quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi, dan kan de cruisecontrol op 140 in plaats van 130
In Italie hebben ze op een paar snelwegen waar het mogelijk is ingevoerd dat de max. snelheid 150 km/u is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is toch ook een normale snelheid voor snelwegen? Doen ze in Duitsland, Frankrijk, Italie ook maar een paar landen te noemen. Ik begrijp dat ze in België 120 hebben staan met die klotewegen daar.
In duitsland is boven 130 eigen risico (ja ik ben een puber die nog nooit auto heeft gereden maar op school gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:29 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
In Italie hebben ze op een paar snelwegen waar het mogelijk is ingevoerd dat de max. snelheid 150 km/u is.
Hoe standaard, (insert hier een random onderwerp) is voor mietjes, (insert hier echte mannen, eckte bazen etc.) doen (insert hier een bazenactie)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:38 schreef Thundert het volgende:
[..]
Nee, afremmen is voor mietjes. Rij dan door!
Je mag het zelfs met 250 proberen, mijn zegen heb je...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef Catch_me het volgende:
Ik rij altijd met 160 door de tunnel heen in m'n auto, ze mogen toch niet IN de tunnel controleren ivm verkeersveiligheid
Je weettzzzzzquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoe standaard, (insert hier een random onderwerp) is voor mietjes, (insert hier echte mannen, eckte bazen etc.) doen (insert hier een bazenactie)
Hoe 2008quote:
Je weet toch, ouwe! Oh wacht ik doe me petje even af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hoe 2008![]()
Het is jeweetthooch anno 2010
Dat is beter ouwe, nog beetje chatte met je matties en je hebt aaaaaaaaaaallee chicksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:50 schreef Thundert het volgende:
[..]
Je weet toch, ouwe! Oh wacht ik doe me petje even af.
[ afbeelding ]
Zo, ja inderdaad, 2010.
Ja man, veel matties en vooral chickiieeess, gaan we ergens hangen en voor overlast zorgen, je weet toch pik?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dat is beter ouwe, nog beetje chatte met je matties en je hebt aaaaaaaaaaallee chicks
idd swa, jij en ik zijn eckte bazen voor de toekomstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef Thundert het volgende:
[..]
Ja man, veel matties en vooral chickiieeess, gaan we ergens hangen en voor overlast zorgen, je weet toch pik?
Met jou ken ik praten ouwe, boks! Zeg ken ik wat doekoes van je lenen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
idd swa, jij en ik zijn eckte bazen voor de toekomst
Bok terug, zeker mang. Hoeveel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:10 schreef Thundert het volgende:
[..]
Met jou ken ik praten ouwe, boks! Zeg ken ik wat doekoes van je lenen?
Hmm, zijn woordkeus is niet ideaal. Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:17 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Achterlijke proleet die je bent. Weet je waardoor die mensen opgefokt raken? Door van die idioten als jij!!!!! 100 rijden op de snelweg is gewoon levensgevaarlijk. Ze zouden per direct je rijbewijs moeten inleveren. Kun je lekker met het OV, dat doe je toch al lekker graag dus boeit je toch niet smeerlap met je treinen. En is Nederland weer een stukje veiliger met zo'n autist als jij van de wegbah
Ga 120 rijden... En niet iedereen ophouden met je slakkengangetje op de snelweg. Invoegen met 100 terwijl er met 120 of sneller iemand aan komt.. Ja nee lekker veilig man. Echt![]()
![]()
Nou mooi toch, dan kunnen degenen die willen doorrijden en niet echt caren om het "relaxtere", "zuinigere", etc (of bij de afweging toch besluiten dat 130 km/u om een of andere reden beter is) gewoon lekker 130 rijden, en dan blijven mensen zoals jij die dat niet willen gewoon lekker op de rechterbaan hangen. Iedereen blij, toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:59 schreef AdBlocker het volgende:
Heb je boordcomputer gezien?
100 km/u is veel zuiniger dan 120 km/u. Laat staan met 130 km/u. Ik blijf lekker 100 - 110 km/u.
Wat mij meest opvalt: de reistijd wordt niet korter als je harder rijdt, omdat je op de snelweg vaker moet remmen. 110 km/u constant (op cruise control) is voor mij veel relaxer, remmen bijna nooit, goed voor je portemonnee, ook door lage onderhoudskosten (autobanden en remblokken gaan veel langer mee.)![]()
130 km/u levert veel meer geld op voor schatskist (hogere accijns op benzine + hogere brandstofverbruik betekenen nog veel hogere opbrensten)
dat dusquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:56 schreef Luchtkoker het volgende:
Lichtelijk offtopic, maar ik hoorde dat ze bezig zijn met het ontwikkelen van flitsers in vangrails, die ook rechts inhalen enzo kunnen registeren...
[..]
Nou mooi toch, dan kunnen degenen die willen doorrijden en niet echt caren om het "relaxtere", "zuinigere", etc (of bij de afweging toch besluiten dat 130 km/u om een of andere reden beter is) gewoon lekker 130 rijden, en dan blijven mensen zoals jij die dat niet willen gewoon lekker op de rechterbaan hangen. Iedereen blij, toch?
Naar deze post zocht ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef FreezePop het volgende:
Ik neem gewoon de trein, veel spannenderder.
Als je 100/110 rijdt dan moet je juist regelmatig remmen. Met die snelheid hoor je thuis op de rechterbaan, waar ook de langzamere vrachtwagens resideren. Aangezien je sneller bent zul je dan van baan moeten wisselen. Daar is lang niet altijd ruimte voor, dus moet je remmen om niet in de vrachtwagen te rijden en te vervolgens te wachten op ruimte om naar de linkerbaan te gaan. Waar je weer flink moet optrekken om je aan te passen aan de snelheid daar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:59 schreef AdBlocker het volgende:
Heb je boordcomputer gezien?
100 km/u is veel zuiniger dan 120 km/u. Laat staan met 130 km/u. Ik blijf lekker 100 - 110 km/u.
Wat mij meest opvalt: de reistijd wordt niet korter als je harder rijdt, omdat je op de snelweg vaker moet remmen. 110 km/u constant (op cruise control) is voor mij veel relaxer, remmen bijna nooit, goed voor je portemonnee, ook door lage onderhoudskosten (autobanden en remblokken gaan veel langer mee.)![]()
130 km/u levert veel meer geld op voor schatskist (hogere accijns op benzine + hogere brandstofverbruik betekenen nog veel hogere opbrensten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |