abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87045049
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vroeger was kopen 'the shit', nu is huren het nieuwe kopen :')
Als je nu op een feestje komt en je verteld dat je huurt word je vol afgunst aangekeken door alle gescheiden dames en heren en mensen die hun tweede en derde woning niet verkocht krijgen :D
:{
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_87045077
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:07 schreef capricia het volgende:
Het gaat hier wel over huurwoningen in het sociale segment. Geen vrije sector woningen of zoiets.
Grappig.... omdat het label 'sociaal' er op geplakt is mag je plotseling asociale huren vragen :+

Klopt ook wel... de meeste koopwoningen zijn met 'sociale' leningen gefinancierd en daarom asociaal duur :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_87045092
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En dan krijg je ook subsidie ;)
De VVD is het helemaal eens met de corporaties

(steekpenningen??)
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_87045128
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:22 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

:{
:?

Ben jij een van die azijnpissers die mij afgunstig aan zit te staren ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_87045157
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:23 schreef Verburg_K het volgende:
(steekpenningen??)
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar de hele wereld hangt van steekpenningen, vriendjespolitiek, kruiwagens en druk uitoefenen aan elkaar.

If you can't beat it... Join them ;)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_87045181
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:23 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

De VVD is het helemaal eens met de corporaties

(steekpenningen??)
Een VVD'er zou zijn moeder nog verkopen, dus waarom zijn ziel ook niet w/
I'll sing you a lullaby.
pi_87045208
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Grappig.... omdat het label 'sociaal' er op geplakt is mag je plotseling asociale huren vragen :+

Klopt ook wel... de meeste koopwoningen zijn met 'sociale' leningen gefinancierd en daarom asociaal duur :')
Met een inkomen bover de 43k mag je wel een marktconforme prijs betalen voor je sociale huurwoning. Het is grote onzin dat die mensen een 'gereguleerde' huur betalen.
Huren zouden sws wat meer marktconform kunnen worden voor niet minima.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87045224
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar de hele wereld hangt van steekpenningen, vriendjespolitiek, kruiwagens en druk uitoefenen aan elkaar.

If you can't beat it... Join them ;)
If you can't join them.... beat them :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_87045272
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef xenobinol het volgende:
If you can't join them.... beat them :Y
Dat is natuurlijk ook nog een optie. ^O^

Duurt alleen 200 jaar langer, maar principe's gaan voor he _O_
pi_87045321
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef capricia het volgende:
Met een inkomen bover de 43k mag je wel een marktconforme prijs betalen voor je sociale huurwoning. Het is grote onzin dat die mensen een 'gereguleerde' huur betalen.
Zo bezien zijn de prijzen van de koopwoningen nog aan de lage kant. :D
pi_87045340
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef capricia het volgende:

'Marktconform' het is een misleidende term. Feit is dat er geen echte markt is, de schaarste is kunstmatig en heeft tot doel om maximale winsten te genereren voor een groep belanghebbenden. Als er een vrije markt was dan waren alle subsidies er ook niet, dus pak de markt aan en begin met de afschaf van de subsidies... dat doet pijn maar dat is wel de meest verantwoordelijke methode. Uiteraard zal de politiek daar nooit mee instemmen want die slapen samen met de banken in 1 bed.
I'll sing you a lullaby.
pi_87045431
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook nog een optie. ^O^

Duurt alleen 200 jaar langer, maar principe's gaan voor he _O_
Je hebt geen bulldozer nodig om een bank neer te halen, je hoeft slecht je geld op te nemen uit de pinautomaat op de hoek :P
I'll sing you a lullaby.
pi_87045909
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je hebt geen bulldozer nodig om een bank neer te halen, je hoeft slecht je geld op te nemen uit de pinautomaat op de hoek :P
Dat werkt alleen als Pieter Lakeman je handje vasthoud tijdens het pinnen. :o
pi_87046087
Het is wel goed dat gemeentes nu commercieel moeten gaan denken inzake uitgifte van bouwkavels
pi_87046386
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:49 schreef Verburg_K het volgende:
Het is wel goed dat gemeentes nu commercieel moeten gaan denken inzake uitgifte van bouwkavels

Hebben ze dat de afgelopen jaren dan nog niet gedaan of zo? Of bedoel je dat ze er nu eens achter gaan komen dat speculeren ook anders kan uitpakken?
I'll sing you a lullaby.
pi_87046445
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat werkt alleen als Pieter Lakeman je handje vasthoud tijdens het pinnen. :o
"xenobinol roept zijn mede landgenoten op hun spaargeld van de bank op te halen" w/

Moet ik nu de bak in? :')
I'll sing you a lullaby.
  Moderator vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:01:49 #117
236264 crew  capricia
pi_87046483
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

"xenobinol roept zijn mede landgenoten op hun spaargeld van de bank op te halen" w/

Vrijheid van menigsuiting...kom je die ook uitoefenen op de meet? :)
(verkapte uitnodiging)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87046616
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:00 schreef xenobinol het volgende:
Nee. (Tenzij je meer dan 5 landgenoten kunt vinden die je serieus nemen. Maar hee, hoe groot is die kans nou helemaal? )
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:06:37 #119
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_87046652
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hebben ze dat de afgelopen jaren dan nog niet gedaan of zo? Of bedoel je dat ze er nu eens achter gaan komen dat speculeren ook anders kan uitpakken?
Nee , ik bedoel dat de gemeentes nu zelf geld moeten gaan verdienen met de uitgifte van bouwgrond, de overheid laat ze in de kou staan
pi_87050137
Inkomensafhankelijke huur ?? Dat is niet echt VVD
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:07:54 #121
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_87050692
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Pfff... voortaan werk ik die weken gewoon zwart, in mijn vakgebied zijn er altijd wel klusjes die onderhands uitgevoerd kunnen worden. Als overheden zich van hun slechtste kant gaan laten zien moet je dat voorbeeld als burger gewoon volgen :Y
De volgende stap is uiteraard het contante geld verbieden, maar dan stap ik over op betaling in natura :Y)
Hahaha, alles om de zeepbel van scheefhuren in stand te houden....

Deksel op je neus.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:09:13 #122
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_87050707
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:28 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als daar dan ook een kwaliteitsverbetering tegenover staat is dat een optie. Feit is dat veel corporatiewoningen complete krotten zijn, daar kun je ook niet een redelijke prijs voor vragen. Veel corporaties doen wel 'zielug' maar hebben zelf hun eigendom laten verpauperen. Dat ze nu veel geld nodig hebben voor renovatie is gewoon een symptoom van het slechte beleid dat gevoerd is. Overigens zijn er ook corporaties die hun zaken wel op orde hebben en die hoeven nog steeds geen idiote prijzen te vragen, gewoon leveren tegen kostprijs, dat is de hele doelstelling geweest van de corporaties.
Toch wel? Ik dacht dat je juist zei dat huurwoningen beter wordne onderhouden dan koopwoningen, ik heb daar nog foto's van gezien in deze reeks... Maar nu je moet gaan betalen is het ineens anders? Zo links ben je niet wel?
and made it rain upward
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:11:54 #123
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_87050737
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:30 schreef Foksnor het volgende:
Inkomensafhankelijke huur ?? Dat is niet echt VVD
Alleen bij gereguleerde woningen, die dus onder de marktprijs verhuurt worden, face it, de marktprijs is hoger. Scheefhuurders zijn verwend en vinden alles dat ze betalen teveel.
and made it rain upward
pi_87050853
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:11 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Alleen bij gereguleerde woningen, die dus onder de marktprijs verhuurt worden, face it, de marktprijs is hoger. Scheefhuurders zijn verwend en vinden alles dat ze betalen teveel.
er zijn 2.500.000 gereguleerde huurwoningen in Nederland, dat zijn bijna alle huurwoningen van de corporaties, het is een maatregel om de corporatiewoningen sneller te kunnen verkopen aan de huurders

Ik moet nog zien hoe de corporaties aan de inkomensgegevens van de huurders komen :W
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 09:24:23 #125
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_87050966
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 09:18 schreef Foksnor het volgende:

[..]

er zijn 2.500.000 gereguleerde huurwoningen in Nederland, dat zijn bijna alle huurwoningen van de corporaties, het is een maatregel om de corporatiewoningen sneller te kunnen verkopen aan de huurders

Ik moet nog zien hoe de corporaties aan de inkomensgegevens van de huurders komen :W
Veel te veel dus, niet al die mensne hebben dat voordeel nodig. Tegenwoordig worden al bij veel te huur aangeboden woningen inkomenseisen gesteld, dus je moet het gewoon gaan aantonen dat je niet meer verdient en als je niets aantoont krijg je ene verhoging. Denk dat het dus omgekeerde bewijslast wordt.

Die gegevens gaan je dus van jou zelf krijgen :W
and made it rain upward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')