Lijkt me beter als ze gewoon een bepaald percentage van je loon nemen en dat als huur instellen. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Ik vraag me ook af hoe ze dit in de praktijk willen uitvoeren.
Maar het is toch vreemd dat er bij de instroom in zo'n huurwoning op inkomen getoetst wordt (of je er wel recht op hebt) en daarna nooit meer...
Toch vreemd, ze doen hetzelfde als links en toch zijn de linksen tegen?? Dan ben je toch tegen om het tegen zijn????quote:Op donderdag 30 september 2010 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap echt NIKS van dit regeer- en gedoogakkoord...
Totaal geen hervormingen, "linkse" dingen handhaven (WW blijft gelijk, AOW niet naar 67 etc), aantal kamerleden willen verlagen (kan niet in deze periode: grondwetswijziging vereist), boterzachte hervormingen op de kaasschaafmanier, maatregelen willen invoeren waarvoor eerst EU-regsl voor veranderd moeten worden (komt dus ook niets van), etc, etc, etc..
Hoeveel kunnen ze nu in één keer doenquote:
Ik leg ook geen verband met toeslag, het is een capricia die denkt dat de huurstijging is voor mensen die in sociale woningen tegen sociale huurprijzen zitten. Een gereguleerde woning is niet per definitie een sociale huurwoning.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Krush het volgende:
[..]
Waar lees je dat verband met de huurtoeslag? Ik zie staan 'gereguleerde woningen', dat zouden dan alle woningen in het bezit van woningcorporaties zijn toch?
En rechtse mensen zijn er nog erg blij mee ook. Zal wel het goedpraten zijn van het feit dat ze dachten een akkoord te krijgen waar ze hun vingers bij zouden aflikken, maar het lijkt bij een beetje nagelbijten te blijven.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap echt NIKS van dit regeer- en gedoogakkoord...
Totaal geen hervormingen, "linkse" dingen handhaven (WW blijft gelijk, AOW niet naar 67 etc), aantal kamerleden willen verlagen (kan niet in deze periode: grondwetswijziging vereist), boterzachte hervormingen op de kaasschaafmanier, maatregelen willen invoeren waarvoor eerst EU-regsl voor veranderd moeten worden (komt dus ook niets van), etc, etc, etc..
Het is alléén historisch omdat er nog nooit sprake was van zowel een regeer- als gedoogakkoord...
Wat heeft de VVD nou bereikt? Niet rommelen aan de HRA en geen kilometerheffing???![]()
Ergo: nieuwe kabinet heet "Sukkels I"![]()
Laat dat lekker aan de corporaties. Die zijn geen regeringseigendom ofzo.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Lijkt me beter als ze gewoon een bepaald percentage van je loon nemen en dat als huur instellen. Probleem opgelost.
"links" wilde forse hervormingen doorvoeren (ontslagrecht versoepelen, huursubsidie én HRA aanpakken, AOW omhoog etc).quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch vreemd, ze doen hetzelfde als links en toch zijn de linksen tegen?? Dan ben je toch tegen om het tegen zijn????
Leg mij het woord 'gereguleerd' dan eens uit..quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik leg ook geen verband met toeslag, het is een capricia die denkt dat de huurstijging is voor mensen die in sociale woningen tegen sociale huurprijzen zitten. Een gereguleerde woning is niet per definitie een sociale huurwoning.
Van dat gedoogakkoord rijzen mij de haren toch wel te berge hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch vreemd, ze doen hetzelfde als links en toch zijn de linksen tegen?? Dan ben je toch tegen om het tegen zijn????
Kun je wél of niet constateren dat dat vreemd is voor een rechts kabinet?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah ontkenning, lekker makkelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En rechtse mensen zijn er nog erg blij mee ook. Zal wel het goedpraten zijn van het feit dat ze dachten een akkoord te krijgen waar ze hun vingers bij zouden aflikken, maar het lijkt bij een beetje nagelbijten te blijven.
Volgens mij ben je in je haat voor alles wat rechts is vergeten wat 'de andere kant' nou precies inhoudt.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je wél of niet constateren dat dat vreemd is voor een rechts kabinet?
Want dat is alles wat ik doe: zeggen dat ik eea vreemd vind..
Meeste kunnen ze toch niet (effectief) doorvoeren zonder dat er EU-regels e.d. veranderen..quote:Op donderdag 30 september 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Van dat gedoogakkoord rijzen mij de haren toch wel te berge hoor
Principieel?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Van dat gedoogakkoord rijzen mij de haren toch wel te berge hoor
Ontkennen dat dit een goed akkoord is? Ja, dat doe ik. Goed gezien, chapeau.quote:
Toch vreemd, ze doen hetzelfde als links, en toch ben je voor?? Dan ben je toch voor om voor te zijn???quote:Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En wat is er eigenlijk 'liberaal' aan dit voorstel? Vrije keuze en zo... Ik mag dus alleen huren voor een te hoge prijs (want geen HRA en geen huurtoeslag omdat ik een hoog inkomen heb). Dan wordt ik toch gedwongen te kopen (want dan heb ik HRA) of te emigreren?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Lijkt me beter als ze gewoon een bepaald percentage van je loon nemen en dat als huur instellen. Probleem opgelost.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik alles haat wat rechts is????quote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in je haat voor alles wat rechts is vergeten wat 'de andere kant' nou precies inhoudt.
Het is gewoon makkelijker om te zeggen dat het allemaal kut is dan je ongelijk toe te geven.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef horned_reaper het volgende:
Het maakt me zo vreselijk boos.... alle reacties hier doe op niets gebaseerd zijn!![]()
Eerst schreeuwt heel links Fok! dat een rechts kabinet er nooit zal komen en als het er komt worden we een politiestaat.
Dan schreeuwt heel links Fok! dan een rechts kabinet ervoor zal gaan zorgen dat alle linkse hobby's zullen worden afgeschaft en alles naar hun eigen hand gaan zetten en er niet voor het volk zijn.
Dan is het rechtse kabinet er en blijken deze linkse hobby's nauwelijks tegengewerkt te worden! Ze komen zelf tegemoet aan standpunten uit alle hoeken van de politiek.... en dan schreeuwt half Fok! dat er geen flikker gebeurd met dit akkoord.
Dus eerst wouden jullie dat het rechtse kabinet er nooit zou komen want alles zou dan naar de klote gaan..... en dan komen ze met een akkoord dat al behoorlijk heftig is kijkende naar voorgaande kabinetten en dan is het opeens niet genoeg? ...... jullie weten echt niet waar jullie het zoeken moeten of wel?
Magnetronmaaltijd gaat er zo in...quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef Cerbie het volgende:
Gat wat een zure kliek is het hier ook. *draait nog een pannekoek om*
Nee, het is een akkoord wat helemaal niks zinnigs doet. Er is geen visie in te ontdekken, zelfs geen visie waar ik tegen kan zijn. Het mist inhoud, het mist lef, het mist visie, het mist een doel. Het is een regeerakkoord zodat VVD en CDA beetje vier jaar minister kunnen spelen en hun ego kunnen strelen, meer niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef horned_reaper het volgende:
Het maakt me zo vreselijk boos.... alle reacties hier doe op niets gebaseerd zijn!![]()
Eerst schreeuwt heel links Fok! dat een rechts kabinet er nooit zal komen en als het er komt worden we een politiestaat.
Dan schreeuwt heel links Fok! dan een rechts kabinet ervoor zal gaan zorgen dat alle linkse hobby's zullen worden afgeschaft en alles naar hun eigen hand gaan zetten en er niet voor het volk zijn.
Dan is het rechtse kabinet er en blijken deze linkse hobby's nauwelijks tegengewerkt te worden! Ze komen zelf tegemoet aan standpunten uit alle hoeken van de politiek.... en dan schreeuwt half Fok! dat er geen flikker gebeurd met dit akkoord.
Dus eerst wouden jullie dat het rechtse kabinet er nooit zou komen want alles zou dan naar de klote gaan..... en dan komen ze met een akkoord dat al behoorlijk heftig is kijkende naar voorgaande kabinetten en dan is het opeens niet genoeg? ...... jullie weten echt niet waar jullie het zoeken moeten of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |