quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig kan ik later weg. De vrijdagavond ervoor wordt een latertje.
Ik ben bang dat het daar een beetje te druk is, UIt eigen ervaring weet ik, dat het bij de BUrger King wat rustiger is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:30 schreef Rauzer het volgende:
Waarom bij de Burger King, tijdenbord is veel handiger toch?
Kan ook, maar je bedoelt toch die gele borden met bestemmingen en tjiden, of bedoel je dat grote digitale bord, wat er ergens boven hangt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef Rauzer het volgende:
Oh ik heb het daar nooit als heel druk ervaren, bovendien valt een groep daar best goed op.
Ik zou ook het tijdenbord doen. Burgerking is zo achteraf in een hoekje. Het is op een zaterdag in de namiddag, denk niet dat het dan héél druk is (doordeweeks wel wellicht).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:30 schreef Rauzer het volgende:
Waarom bij de Burger King, tijdenbord is veel handiger toch?
Dat grote digitale bord, helemaal in het midden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ook, maar je bedoelt toch die gele borden met bestemmingen en tjiden, of bedoel je dat grote digitale bord, wat er ergens boven hangt?
Meldt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef Pheno het volgende:
Als er mensen mee willen rijden hoor ik het wel. Of misschien kom ik ook bij trein, gezien parkeren in Utrecht achterlijk duur is
Ja die bedoel ik ja, dacht dat dat ding digitaal wasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon het grote blauwen tijdenbord met van die dingetjes die nog ouderwets omklappen.
Oh, waar woon je, anders moet ik straks 100 km omrijdenquote:
Okee dan doen we het daar, mij best.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat grote digitale bord, helemaal in het midden.
[..]
Meldt.
ik vind t wel okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een voorstel voor de mensen die bij elkaar willen komen op Utrecht CS.
Als je dus niet goed de weg weet en een aantal al van te voren te zien, kunnen we bij elkaar komen bij het grote digitale vertrektijden overzichtbord in het midden van de stationshal.
De tijd lijkt me het beste tussen 15.00 en 15.45 uur. Vandaar uit lopen we gezamenlijk naar The Guardian (ik weet zelf de weg ook niet precies, maar dat komt wel goed).
Ik denk ook dat de mensen die dit doen, mij even een pm of mail sturen (bos81@telfort.nl), zodat ik weet wie er allemaal komen en zodat we niet te vroeg weglopen, (men kan natuurlijk vertraging oplopen).
Als men dit onzin vindt, ook goed, dan zien we elkaar wel in the Guardian, maar dit lijkt me wel gezellig
Prima toch, alleen komen wij iets later aan geloof ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een voorstel voor de mensen die bij elkaar willen komen op Utrecht CS.
Als je dus niet goed de weg weet en een aantal al van te voren te zien, kunnen we bij elkaar komen bij het grote digitale vertrektijden overzichtbord in het midden van de stationshal.
De tijd lijkt me het beste tussen 15.00 en 15.45 uur. Vandaar uit lopen we gezamenlijk naar The Guardian (ik weet zelf de weg ook niet precies, maar dat komt wel goed).
Ik denk ook dat de mensen die dit doen, mij even een pm of mail sturen (bos81@telfort.nl), zodat ik weet wie er allemaal komen en zodat we niet te vroeg weglopen, (men kan natuurlijk vertraging oplopen).
Als men dit onzin vindt, ook goed, dan zien we elkaar wel in the Guardian, maar dit lijkt me wel gezellig
Als we eerder zijn dan jou, moeten we dan zeggen dat we gereserveerd hebben onder jouw echte naam?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Prima toch, alleen komen wij iets later aan geloof ik
Heeft Kally niet gereserveerd onder Kally?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als we eerder zijn dan jou, moeten we dan zeggen dat we gereserveerd hebben onder jouw echte naam?
Zou ik niet weten, maar het lijkt me wel logisch dat ze het onder haar eigen naam heeft gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heeft Kally niet gereserveerd onder Kally?
Hoezo? Als ik een bowlingbaan reserveer, reserveer ik onder de naam ´Van Basten´, ´Kluivert´ of ´Litmanen´ ofzo. Altijd leuk als men van het bowlingcentrum bij een baanwissel de namen gaat omroepen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Zou ik niet weten, maar het lijkt me wel logisch dat ze het onder haar eigen naam heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |