quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vanilleijs met gecaramelliseerde noten en caramelswirlsZoet maar heerlijk. Ik kwam er achter omdat ze de verkeerde meegaven bij bezorgen
Gelukkig geen teleurstelling, vind m zelfs lekkerder dan peace of cake!
Je mag er ook wat water bijdoen hoor!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Jameson vs. Famous Grouse: 1-0
De Famous Grouse heeft een hele rare ronde ketongeur en smaak erin. Ik vind de nasmaak van Jameson lekkerder.
Verder vind ik drank met 40% alcohol toch lastig door te slikken![]()
misschien wel lekker met jus d'orangequote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je mag er ook wat water bijdoen hoor!
Whisky-Jus?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien wel lekker met jus d'orange
Ik was altijd zo dol op Karamelsutra, ook met enorme caramelswirls, maar die is uit de handel gehaald. Dit klinkt dus ook erg goedquote:
Dat is echt gewenning inderdaad, heb ik soms nog bij een eerste slok. Gek genoeg heb ik er bij de meer rokerige smaken minder last van.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
De Famous Grouse heeft een hele rare ronde ketongeur en smaak erin. Ik vind de nasmaak van Jameson lekkerder.
Kleine slokjesquote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Bah, vakantiedokter op Nederland 1.
Nu vrouw met wormpjes in haar vagina
Niet zo veel moeite meequote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Half Baked is eruitquote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was altijd zo dol op Karamelsutra, ook met enorme caramelswirls, maar die is uit de handel gehaald. Dit klinkt dus ook erg goed
Dat vind ik dan weer niet te zuipen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn eerste sterke drank was jenever en daar komt ook straks weer een fles van in huis.
Gratis eiwitten. Insecten zijn een waardevolle bron van eiwitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zou als man maar oraal met haar bezig zijn
Eens met deze uitslag trouwensquote:
ouwe Jeneverquote:Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te zuipen eigenlijk.
Als ik rijk ben kom ik langs met een fles nectar.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Yeah! Beter!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:36 schreef Windigo het volgende:
Die rekening van Eneco van 665 euro blijkt er een van 1256 euro te zijn voor 9 maanden in mn vorige huis van 55m2. Klopt dus geen bal van, en weet bijna zeker dat ik terug ga krijgen wat ik moest betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |