Dan hadden ze ook werkelijk wat kunnen doen en niet alleen maar 4 jaar toekijken met minimale veranderingen, zelfs GL had zich rechtser geschikt.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, Rutte had er met paarsgroen waarschijnlijk meer uit kunnen halen, maar z'n achterban wou niet in zee met die vieze linksen
ach in ik maak ook niet altijd evenveel uren. op jaarbasis ligt mijn productie echter zwaar goed.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt wie er tijdens het werken zitten te FOK!ken dan mag ik er toch vanuitgaan dat dat idd niet allemaal ambtenaren zijn....
En dan laat ik dit nog even buiten beschouwing: 'Rokers werken uur per dag minder'
Ja, en ondertussen zie ik in mijn herinnering mijn vader die 's avonds heel vaak nog veldwerken zat te tekenen, zo ook mijn broer met hetzelfde beroep.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt wie er tijdens het werken zitten te FOK!ken dan mag ik er toch vanuitgaan dat dat idd niet allemaal ambtenaren zijn....
En dan laat ik dit nog even buiten beschouwing: 'Rokers werken uur per dag minder'
Die extremen zul je amper terugzien, vrees ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef gomi het volgende:
nou ja meten aan resultaten zou nog kunnen ms.
weet bv dat er scholen zijn waar kinderen amper voorbereiding krijgen op eindtoetsen. meer dan 80% niet voldoet. ze vervolgens een andere docent krijgen voor een x aantal weken om ze wel goed voor te bereiden en ze daarna een 100% score behalen.
ik zou zeggen die 1e docent dus flink korten en die 2e dus flink extra belonen.
ok ligt aan type onderwijs enzo en kun je niet overal zo meten
Er wordt niet gekeken naar notesquote:Op donderdag 30 september 2010 19:04 schreef Leandra het volgende:
Oh, die TT hè.... worden modjes beloond op het aantal notes dat ze uitdelen of juist op het aantal notes dat ze niet hoeven uit te delen om dat ze een probleemloos subforum creeëren??
Dit kabinet heeft veel minder kans om vier jaar vol te maken dan een paarsgroen kabinet. Dus ik voorspel dat binnen vier jaar in een kabinet waarin de PvdA de grootste partij is begonnen zal worden met bijvoorbeeld het afbouwen van de HRA.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook werkelijk wat kunnen doen en niet alleen maar 4 jaar toekijken met minimale veranderingen, zelfs GL had zich rechtser geschikt.
Vermoedelijk kun je alleen belonen als je de hele school beloont, dus dan is het weer minder problematisch, en dan kun je gewoon belonen op basis van bijvoorbeeld een systeem zoals gehanteerde wordt in de Elsevier scholentest.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die extremen zul je amper terugzien, vrees ik.
De laatste tig kabinetten zijn allemaal geklapt, ook met de PvdA. Zegt niets, helemaal niets.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
Dit kabinet heeft veel minder kans om vier jaar vol te maken dan een paarsgroen kabinet. Dus ik voorspel dat binnen vier jaar in een kabinet waarin de PvdA de grootste partij is begonnen zal worden met bijvoorbeeld het afbouwen van de HRA.
Ja, en dan raak je alle 'goede' leraren kwijt op een mindere school want die raken achter qua salarisquote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vermoedelijk kun je alleen belonen als je de hele school beloont, dus dan is het weer minder problematisch, en dan kun je gewoon belonen op basis van bijvoorbeeld een systeem zoals gehanteerde wordt in de Elsevier scholentest.
Op basis waarvan wordt dan beloond?? Het aantal TR's in een subforum??quote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er wordt niet gekeken naar notes. Notes is de bureaucratie van de crew, daar moet in gesneden worden.
Jij denkt en ik praat uit eigen observatie, los daarvan snijdt je opmerking over mensen buiten het ambtenarenapparaat geen hout, want die hoef ik niet te betalen, dat doet hun baas!quote:Op donderdag 30 september 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
'n Beetje goedkope en gemakkelijke opmerking. Ik denk dat ze daar wel degelijk werken en er buiten het ambtenarenapparaat net zoveel gasten er de kantjes vanaf lopen.
i know. is echt een uitzondering idd. maar schrok er best van toen ik t hoorde.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die extremen zul je amper terugzien, vrees ik.
eeuuhh, nietquote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef Leandra het volgende:
Op basis waarvan wordt dan beloond?? Het aantal TR's in een subforum??
Maar dit kabinet gaat nog niet eens een jaar volmaken vrees ik. Het zal een wonder zijn als deze drie partijen in maart een meerderheid gaan halen in de senaat.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De laatste tig kabinetten zijn allemaal geklapt, ook met de PvdA. Zegt niets, helemaal niets.
En zo is het.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De laatste tig kabinetten zijn allemaal geklapt, ook met de PvdA. Zegt niets, helemaal niets.
Dan moet die school dus opgeheven worden wegens overbodig en onvoldoende prestaties.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en dan raak je alle 'goede' leraren kwijt op een mindere school want die raken achter qua salaris.
Neuh, met de PVV in de lift moet 't lukken.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dit kabinet gaat nog niet eens een jaar volmaken vrees ik. Het zal een wonder zijn als deze drie partijen in maart een meerderheid gaan halen in de senaat.
In het laatste kabinet dat vier jaar heeft volgemaakt zaten de PvdA en VVD anders samenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
En zo is het.
Wat betreft stabiliteit kun je maar beter niet met de PVDA regeren, zint het ze niet dan laten ze de boel klappen en al helemaal als ze er goed voor staan in de peilingen.
Ja, maar je TT dan?quote:
Vergeet de neerwaartse duik van het CDA niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, met de PVV in de lift moet 't lukken.
precies, dat voorbeeld wat ik net aanhaalde was voorbeeld van mijn zus. die kiest bewust voor een moeilijke school. maar als dat straks zou betekenen dat ze minder gaat verdienen omdat ze op een moeilijke school zit, gaat ze lekker naar een makkelijkere school. minder lastig werk en t verdient dan beter. resultaat: dr huidige school blijft achter met alleen docenten als docent 1 uit mijn voorbeeldquote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en dan raak je alle 'goede' leraren kwijt op een mindere school want die raken achter qua salaris.
Je kan niet aan de lopende band scholen sluiten, een leerling zit zomaar 8 jaar op een school.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:08 schreef Leandra het volgende:
Dan moet die school dus opgeheven worden wegens overbodig en onvoldoende prestaties.
En daarvoor in de plaats komt dan een dependance van een zelfde school die het beduidend beter doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |