen bijna niet voorstellen dat VVD hiermee akkoord gaat. Daaruit spreekt dus best wel hoe wanhopig VVD is geweest om de constructie toch te laten slagen.

Maar laat ik niet alleen klagen, we zijn er nog lang niet wat betreft dierenrechten maar de afgelopen jaren is dankzij de PvdD en nu ook de PVV een goede stap gemaakt.
VVD is ook tegen de bio-industrie, maar weer wel voor bont.
pi_87045632
quote:

[..]

Waarom?

Ah, juist....CDA.
[..]

Misschien wordt er bedoeld dat er dan 'huiswerkuurtjes' oid ingepland worden :')

Tussenuren zijn niet af te schaffen, want ze zijn al voor niemand wenselijk, dus als ze te voorkomen zouden zijn dan waren ze er niet geweest in the first place.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_87045640
quote:

Minder populistisch? :D

Is toch puur geënt op Dion Graus, die ziet dat de PvdD kamerzetels heeft met steun van mensen die dagelijks naar Animal Cops op Animal Planet zitten te kijken en vurig wensen dat zoiets ook in Nederland komt.
pi_87045647
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:35 schreef eleusis het volgende:

[..]

Je kunt je alleen bijna niet voorstellen dat VVD hiermee akkoord gaat. :D Daaruit spreekt dus best wel hoe wanhopig VVD is geweest om de constructie toch te laten slagen.

Ik ben ook voor dierenrechten...maar zelfs op dat vlak vind ik de PVV weer veel te overdreven.
En ik zou eerder andere dingen veranderen ipv een speciaal alarmnummer voor dieren.
  donderdag 30 september 2010 @ 23:38:56 #49
318052 ChickenTonight
are you experienced?
pi_87045674
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inteelt voorkom je niet door een huwelijk te verbieden hoor. ;)
Nee, maar het kan een stap in de goede richting zijn. Den Haag kan niet tussen de lakens kijken, maar een verbod op een dergelijk huwelijk vind ik wel juist.
pi_87045684
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Minder populistisch? :D

Is toch puur geënt op Dion Graus, die ziet dat de PvdD kamerzetels heeft met steun van mensen die dagelijks naar Animal Cops op Animal Planet zitten te kijken en vurig wensen dat zoiets ook in Nederland komt.
Oh op die manier. Ja, eigenlijk ook wel. Maar ik had dus totáál niet verwacht om die standpunten terug te zien. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')