quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vanilleijs met gecaramelliseerde noten en caramelswirlsZoet maar heerlijk. Ik kwam er achter omdat ze de verkeerde meegaven bij bezorgen
Gelukkig geen teleurstelling, vind m zelfs lekkerder dan peace of cake!
Je mag er ook wat water bijdoen hoor!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Jameson vs. Famous Grouse: 1-0
De Famous Grouse heeft een hele rare ronde ketongeur en smaak erin. Ik vind de nasmaak van Jameson lekkerder.
Verder vind ik drank met 40% alcohol toch lastig door te slikken![]()
misschien wel lekker met jus d'orangequote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je mag er ook wat water bijdoen hoor!
Whisky-Jus?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien wel lekker met jus d'orange
Ik was altijd zo dol op Karamelsutra, ook met enorme caramelswirls, maar die is uit de handel gehaald. Dit klinkt dus ook erg goedquote:
Dat is echt gewenning inderdaad, heb ik soms nog bij een eerste slok. Gek genoeg heb ik er bij de meer rokerige smaken minder last van.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
De Famous Grouse heeft een hele rare ronde ketongeur en smaak erin. Ik vind de nasmaak van Jameson lekkerder.
Kleine slokjesquote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Bah, vakantiedokter op Nederland 1.
Nu vrouw met wormpjes in haar vagina
Niet zo veel moeite meequote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Half Baked is eruitquote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was altijd zo dol op Karamelsutra, ook met enorme caramelswirls, maar die is uit de handel gehaald. Dit klinkt dus ook erg goed
Dat vind ik dan weer niet te zuipen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn eerste sterke drank was jenever en daar komt ook straks weer een fles van in huis.
Gratis eiwitten. Insecten zijn een waardevolle bron van eiwitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zou als man maar oraal met haar bezig zijn
Eens met deze uitslag trouwensquote:
ouwe Jeneverquote:Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te zuipen eigenlijk.
Als ik rijk ben kom ik langs met een fles nectar.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Yeah! Beter!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:36 schreef Windigo het volgende:
Die rekening van Eneco van 665 euro blijkt er een van 1256 euro te zijn voor 9 maanden in mn vorige huis van 55m2. Klopt dus geen bal van, en weet bijna zeker dat ik terug ga krijgen wat ik moest betalen
Ja ben heel benieuwd, mijn moeder betaalt dat nog niet eens per jaar met een 50 jaar oude woning van 75m2. Zij gaat voor me bellen enzo met haar eigen kosten als vergelijkingsmateriaalquote:
wat tof zeg!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Expositie waar 2 van mijn foto's tussen hangen
Nee het is heel raarquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
yeeaaaah beter Windigo!! kon ook niet kloppen
Wat leuk sun! Gefeli!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee het is heel raar
En ik heb nu ook voor elkaar dat het debacle van gisteren is opgelost, ik hoef géén 212 euro te betalen deze maand, maar gewoon 100 euro zoals is afgesproken
Aha, nog meer goed nieuws. Goed gedaan johquote:Op donderdag 30 september 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee het is heel raar
En ik heb nu ook voor elkaar dat het debacle van gisteren is opgelost, ik hoef géén 212 euro te betalen deze maand, maar gewoon 100 euro zoals is afgesproken
Dan moet je toch photobucket nemen, dan kan je onbeperkt uploadenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
allemaal goed nieuws!
ik niet alleen; tinypic stopt ermeeheb maar 9 foto'tjes nu en wilde er 14 ofzo
Wat tof!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dan moet je toch photobucket nemen, dan kan je onbeperkt uploaden
Ja dat is goed gelukt gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aha, nog meer goed nieuws. Goed gedaan joh!
Jup, en waarschijnlijk in maart al weer de volgende. Deze expo hangt tot eind februari als het goed is..quote:
o god dat heb ik nooit gesnaptquote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
En als je wilt leuke slideshows instellen en zo..![]()
Echt? Wat vervelend!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik ben boos en ga nu slapen. potverdorie 2 uur voor niks wakker
Nou, dat is gewoon een linkje kopieren waarmee je een slide kan delen op het net. Dan klikken mensen er op en zien ze een slideshow van jouw foto's. Allemaal automatisch.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o god dat heb ik nooit gesnapt
Precies! Gewoon posten FF!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:post die foto's nou gewoon joh.. maakt toch niet uit dat het ze niet allemaal zijn?
Die bewaar je dan maar gewoon voor Hyves.. daar weten de meesten van ons je wel te vinden hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
maar tis zo jammer want tis maar 1 set kleding en had ook nog jurk en bikini
Dan zien we de rest later tochquote:Op donderdag 30 september 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
maar tis zo jammer want tis maar 1 set kleding en had ook nog jurk en bikini
Ahh je bent zo leuk he als je lacht! Mooie foto's hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ok hier is ie![]()
http://s1111.photobucket.(...)otoshoot%2024-09-10/
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy telefoonnummer van hooters meisje weggooit
Hoi Mel![]()
Je hebt geleerd van de discussie over vooroordelen?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi Mel![]()
Het journaal is het slachtoffer van slechte leraren die teveel betaald kregen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
WRAAAAAAAAAGH
Journaal: 'Goede leraren krijgen beter betaald als slechte'
Fijn dat het zo lekker was!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
De boeuf bourguignon op de Julia Child manier was serieus verrukkelijk!
misschien toch maar 'mastering the art of french cooking' kopen
ik verander ook vaak dingen maar de echte klassiekers leren koken vind ik ook echt wel een uitdaging hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn dat het zo lekker was!
Ik heb maar weinig kookboeken. Ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te koken, maar dat haal ik gewoon uit gratis tijdschriften zoals de Allerhande. Ik verander er toch altijd van alles aan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Ahh je bent zo leuk he als je lacht! Mooie foto's hoor
ik ben Aziatisch hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi Mel![]()
hij klonk ook lekker! kom em gewoon ruiken toen je em schreefquote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
De boeuf bourguignon op de Julia Child manier was serieus verrukkelijk!
misschien toch maar 'mastering the art of french cooking' kopen
daar lach ik hequote:Op donderdag 30 september 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
4 en 8 zijn geweldig!
Kijk nou Steer!!! Hotpants!
Tuurlijk, dat is ook leuk. Ik heb maar een klein huis en ik gebruik de paar kookboeken die ik heb vooral als inspiratie. Tegenwoordig zoek ik de klassiekers op internet.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik verander ook vaak dingen maar de echte klassiekers leren koken vind ik ook echt wel een uitdaging hoor
Maar bij het lachen ben je meer jezelf vind ik. En behalve lachen is er toch wel meer dan alleen strak kijken?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar lach ik henou ja, bij 8 kijk ik 'kinderlijk lief'
![]()
shit ik ging slapen.
bedankt iedereen![]()
![]()
later nog een paar met jurkje en bikini! en via pm topless met arm bedekt
leuk is dat, gewoon de basis en klassiekersquote:Op donderdag 30 september 2010 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook leuk. Ik heb maar een klein huis en ik gebruik de paar kookboeken die ik heb vooral als inspiratie. Tegenwoordig zoek ik de klassiekers op internet.
Ik heb 2 echte naslagboeken. Beb Vuijk voor de indische keuken en een frans boek van Ginette Mathiot. Dat is een soort Margriet kookboek. Honderd soorten sauzen en hoe bereid je een kwartel en hoe kook je aardappels.
heeft ie t licht gezien?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef Windigo het volgende:
Lief telefoontje gehad van mijn vader, mocht ik ooit écht geldloos zijn, dan betaald hij wel mn huis, want ik ben geen junkie en verdien het derhalve niet om ooit dakloos te worden
Hij wil helpen als t echt niet anders kan jaquote:Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dus je pa kan en wil vanaf nu helpen? En jij wil de hulp indien nodig accepteren?
Ja hij had spijt van zn uitbarsting de vorige keer, zei dat ik toch wel een lieve meid was en dat hij zich gewoon zorgen maakte en zich er ook af en toe geen raad mee wist en dat per ongeluk op mij had afgereageerdquote:Op donderdag 30 september 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heeft ie t licht gezien?
verdien je sowieso, je bent zn dochterquote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij wil helpen als t echt niet anders kan jaEn als het écht echt echt noodzakelijk is zal ik die hulp accepteren ja
Maar ook om zijn respect te houden (en het mijne voor mezelf) zal ik dat alleen in uiterste nood doen, ik heb vroeger iets te vaak een beroep op hem gedaan terwijl ik het toch wel zelf bleek te kunnen oplossen
Nou, fijn dat jullie er voor elkaar zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij wil helpen als t echt niet anders kan jaEn als het écht echt echt noodzakelijk is zal ik die hulp accepteren ja
Maar ook om zijn respect te houden (en het mijne voor mezelf) zal ik dat alleen in uiterste nood doen, ik heb vroeger iets te vaak een beroep op hem gedaan terwijl ik het toch wel zelf bleek te kunnen oplossen
moooooi, ik dacht al toen.. vond het zo rottig dat ie zulke dingen tegen je zei...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja hij had spijt van zn uitbarsting de vorige keer, zei dat ik toch wel een lieve meid was en dat hij zich gewoon zorgen maakte en zich er ook af en toe geen raad mee wist en dat per ongeluk op mij had afgereageerd
Tsja, mijn vader heeft gewoon moeite met dingen accepteren die anders zijn dan hij zich had voorgesteld (in het algemeen), maar het lijkt er op dat hij nu is bijgedraaid gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verdien je sowieso, je bent zn dochter
Mijn vader heeft altijd last gehad van woedeaanvallen (nooit in mishandelende zin hoor! Ook niet verbaal) en kan dus soms sterk onredelijk zijn. Hij is echter wel zo volwassen om dat later in te zien, ook al duurt het soms een aantal weken zoals nu. Maar dan gaat hij ook echt door de knieeen. Als kind mocht ik hem soms zelfs slaan!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moooooi, ik dacht al toen.. vond het zo rottig dat ie zulke dingen tegen je zei...
Dit klinkt dysfunctioneelquote:Op donderdag 30 september 2010 20:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als kind mocht ik hem soms zelfs slaan!
Oké, ik vond het heel pedagogischquote:
Ik vind die met die jurk mooi. Met zo'n figuurtje als die van jou komen dit soort jurken altijd erg goed tot hun recht.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en het is gelukt!!![]()
nogmaals de link want er staan er een paar bij!
Het is bedervende melkquote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
KvW was weer erg leuk over niet bederfende verse melk van de Lidl.
Dat je dus eigenlijk genept wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Windigo het volgende:
Het is bedervende melkWat was er zo leuk aan dan?
Ik ga morgen kijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je dus eigenlijk genept wordt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
huis is af voor wat wij wilde doen voor de verhuizing
3 en 4 vind ik heel mooi!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en het is gelukt!!![]()
Oei, dat is vervelend!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
Ik ben er weer van Pilates!
Het ging al wat beter geloof ik
En nu kreeg ik een mailtje van een klasgenoot waar ik op zit te wachten, kan ie de server van de mail weer niet vinden!
moet je perse verhoging krijgen dan? kun je geen andere klachten hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Weet iemand dat misschien? Als ik ziek ben van een infectie heb ik volgens de thermometer geen of amper verhoging. Ook rectaal. Hoe kan dat?
Ik heb alle klachten, maar ik vroeg me af of dat kan zonder dat de thermometer het zegt.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je perse verhoging krijgen dan? kun je geen andere klachten hebben?
Lekker douchen en dan lekker genieten.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef LieLie het volgende:
Pff, ik voel mijn spieren nog wel helemaal zeg
Maar heb eigenlijk geen zin om nu al te gaan douchen.
tuurlijk kan dat. met griep hoef je ook niet altijd verhoging te hebben. je kunt ook ziek zijn zonderquote:Op donderdag 30 september 2010 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb alle klachten, maar ik vroeg me af of dat kan zonder dat de thermometer het zegt.
Moet je alweer rijden dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb niet meer kunnen slapen.
opzich zou dat niet geven, hetzij ik wel tot 4.30u op moet blijventot 3u actief dansen en dan nog wakker blijven met terugrijden...
maar waarschijnlijk wordt het vannacht één grote chaos zodat ik daar nog wel even over na kan denken tijdens het rijden. de cast van "Oh Oh Cherso" komt namelijk.
nu maar gauw uit bed
ja naar Den Haag en iemand na de boeking naar huis brengen in Voorburg. daarna kan ik door naar huis rijdenquote:
Oei, sterkte! Maar misschien is er dan wel genoeg publiek.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb niet meer kunnen slapen.
opzich zou dat niet geven, hetzij ik wel tot 4.30u op moet blijventot 3u actief dansen en dan nog wakker blijven met terugrijden...
maar waarschijnlijk wordt het vannacht één grote chaos zodat ik daar nog wel even over na kan denken tijdens het rijden. de cast van "Oh Oh Cherso" komt namelijk.
nu maar gauw uit bed
Je zou toch minder gaan rijden?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja naar Den Haag en iemand na de boeking naar huis brengen in Voorburg. daarna kan ik door naar huis rijden
dat sowieso, dat publiekprobleem zit in Markelo waar ik zaterdag weer naartoe gaquote:Op donderdag 30 september 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei, sterkte! Maar misschien is er dan wel genoeg publiek.
nee hoor? ik werd één keer gespaard met rijden omdat ik altijd rij. helaas woont iedereen in omgeving den haag dus ben ik de sjaak en zaterdag ben ik ook de sjaak naar Markelo. moet een andere danseres die ik niet ken ophalen in Utrecht en dan doorquote:Op donderdag 30 september 2010 21:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je zou toch minder gaan rijden?
Oh, ik dacht dat je minder wilde rijden. Maar dan was het die ene keer.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hoor? ik werd één keer gespaard met rijden omdat ik altijd rij. helaas woont iedereen in omgeving den haag dus ben ik de sjaak en zaterdag ben ik ook de sjaak naar Markelo. moet een andere danseres die ik niet ken ophalen in Utrecht en dan door
yep. zou wel willen hoor maar zijn er maar weinig met een autoquote:Op donderdag 30 september 2010 21:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je minder wilde rijden. Maar dan was het die ene keer.
Mooi!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en het is gelukt!!![]()
Wat? Hoezo geen vergoeding??quote:Op donderdag 30 september 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
yep. zou wel willen hoor maar zijn er maar weinig met een auto![]()
en nee Steer; geen vergoeding voor rijden helaas
hi! goed, met jou? ik ga nu echt gauw aankleden en opmakenquote:
is te duur... dan houdt ze zelf niks over qua margequote:Op donderdag 30 september 2010 21:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat? Hoezo geen vergoeding??
En dan laten ze toch lekker een keer een taxi rijden of zo.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is te duur... dan houdt ze zelf niks over qua marge
Met mij ook goed, wel een beetje gespannen voor morgenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hi! goed, met jou? ik ga nu echt gauw aankleden en opmaken
Ik herken je haast niet met de nieuwe avatarquote:Op donderdag 30 september 2010 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met mij ook goed, wel een beetje gespannen voor morgen
Succes vanavond!
Niet jouw probleemquote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is te duur... dan houdt ze zelf niks over qua marge
Sorryquote:Op donderdag 30 september 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik herken je haast niet met de nieuwe avatar
Ik vind het ook heel vervelend als mensen dat doen!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik herken je haast niet met de nieuwe avatar
Ze spelen dan ook tegen een echte Europese top-club.quote:
leuke filmquote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor filmSherlock Holmes kijken...lekker bankhangen dus
Alweer een pingel missen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
Ze spelen dan ook tegen een echte Europese top-club.
Me tooquote:Op donderdag 30 september 2010 22:35 schreef golfer het volgende:
Heb er eentje op de gezondheid van TAV genomen.
Ik ook. Was ineens veel te gezellig, Bretonse blend is gewoon lekkerquote:Op donderdag 30 september 2010 22:35 schreef golfer het volgende:
Heb er eentje op de gezondheid van TAV genomen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Nu nog (lease)auto moet morgenochtend vroeg voor eerste beurt naar garage.
Ik heb op kosten van de zaak dus wel een vervangende auto geregeld, ook al werk ik niet.
toch wel een Maserati Quattroporte?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
Nu nog (lease)auto moet morgenochtend vroeg voor eerste beurt naar garage.
Ik heb op kosten van de zaak dus wel een vervangende auto geregeld, ook al werk ik niet.
FF foto's? waar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:52 schreef Den_Haag het volgende:
Leuke foto's FF
Hoe was het gisteravond eigenlijk?
morguh
Flyeren!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:01 schreef Den_Haag het volgende:
helaas moet ik op kantoor zijn Aure.
Wat moet je doen?
Tot hoelaat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:58 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen! Ik moet zo werkenDen Haag Hs deze keer
tot 5 uur, echt een lange dagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tot hoelaat?Ik ga vanmiddag ff Den Haag in nl
Welcome in the life of the grote mensenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:07 schreef Aure het volgende:
tot 5 uur, echt een lange dag(voor mij dan
)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welcome in the life of the grote mensen
uurtje langer en ik was er ook even langs gekomenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:07 schreef Aure het volgende:
[..]
)
Helaas..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel harder
Misschien zie je me nog wel ffquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:07 schreef Aure het volgende:
[..]
)
Ik ga ook maar op padquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:26 schreef golfer het volgende:
Goede mogguh!
Auto is naar garage gebracht. Ik ga nog eventjes terug naar bedje.
En nooit pasta en pizza want geen Italiaan etc? Of alleen dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:20 schreef Windigo het volgende:
Ben van Topchef: Ik eet nooit rijst, ik ben geen chinees.![]()
En die wil dan topchef worden!
Dat heeft hij niet gezegd, maar het is zéér terecht dat hij niet door is naar de volgende ronde. Met zo'n instelling ga je het natuurlijk niet redden als meesterkokquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En nooit pasta en pizza want geen Italiaan etc? Of alleen dat?
onderhoud of inleveren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:26 schreef golfer het volgende:
Goede mogguh!
Auto is naar garage gebracht. Ik ga nog eventjes terug naar bedje.
Het boek staat in mijn kastquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Nee, niet echt![]()
Ken je The Man Who Ate Everything van Jeffrey Steingarten? Dat is een food columnist en zijn eerste column in dat boek gaat over het feit dat iedereen in principe alles lust, als je het maar vaak genoeg eet. Hij maakt dan een lijst met dingen die hij echt niet lekker vindt (en dan moet je echt denken aan niertjes en dergelijke en niet aan rijst) en gaat dan al die dingen minstens 10x in een andere vorm eten. Na zijn experiment lust hij het allemaal
Leuk boek he!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:33 schreef Windigo het volgende:
Het boek staat in mijn kastEn inderdaad, als je iets maar vaak genoeg probeert ga je het vanzelf lusten. Leuk is dat
Moet golfer's oude baas nu ook meehelpen met het zoeken naar een nieuwe baan voor hem? En krijgt hij nog een premie mee oid? (hey, tegenwoordig krijg je ook premies als je er een grote puinhoop van maakt bij banken, dus waarom niet na vele jaren goede dienst)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:33 schreef Bluezz het volgende:
Onderhoud (was al afgesproken)
Inleveren volgt nog
Ik lust alles behalve okra's, mag dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk boek he!
Ik krijg zo'n jeuk van mensen die zeggen niets te lustenMeestal is het onzin en hebben ze het produkt nooit op een smakelijke manier klaar gemaakt gegeten. Ik vind het kinderlijk gedrag om eerlijk te zijn en dat kan al helemaal niet voor iemand die een chef wil worden haha.
Kippenlever smaakt heel anders dan varkens-of runderlever (veel milder) en verwerkt in een lekker kruidige tomatensaus merkte die vriend van mij niet eens dat het lever wàs. Dus wie weet zou jij het ook niet gemerkt hebben als je het niet wistquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:48 schreef krakkemieke het volgende:
Hahaha, Windigo, dat zal me vast niet lukken! Ik heb zo vaak lever geproefd, maar het is 1 van de 2 dingen die ik echt niet lust.
En de truc met het sporten is gelukt: ik voel me een stukje beter. Of het is toeval.
Ik heb allerlei lever op allerlei manieren geproefd. Ooit maakte ik kippelever voor mijn ex en het rook zo heerlijk dat ik het toch weer proefde. Oei, dat viel tegen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Kippenlever smaakt heel anders dan varkens-of runderlever (veel milder) en verwerkt in een lekker kruidige tomatensaus merkte die vriend van mij niet eens dat het lever wàs. Dus wie weet zou jij het ook niet gemerkt hebben als je het niet wist
Het hele circus start binnenkort, daar rollen percentage's uit van afkeuren en nog werkzaam kunnen zijn. Daar helpt een reintegratiebedrijf via het UWV bij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Moet golfer's oude baas nu ook meehelpen met het zoeken naar een nieuwe baan voor hem? En krijgt hij nog een premie mee oid? (hey, tegenwoordig krijg je ook premies als je er een grote puinhoop van maakt bij banken, dus waarom niet na vele jaren goede dienst)
Nou ja het kan natuurlijk wel, ik wil ook nooit meer okra's eten en kebab met knoflooksaus. Maar daar heb ik dan ook een voedselvergiftiging door opgelopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb allerlei lever op allerlei manieren geproefd. Ooit maakte ik kippelever voor mijn ex en het rook zo heerlijk dat ik het toch weer proefde. Oei, dat viel tegen!![]()
Kalfslever vond ik de minst erge.
Ja, als je er ziek van wordt is het een stuk minder lekker denk ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja het kan natuurlijk wel, ik wil ook nooit meer okra's eten en kebab met knoflooksaus. Maar daar heb ik dan ook een voedselvergiftiging door opgelopen
Ze zouden me vast moeten binden om te verhinderen dat ik een potje gember leeg eet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:03 schreef Tezz het volgende:
Ik heb een natuurlijke weerstand tegen gember. Ik proef het door alles heen en vind het vreselijk. Als het in een gerecht verwerkt is dan wil dat niet zeggen dat ik het gerecht niet meer lekker vind, maar echt een tweede keer opscheppen zou ik niet doen. Gember zo puur uit een potje (bijvoorbeeld geconfijt) daar zouden ze me voor vast moeten binden wil ik dat opeten.........
Verder eet ik alles. Vind niet alles lekker, maar ik lust het wel. En honger maakt rauwe bonen zoet, dus.....
Dat is heel fijn ja!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:13 schreef Windigo het volgende:
Vandaag net gesproken met mijn begeleidster bij het vrijwilligerswerk, ik sta tijdelijk op non-actief in overleg. Ik mag altijd terug komen als ik dat wil, maar zij merkten ook aan mij dat het me momenteel te zwaar valt. Ben blij dat ze zo aardig zijn en begrip hebben
Ja ik baal er wel van want ik vind het echt leuk werk, maar ben momenteel dagen soms t moe om van mn stoel af te komen. Dan zit werken er gewoon niet inquote:
Ja, dat is ook vervelend, maar op is op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik baal er wel van want ik vind het echt leuk werk, maar ben momenteel dagen soms t moe om van mn stoel af te komen. Dan zit werken er gewoon niet in![]()
hopelijk komt het een beetje goed uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het hele circus start binnenkort, daar rollen percentage's uit van afkeuren en nog werkzaam kunnen zijn. Daar helpt een reintegratiebedrijf via het UWV bij.
Pff. sterkte! Ik vond het idd een circus. Met een hele gemene clown.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het hele circus start binnenkort, daar rollen percentage's uit van afkeuren en nog werkzaam kunnen zijn. Daar helpt een reintegratiebedrijf via het UWV bij.
Hoeveel uur werkte je er? Misschien een idee om af te spreken om op eigen houtje te gaan als je je wel goed voelt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:19 schreef Windigo het volgende:
Ja ik baal er wel van want ik vind het echt leuk werk, maar ben momenteel dagen soms t moe om van mn stoel af te komen. Dan zit werken er gewoon niet in![]()
Oh wat vervelend! Veel succes er mee, ik hoop dat ze erkennen wat er aan de hand is voor je..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen maanden al gedaan Bluezz, mijn klachten waren toen ook niet weg namelijk. Ik snap je gedachtegang wel, maar ik stop alleen omdat het nu echt-niet-meer-gaat en ik ben niet depressief. Het zijn gewoon lichamelijke klachten die me beperken en waar ik me nu voor laat onderzoeken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoeveel uur werkte je er? Misschien een idee om af te spreken om op eigen houtje te gaan als je je wel goed voelt?
Ik bedoel : een gesprekje, krantje lezen, spelletje doen met bewoners is toch niet veel moeite, en voor hen heel belangrijk! En jij staat met een uurtje weer buiten en voel je je meer tevreden dan dat je toegeeft aan je depressie, moeheid o.i.d.
/bemoeial-ervaringsdeskundige
Het gaat over golfer, niet over mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:34 schreef Windigo het volgende:
Oh wat vervelend! Veel succes er mee, ik hoop dat ze erkennen wat er aan de hand is voor je..
Vind het alsnog vervelend voor jullie allebei, ik neem aan dat jullie met elkaar meeleven?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat over golfer, niet over mij
En verder moet hij het maar toelichten als ie dat kwijt wil
Succesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef Tezz het volgende:
Sterkte Windigo!
Ik zit in een goede 'poets-flow' dus ga even snel door, voordat het gevoel weer weg zakt.....
Oeh, als je klaar bent heb ik hier nog wel watquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:41 schreef Tezz het volgende:
Sterkte Windigo!
Ik zit in een goede 'poets-flow' dus ga even snel door, voordat het gevoel weer weg zakt.....
Zou het?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:43 schreef Windigo het volgende:
Vind het alsnog vervelend voor jullie allebei, ik neem aan dat jullie met elkaar meeleven?
Precies dat dacht ik al. Ik hoop dus dan Golfer in ieder geval krijgt waar hij recht op heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zou het?
Het is nogal een ingrijpende toestand met verstrekkende (financ.) gevolgen dus ja het is kut
Ik wil naar buiten (en bloedprikken) maar ik moet wachten tot de loodgieter is geweest want de douche is verstopt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:47 schreef krakkemieke het volgende:
Tezz, als je klaar bent bij Freecell mag je ook hier komen hoor.![]()
Maar de zon schijnt dus ik ga zo zelf aan de slag. Ik ben allergisch voor mooi weer, daar ga ik van schoonmaken.
Haha, als ik klaar ben moet ik dochter uit school halen en dan is mijn huis binnen now-time weer vies, dus ik blijf lekker bezig hier!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, als je klaar bent heb ik hier nog wel wat
Jaahaa, da's heel belangrijk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha, als ik klaar ben moet ik dochter uit school halen en dan is mijn huis binnen now-time weer vies, dus ik blijf lekker bezig hier!
En ik vertoon GEEN poets-ontwijkend-gedrag, ik moet toch ook het toetsenbord en beeldscherm poetsen!
Aardstralen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:52 schreef freecell het volgende:
Goed punt. Ik stofzuig elke dag, maar mijn vloer ziet eruit alsof ik het nooit doe
En we hebben een slechte vibe in huis geloof ik
Mijn droger is doorgebrand, beyond repair, mijn wasmachine lekt en mijn afwasmachine daar breken dingen af
Dat is vervelend zeg, heb je geen garanties meer die je kan aanspreken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:52 schreef freecell het volgende:
Goed punt. Ik stofzuig elke dag, maar mijn vloer ziet eruit alsof ik het nooit doe
En we hebben een slechte vibe in huis geloof ik
Mijn droger is doorgebrand, beyond repair, mijn wasmachine lekt en mijn afwasmachine daar breken dingen af
Ik geloofde daar vroeger in als klein meisje en heb een paar keer daardoor mijn kamertje verbouwdquote:
Re-integratiebedrijf wordt via werkgever betaald.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:59 schreef Bluezz het volgende:
Lekker fout stel dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een gasten van Oh Oh Cherso zeggisteren op t podium tilde iemand (sterretje) mij op en begon droog te neuken dus ik gelijk verweerd en em een klein trapje na gegeven
![]()
de rest (jokertje en manager van men @ work) kwamen met een cameraman onze kleedkamer binnengedrongen en wilden dat we ons gingen uitkleden.. maar natuurlijkwas al moe dus werd er beetje chagrijnig van en heb ze de deur gewezen zodat wij ons rustig kunnen omkleden. komt hopelijk niet op tv
![]()
Het is de hype van dit moment die guppenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef golfer het volgende:
Naïef en haast niet naar de commerciele TV-kijkend dacht ik dat het een band was, die oh oh Cherso heet.
Even gegoogled en er achter gekomen dat het dus een stel randdebiele tokkies is waarover een realitysoap gaat op RTL.
http://www.rtl.nl/reality/ohohcherso/home/
Tja...als je daarvoor wordt uitgenodigd om mee op te treden dan weet je eigenlijk van te voren al haast dat er dat soort situaties ontstaan.
was gistermiddag pas bekend dat ze ook zouden komen. Ik zou (en heb) opgetreden bij The Partysquad. Zij kwamen gewoon podium op, kleedkamers ruineren met bier, duwden de dj weg en gingen zelf draaien.. Maar goed, het zijn Haagse helden. Ben wel wat gewend maar gister was ik wat moe dus werd ik er n beetje chaggo van. Heb t programma overigens nog nooit gezien, mn ouders en zusjes zijn wel fan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:29 schreef golfer het volgende:
Naïef en haast niet naar de commerciele TV-kijkend dacht ik dat het een band was, die oh oh Cherso heet.
Even gegoogled en er achter gekomen dat het dus een stel randdebiele tokkies is waarover een realitysoap gaat op RTL.
http://www.rtl.nl/reality/ohohcherso/home/
Tja...als je daarvoor wordt uitgenodigd om mee op te treden dan weet je eigenlijk van te voren al haast dat er dat soort situaties ontstaan.
Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het is de hype van dit moment die guppen
Ik werd er gisteren zelfs op wow mee lastig gevallen, dat oh oh cherso oid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
JaIk ben af en toe blij dat ik geen kabel meer heb
Goede reis!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, tasje is gepakt, ipodje ligt klaar, boekje mee.. Nu maar hopen dat ik straks niet in slaap val in de trein![]()
Ook even kijken of ik de ov chipkaart snapmoet met de bus naar het Surinameplein en heb dus zo'n ding gekocht. Maar geen idee hoe dat allemaal werkt
Er staat iig genoeg geld op, daar heb ik voor gezorgd.
Vergeet niet uit te checken als je uitstaptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, tasje is gepakt, ipodje ligt klaar, boekje mee.. Nu maar hopen dat ik straks niet in slaap val in de trein![]()
Ook even kijken of ik de ov chipkaart snapmoet met de bus naar het Surinameplein en heb dus zo'n ding gekocht. Maar geen idee hoe dat allemaal werkt
Er staat iig genoeg geld op, daar heb ik voor gezorgd.
Ja, daar moet ik ff aan denken idd. Maar ik hou mijn kaart gewoon in mijn hand in de bus, dan moet het lukken.. hoop ik..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vergeet niet uit te checken als je uitstaptdas het aller belangrijkste van die ov
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Have fun sunny
Hier is een bom ontploft, de collega die in april met pensioen gingen waar we heel druk voor zijn geweest met fotoboek, liedjes en sketches, heeft kanker en niet zo'n beetje ook.![]()
Wat een schrik en wat verdrietig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Have fun sunny
Hier is een bom ontploft, de collega die in april met pensioen gingen waar we heel druk voor zijn geweest met fotoboek, liedjes en sketches, heeft kanker en niet zo'n beetje ook.![]()
oei,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Have fun sunny
ok top ik moet het ook 3 dagen uithouden daarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik baas sollicitatiegesprekkenhopelijk is dit er weer een in de lijn "uitgenodigd worden = aangenomen worden"
door naar 't tweede gesprek
Antwerpen was gezellig, niet mijn stad, maar wel gezellig![]()
straks gaan we lekker eten en wellicht een prosecco drinken om te vieren dat ik weer terug in de sollicitaties ben
al wil ik natuurlijk nog niet te vroeg juichen, al was 't écht tof!
He gatverquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Have fun sunny
waarom niks gegeten? het is altijd heerlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Appartement is mooi!
Pasar was beetje saai. optredens wel grappig (voor 65 plussers), wel veel eten natuurlijk maar niks gegeten.. twijfelde.
nu overigens wel. kijk een culi film (Julie & Julia) met een zak Joppie chips
Het klinkt heel vies, maar als jij zegt dat het echt lekker isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
damn, die Joppie chips is lekker!! heb de andere nog niet geproefd maar weet nu al dat Joppie gaat winnen... die man wint EUR 25.000,-
Ligt nu hier, maar ze doen er verder niets meer aan, ze gaat maandag naar het antonie van leeuwenhoek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is de prognose van je pensioengaande collega, Bloes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja wilde een risolles kopen maar die haalt het toch niet bij degene van mn collega. en twijfelde over een Indische kroket.. maar ik had al chips gekocht en besloot dat te etenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
waarom niks gegeten? het is altijd heerlijk
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:15 schreef Bluezz het volgende:
Ligt nu hier, maar ze doen er verder niets meer aan, ze gaat maandag naar het antonie van leeuwenhoek.Einde oefening huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Ligt nu hier, maar ze doen er verder niets meer aan, ze gaat maandag naar het antonie van leeuwenhoek.Vreselijk. Daar doe je nu idd weinig meer aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Studiegenootje is klinisch fysica in opleiding bij het Antonie van Leeuwenhoek, met specialisatie radiotherapie. Misschien komt ze haar nog wel tegen.Confidence through competence
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt heel vies, maar als jij zegt dat het echt lekker is
[..]
Ligt nu hier, maar ze doen er verder niets meer aan, ze gaat maandag naar het antonie van leeuwenhoek.hernia ook nooit onderzocht? jemig... arme vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
mango lijkt me niet zo, heb ook babi pangang gekocht. heb je die al geproefd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en fijn dat Tavmamma de operatie goed heeft doorstaan.
En FF, ik denk ook dat Joppie wint. De rek met Joppie was leeg bij de AH, en er was nog genoeg Babi Pangang en Mango over. Ik vond Mango overigens wel erg lekker, maar wellicht Joppie het lekkerst.
Jep als eerste. Ik vond hem naar de Barbecue variant van Lay's proeven, of in het specifiek: de spare ribs variant die er ooit was als ribbelchips. Met een vleugje zoet-zuur erbij.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mango lijkt me niet zo, heb ook babi pangang gekocht. heb je die al geproefd?
jij mag best wel wat meer eten hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja wilde een risolles kopen maar die haalt het toch niet bij degene van mn collega. en twijfelde over een Indische kroket.. maar ik had al chips gekocht en besloot dat te eten
ik moet vnv nog uit eten en anders eet ik niks meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij mag best wel wat meer eten hoor
klinkt ok.. die eet ik andere keer. joppie is te lekker, zak is leeg..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep als eerste. Ik vond hem naar de Barbecue variant van Lay's proeven, of in het specifiek: de spare ribs variant die er ooit was als ribbelchips. Met een vleugje zoet-zuur erbij.
Oh lekker idee voor weer eens als lunch te maken van sojameelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:46 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb zojuist besloten morgen pannenkoeken te gaan bakken, dat is zo lang geleden
Uit eten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet vnv nog uit eten en anders eet ik niks meer
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Elle Eten is binnen![]()
heb zin om te koken
Wat ga je eigenlijk maken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Elle Eten is binnen![]()
heb zin om te koken
wat ga je maken? ik niksquote:
chinoisequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:23 schreef MissHobje het volgende:
zo bouillon staat heerlijk te trekken, en de 1e rijs van mijn brood is ingegaan, nu zoek iknog een zoet broodreceptje, of cake achtig iets ook lekker.
Heerlijk zo;n bakmanie hehe.
Goedkoop restjes hapjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat ga je maken? ik niksriep net enthousiast dat ik ging koken; heeft mn moeder al boodschappen gehaald voor vnv
klinkt wel erg lekker!! ik wil graag vnv naar de Italiaan, denk dat dat het wordt. er is er één waar ik nog naartoe wil in Aalsmeer (nog nooit geweest); Pasta Vinoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Goedkoop restjes hapjeNoodlesalade met spaanse peper, mango, broccoli, ui en pindadressing
Vertelquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Damn ik ben kapot
Heel veel nieuwe indrukken.....
Maar ik weet wie ik ga behandelen de rest van het jaar
ga je nog wat doen dit weekend?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel
Enneh ik ben al thuis, heerlijk zo'n privé chauffeur die je voor het ziekenhuis oppikt
Weekend
Ik ga op een woonvorm stagelopen waar ze met EBL (emerging body language) werkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel
Enneh ik ben al thuis, heerlijk zo'n privé chauffeur die je voor het ziekenhuis oppikt
Weekend
Morgen eens kijken hoe het met mijn ouwe moedertje is... daarna door naar mijn oudste zussie die 65 wordt. Zondag rust rust en nog eens rustquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ga je nog wat doen dit weekend?
wat ben je aan 't maken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef MissHobje het volgende:
Klinkt goed Bluezz\
zo 1e rijs is klaar nu ff doorkneden, vormen en wederom laten rijzen en dan afbakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |