Vooral als het er eentje is die sterker is dan wettelijk toegestaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef Johan1994 het volgende:
Mensen die schijnen met een laser in mensen hun oog__! Je weet toch dat dit gevaarlijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nogal dom om te doen ja, want dan knal je je eigen vingers er afquote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef MOD het volgende:
Ik heb echt een kankergrafhekel aan die dingen, wees blij dat ze er niks aan overhoud. Kutmongool. Net zo grappig als een strijker naast iemands oor houden.
Dan blaas je toch je eigen hand eraf?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef MOD het volgende:
Ik heb echt een kankergrafhekel aan die dingen, wees blij dat ze er niks aan overhoud. Kutmongool. Net zo grappig als een strijker naast iemands oor houden.
En nu weet je waarom die dingen verboden zijn. Idioten zoals jij kunnen er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:28 schreef Catch_me het volgende:
Beste kijkbuis fokkers en uitkeringstrekkers,
gisteravond zat ik in mijn (zolder) kamertje te dollen met mijn groene laserpen die ik via ebay gekocht had (200mw ofzo, die is eigenlijk verboden in NL). Een beetje uit me raam op de kerk schijnen enzo, beetje mensen plagen die in de huiskamer tv zaten te kijken, je kent het wel![]()
Mijn vriendin zat op dat moment Wii Sports te spelen en was zwaar geconcentreerd aan het tennissen, ik dacht ff een geintje uit te halen en schijn vol in haar oog, waardoor ze mis slaat en verliest![]()
![]()
Ze kon er alleen niet om lachen en klaagde dat ze een soort zwarte "blinde" vlek op haar netvlies had staan, ik dacht eerst dat ze mij in de maling nam, maar toen ze in tranen uitbarste wist ik dat dit geen grap was
![]()
Op aanraden van de huisartsenpost ben ik naar de SEH gegaan om de schade te beperken. Volgens de oogarts was het goed dat we er zo snel bij waren, en is de schade uiteindelijk enkel beperkt tot een (tijdelijk) tranend oog![]()
Helaas was mijn vriendin daar minder blij mee en moest ik haar gelijk thuis voor de deur af zetten omdat ze over "ons" wilde nadenken...
Wijze les geleerd, de laser is de prullenbak in gegaan
In Belgie zijn vorige zomer of die daarvoor een twintigtal mensen met oogschade naar huis gegaan na een festival waarbij ze met lasers zaten te kutten.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan je (bijv je vriendin) er ook echt blind van worden dus? Hoe lang duurt dat?
ligt een beetje a.d. soort strijkerquote:Op donderdag 30 september 2010 20:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan blaas je toch je eigen hand eraf?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |