Ow een soort Red Bull! Okay.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
https://www.cocacolabelgium.be/Monster-Ripper
vandaag ff nodig om wakker te blijven voor Stenders Late Vermaak
ja, maar dan lekkerder en meerquote:
Nee hoor, thee is heel gezond. Vooral groene thee, daar zitten anti oxydanten ofzo inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eens! Wijn of bier is veel beter voor mij
ik vrees voor je dat we beide bij een andere vestiging zittenquote:
Okay.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vrees voor je dat we beide bij een andere vestiging zitten
quote:
Gelukkig niet, dan wordt het ook een gestalkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
jammer dat er btw geen precieze tijd op RP staat wanneer iemand voor het laatst online was. wel een datum, maar geen tijd...
Waar had je dat voor nodig dan, of gewoon algemene nieuwsgierigheid?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
jammer dat er btw geen precieze tijd op RP staat wanneer iemand voor het laatst online was. wel een datum, maar geen tijd...
je kunt wel zien wanneer iemand je bericht heeft gelezenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
een beetje alcohol is ook heel goed voor jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee hoor, thee is heel gezond. Vooral groene thee, daar zitten anti oxydanten ofzo in
njah nou ja....ik ben een stalker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Waar had je dat voor nodig dan, of gewoon algemene nieuwsgierigheid?
Ik kreeg van de week al hoofdpijn van 1 biertje, hoop niet dat het iets chronisch is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:17 schreef Neelix het volgende:
[..]
een beetje alcohol is ook heel goed voor je
Had ie wel gestaan een tijdje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:26 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week al hoofdpijn van 1 biertje, hoop niet dat het iets chronisch is.(was wel duvel)
Ja, stond al een aantal weken in de koelkast want ik ben helemaal niet zo'n bierdrinker. Geef mij maar een goede fles rumquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Had ie wel gestaan een tijdje?
Duvel heeft flink wat gist er in nog, dat kan wel voor wat hoofdpijn zorgen..
Bier is ook gif. Een biertje en ik dans op tafels. Gek want dat heb ik bij andere drank niet. Topic is weer bijna vol trouwens!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:37 schreef simpeleharry het volgende:
[..]
Ja, stond al een aantal weken in de koelkast want ik ben helemaal niet zo'n bierdrinker. Geef mij maar een goede fles rum
* LilDutchPrincessgeeft Natalie een biertjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bier is ook gif. Een biertje en ik dans op tafels. Gek want dat heb ik bij andere drank niet. Topic is weer bijna vol trouwens!
ik niet, zit ineens de paiqenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bier is ook gif. Een biertje en ik dans op tafels. Gek want dat heb ik bij andere drank niet. Topic is weer bijna vol trouwens!
*rent weg*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |