Kom op, hij loopt twee keer in looppas van de ene kant van het veld recht op een tegenstander af en pakt de sjaal. Om vervolgens te graven, totem te pakken en zonder aarzelen die totem op het podium te zetten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Hoe zou hij hebben moet kunnen zien? Er onder door? Dan lijkt het me toch dat hij zijn hoofd anders had moeten houden.
Jajaja, dat zag ik ook allemaal wel en het lijkt me ook stug. Ik zit me alleen te bedenken HOE hij er onder door heeft moeten kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kom op, hij loopt twee keer in looppas van de ene kant van het veld recht op een tegenstander af en pakt de sjaal. Om vervolgens te graven, totem te pakken en zonder aarzelen die totem op het podium te zetten.
Geblinddoekt.
Uh huh
V.
Topsporters zijn zo gefocust op hun doelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Verbal het volgende:
Kom op, hij loopt twee keer in looppas van de ene kant van het veld recht op een tegenstander af en pakt de sjaal. Om vervolgens te graven, totem te pakken en zonder aarzelen die totem op het podium te zetten.
Geblinddoekt.
Uh huh
misschien zegt hij t zo welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajaja, dat zag ik ook allemaal wel en het lijkt me ook stug. Ik zit me alleen te bedenken HOE hij er onder door heeft moeten kijken
Volgens mij zat zijn blinddoek enkel, en bij de anderen dubbel. Dan zie je dus contouren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajaja, dat zag ik ook allemaal wel en het lijkt me ook stug. Ik zit me alleen te bedenken HOE hij er onder door heeft moeten kijken
Dat kan. Weet ik uit ervaring... Heb ook op deze manier eens vals gespeeld bij ezeltje prik op de kleuterschool.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat kan. Weet ik uit ervaring... Heb ook op deze manier eens vals gespeeld bij ezeltje prik op de kleuterschool.
De bewondering van al je klasgenootjes en leraren toen ik de staart zonder aarzelen op de kont van die ezel drukte... *zucht*... priceless.
Hij is vergeten dat hij geen stopcontact en oplader heeft geloof ik..nu heeft hij een paar uur plezier (mits hij goed is opgeladen)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:58 schreef Inx het volgende:
Een iPod, lekker relevant als je op zo'n eiland zit.
Hij had het liefst willen hebben dat er niemand in z'n koffer ging neuzen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef Inx het volgende:
Trui is nog tot daar aan toe na al die kou, die slippers zijn wel wtf.
Wat had John willen hebben trouwens? Heb ik even gemist.
het zou mij niks verbazen als ze gewoon stroom hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef Inx het volgende:
Trui is nog tot daar aan toe na al die kou, die slippers zijn wel wtf.
Wat had John willen hebben trouwens? Heb ik even gemist.
Als ik Dennis was zou ik een trui liever hebben dan zo'n stomme iPod waar je inderdaad maar een uurtje of wat plezier van kunt hebben.
Ohjaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij had het liefst willen hebben dat er niemand in z'n koffer ging neuzen.
Zal wel alleen de crew toegang tot hebben. Die camera's moeten ook een keer opgeladen worden lijkt me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het zou mij niks verbazen als ze gewoon stroom hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |