Dat wil iedereen welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wil gaan bekken op de meet denk ik.
Ik haal voor de zekerheid ook maar danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:29 schreef Myraela het volgende:
Oh bah, dan moet ik ook eens tandpasta kopen.
Dan kun je gewoon in een hoekje aan de bar gaan staan met een biertje in je hand.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:09 schreef Pheno het volgende:
Ik een handdoek. Om op te zitten in een hoekje.
Ik drink geen bierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon in een hoekje aan de bar gaan staan met een biertje in je hand.
Als je nu ongesteld bent dan toch volgende week vrijdag niet meer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:39 schreef Myraela het volgende:
Mag ik bij je op de handdoek komen zitten? Ik ben namelijk ongesteld en ik wil niet doorlekken.
Ohja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je nu ongesteld bent dan toch volgende week vrijdag niet meer?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Scheelt me weer wassen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
Als dat em word dan wacht ik op Rotterdam centraal.
Dan wahct je ons op met een bordjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:05 schreef Myraela het volgende:
Als dat em word dan wacht ik op Rotterdam centraal.
wij moeten overstappen, dus Myr moet wachten op perron 13quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES!
Je moet INSTAPPEN op Rotterdam Centraal!
Ik durf niet alleen hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES!
Je moet INSTAPPEN op Rotterdam Centraal!
Doe ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan wahct je ons op met een bordje
Fokkers TAL MEET 16-10-2010 O +
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf niet alleen hoor.![]()
[..]
Doe ik.
Hoelang is van jou huis naar trein??quote:
Half 2 bij mij dan maar want als we met de tram moeten naar het station moeten we wel bijtijds wegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoelang is van jou huis naar trein??
Want dan weet ik hoelaat ik en de slapers bij jou moeten zijn....
Ik zat zelf te denken half 2 / 2 uur.... In 1,5 kunnen we toch wel een fles wijn opdrinken
okidoki....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Half 2 bij mij dan maar want als we met de tram moeten naar het station moeten we wel bijtijds weg![]()
Met de auto een kwartiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |