quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vanilleijs met gecaramelliseerde noten en caramelswirlsZoet maar heerlijk. Ik kwam er achter omdat ze de verkeerde meegaven bij bezorgen
Gelukkig geen teleurstelling, vind m zelfs lekkerder dan peace of cake!
Je mag er ook wat water bijdoen hoor!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Jameson vs. Famous Grouse: 1-0
De Famous Grouse heeft een hele rare ronde ketongeur en smaak erin. Ik vind de nasmaak van Jameson lekkerder.
Verder vind ik drank met 40% alcohol toch lastig door te slikken![]()
misschien wel lekker met jus d'orangequote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je mag er ook wat water bijdoen hoor!
Whisky-Jus?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien wel lekker met jus d'orange
Ik was altijd zo dol op Karamelsutra, ook met enorme caramelswirls, maar die is uit de handel gehaald. Dit klinkt dus ook erg goedquote:
Dat is echt gewenning inderdaad, heb ik soms nog bij een eerste slok. Gek genoeg heb ik er bij de meer rokerige smaken minder last van.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
De Famous Grouse heeft een hele rare ronde ketongeur en smaak erin. Ik vind de nasmaak van Jameson lekkerder.
Kleine slokjesquote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Bah, vakantiedokter op Nederland 1.
Nu vrouw met wormpjes in haar vagina
Niet zo veel moeite meequote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Half Baked is eruitquote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was altijd zo dol op Karamelsutra, ook met enorme caramelswirls, maar die is uit de handel gehaald. Dit klinkt dus ook erg goed
Dat vind ik dan weer niet te zuipen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn eerste sterke drank was jenever en daar komt ook straks weer een fles van in huis.
Gratis eiwitten. Insecten zijn een waardevolle bron van eiwitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je zou als man maar oraal met haar bezig zijn
Eens met deze uitslag trouwensquote:
ouwe Jeneverquote:Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet te zuipen eigenlijk.
Als ik rijk ben kom ik langs met een fles nectar.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Yeah! Beter!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:36 schreef Windigo het volgende:
Die rekening van Eneco van 665 euro blijkt er een van 1256 euro te zijn voor 9 maanden in mn vorige huis van 55m2. Klopt dus geen bal van, en weet bijna zeker dat ik terug ga krijgen wat ik moest betalen
Ja ben heel benieuwd, mijn moeder betaalt dat nog niet eens per jaar met een 50 jaar oude woning van 75m2. Zij gaat voor me bellen enzo met haar eigen kosten als vergelijkingsmateriaalquote:
wat tof zeg!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Expositie waar 2 van mijn foto's tussen hangen
Nee het is heel raarquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
yeeaaaah beter Windigo!! kon ook niet kloppen
Wat leuk sun! Gefeli!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee het is heel raar
En ik heb nu ook voor elkaar dat het debacle van gisteren is opgelost, ik hoef géén 212 euro te betalen deze maand, maar gewoon 100 euro zoals is afgesproken
Aha, nog meer goed nieuws. Goed gedaan johquote:Op donderdag 30 september 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee het is heel raar
En ik heb nu ook voor elkaar dat het debacle van gisteren is opgelost, ik hoef géén 212 euro te betalen deze maand, maar gewoon 100 euro zoals is afgesproken
Dan moet je toch photobucket nemen, dan kan je onbeperkt uploadenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
allemaal goed nieuws!
ik niet alleen; tinypic stopt ermeeheb maar 9 foto'tjes nu en wilde er 14 ofzo
Wat tof!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dan moet je toch photobucket nemen, dan kan je onbeperkt uploaden
Ja dat is goed gelukt gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aha, nog meer goed nieuws. Goed gedaan joh!
Jup, en waarschijnlijk in maart al weer de volgende. Deze expo hangt tot eind februari als het goed is..quote:
o god dat heb ik nooit gesnaptquote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
En als je wilt leuke slideshows instellen en zo..![]()
Echt? Wat vervelend!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik ben boos en ga nu slapen. potverdorie 2 uur voor niks wakker
Nou, dat is gewoon een linkje kopieren waarmee je een slide kan delen op het net. Dan klikken mensen er op en zien ze een slideshow van jouw foto's. Allemaal automatisch.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
o god dat heb ik nooit gesnapt
Precies! Gewoon posten FF!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:post die foto's nou gewoon joh.. maakt toch niet uit dat het ze niet allemaal zijn?
Die bewaar je dan maar gewoon voor Hyves.. daar weten de meesten van ons je wel te vinden hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
maar tis zo jammer want tis maar 1 set kleding en had ook nog jurk en bikini
Dan zien we de rest later tochquote:Op donderdag 30 september 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
maar tis zo jammer want tis maar 1 set kleding en had ook nog jurk en bikini
Ahh je bent zo leuk he als je lacht! Mooie foto's hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ok hier is ie![]()
http://s1111.photobucket.(...)otoshoot%2024-09-10/
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy telefoonnummer van hooters meisje weggooit
Hoi Mel![]()
Je hebt geleerd van de discussie over vooroordelen?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi Mel![]()
Het journaal is het slachtoffer van slechte leraren die teveel betaald kregen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
WRAAAAAAAAAGH
Journaal: 'Goede leraren krijgen beter betaald als slechte'
Fijn dat het zo lekker was!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
De boeuf bourguignon op de Julia Child manier was serieus verrukkelijk!
misschien toch maar 'mastering the art of french cooking' kopen
ik verander ook vaak dingen maar de echte klassiekers leren koken vind ik ook echt wel een uitdaging hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn dat het zo lekker was!
Ik heb maar weinig kookboeken. Ik vind het wel leuk om nieuwe dingen te koken, maar dat haal ik gewoon uit gratis tijdschriften zoals de Allerhande. Ik verander er toch altijd van alles aan.
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Ahh je bent zo leuk he als je lacht! Mooie foto's hoor
ik ben Aziatisch hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hoi Mel![]()
hij klonk ook lekker! kom em gewoon ruiken toen je em schreefquote:Op donderdag 30 september 2010 20:11 schreef DarkElf het volgende:
De boeuf bourguignon op de Julia Child manier was serieus verrukkelijk!
misschien toch maar 'mastering the art of french cooking' kopen
daar lach ik hequote:Op donderdag 30 september 2010 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
4 en 8 zijn geweldig!
Kijk nou Steer!!! Hotpants!
Tuurlijk, dat is ook leuk. Ik heb maar een klein huis en ik gebruik de paar kookboeken die ik heb vooral als inspiratie. Tegenwoordig zoek ik de klassiekers op internet.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik verander ook vaak dingen maar de echte klassiekers leren koken vind ik ook echt wel een uitdaging hoor
Maar bij het lachen ben je meer jezelf vind ik. En behalve lachen is er toch wel meer dan alleen strak kijken?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar lach ik henou ja, bij 8 kijk ik 'kinderlijk lief'
![]()
shit ik ging slapen.
bedankt iedereen![]()
![]()
later nog een paar met jurkje en bikini! en via pm topless met arm bedekt
leuk is dat, gewoon de basis en klassiekersquote:Op donderdag 30 september 2010 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook leuk. Ik heb maar een klein huis en ik gebruik de paar kookboeken die ik heb vooral als inspiratie. Tegenwoordig zoek ik de klassiekers op internet.
Ik heb 2 echte naslagboeken. Beb Vuijk voor de indische keuken en een frans boek van Ginette Mathiot. Dat is een soort Margriet kookboek. Honderd soorten sauzen en hoe bereid je een kwartel en hoe kook je aardappels.
heeft ie t licht gezien?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:32 schreef Windigo het volgende:
Lief telefoontje gehad van mijn vader, mocht ik ooit écht geldloos zijn, dan betaald hij wel mn huis, want ik ben geen junkie en verdien het derhalve niet om ooit dakloos te worden
Hij wil helpen als t echt niet anders kan jaquote:Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dus je pa kan en wil vanaf nu helpen? En jij wil de hulp indien nodig accepteren?
Ja hij had spijt van zn uitbarsting de vorige keer, zei dat ik toch wel een lieve meid was en dat hij zich gewoon zorgen maakte en zich er ook af en toe geen raad mee wist en dat per ongeluk op mij had afgereageerdquote:Op donderdag 30 september 2010 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heeft ie t licht gezien?
verdien je sowieso, je bent zn dochterquote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij wil helpen als t echt niet anders kan jaEn als het écht echt echt noodzakelijk is zal ik die hulp accepteren ja
Maar ook om zijn respect te houden (en het mijne voor mezelf) zal ik dat alleen in uiterste nood doen, ik heb vroeger iets te vaak een beroep op hem gedaan terwijl ik het toch wel zelf bleek te kunnen oplossen
Nou, fijn dat jullie er voor elkaar zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij wil helpen als t echt niet anders kan jaEn als het écht echt echt noodzakelijk is zal ik die hulp accepteren ja
Maar ook om zijn respect te houden (en het mijne voor mezelf) zal ik dat alleen in uiterste nood doen, ik heb vroeger iets te vaak een beroep op hem gedaan terwijl ik het toch wel zelf bleek te kunnen oplossen
moooooi, ik dacht al toen.. vond het zo rottig dat ie zulke dingen tegen je zei...quote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja hij had spijt van zn uitbarsting de vorige keer, zei dat ik toch wel een lieve meid was en dat hij zich gewoon zorgen maakte en zich er ook af en toe geen raad mee wist en dat per ongeluk op mij had afgereageerd
Tsja, mijn vader heeft gewoon moeite met dingen accepteren die anders zijn dan hij zich had voorgesteld (in het algemeen), maar het lijkt er op dat hij nu is bijgedraaid gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verdien je sowieso, je bent zn dochter
Mijn vader heeft altijd last gehad van woedeaanvallen (nooit in mishandelende zin hoor! Ook niet verbaal) en kan dus soms sterk onredelijk zijn. Hij is echter wel zo volwassen om dat later in te zien, ook al duurt het soms een aantal weken zoals nu. Maar dan gaat hij ook echt door de knieeen. Als kind mocht ik hem soms zelfs slaan!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moooooi, ik dacht al toen.. vond het zo rottig dat ie zulke dingen tegen je zei...
Dit klinkt dysfunctioneelquote:Op donderdag 30 september 2010 20:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als kind mocht ik hem soms zelfs slaan!
Oké, ik vond het heel pedagogischquote:
Ik vind die met die jurk mooi. Met zo'n figuurtje als die van jou komen dit soort jurken altijd erg goed tot hun recht.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en het is gelukt!!![]()
nogmaals de link want er staan er een paar bij!
Het is bedervende melkquote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef golfer het volgende:
KvW was weer erg leuk over niet bederfende verse melk van de Lidl.
Dat je dus eigenlijk genept wordt.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Windigo het volgende:
Het is bedervende melkWat was er zo leuk aan dan?
Ik ga morgen kijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je dus eigenlijk genept wordt.
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
huis is af voor wat wij wilde doen voor de verhuizing
3 en 4 vind ik heel mooi!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
en het is gelukt!!![]()
nogmaals de link want er staan er een paar bij!
Oei, dat is vervelend!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
Ik ben er weer van Pilates!
Het ging al wat beter geloof ik
En nu kreeg ik een mailtje van een klasgenoot waar ik op zit te wachten, kan ie de server van de mail weer niet vinden!
moet je perse verhoging krijgen dan? kun je geen andere klachten hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
Weet iemand dat misschien? Als ik ziek ben van een infectie heb ik volgens de thermometer geen of amper verhoging. Ook rectaal. Hoe kan dat?
Ik heb alle klachten, maar ik vroeg me af of dat kan zonder dat de thermometer het zegt.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je perse verhoging krijgen dan? kun je geen andere klachten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |