abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 18:42:51 #51
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87031405
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens. Ik vraag me ook af hoe ze dit in de praktijk willen uitvoeren.
Maar het is toch vreemd dat er bij de instroom in zo'n huurwoning op inkomen getoetst wordt (of je er wel recht op hebt) en daarna nooit meer...
Lijkt me beter als ze gewoon een bepaald percentage van je loon nemen en dat als huur instellen. Probleem opgelost.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_87031422
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap echt NIKS van dit regeer- en gedoogakkoord...
Totaal geen hervormingen, "linkse" dingen handhaven (WW blijft gelijk, AOW niet naar 67 etc), aantal kamerleden willen verlagen (kan niet in deze periode: grondwetswijziging vereist), boterzachte hervormingen op de kaasschaafmanier, maatregelen willen invoeren waarvoor eerst EU-regsl voor veranderd moeten worden (komt dus ook niets van), etc, etc, etc..

Toch vreemd, ze doen hetzelfde als links en toch zijn de linksen tegen?? Dan ben je toch tegen om het tegen zijn????
pi_87031447
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef Zith het volgende:
Wat doen ze eigenlijk weinig...
Hoeveel kunnen ze nu in één keer doen :?

Alsof 66 pagina's regeer en gedoog akkoord nog niet genoeg is om mee te beginnen?

Rome was immers ook niet in één dag gebouwd! oO<
  donderdag 30 september 2010 @ 18:43:46 #54
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87031450
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Krush het volgende:

[..]

Waar lees je dat verband met de huurtoeslag? Ik zie staan 'gereguleerde woningen', dat zouden dan alle woningen in het bezit van woningcorporaties zijn toch?
Ik leg ook geen verband met toeslag, het is een capricia die denkt dat de huurstijging is voor mensen die in sociale woningen tegen sociale huurprijzen zitten. Een gereguleerde woning is niet per definitie een sociale huurwoning.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:44:00 #55
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87031459
Ja, ik zie eigenlijk niets in het akkoord dat nou echt slecht uitwerkt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:44:03 #56
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87031464
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap echt NIKS van dit regeer- en gedoogakkoord...
Totaal geen hervormingen, "linkse" dingen handhaven (WW blijft gelijk, AOW niet naar 67 etc), aantal kamerleden willen verlagen (kan niet in deze periode: grondwetswijziging vereist), boterzachte hervormingen op de kaasschaafmanier, maatregelen willen invoeren waarvoor eerst EU-regsl voor veranderd moeten worden (komt dus ook niets van), etc, etc, etc..
Het is alléén historisch omdat er nog nooit sprake was van zowel een regeer- als gedoogakkoord...

Wat heeft de VVD nou bereikt? Niet rommelen aan de HRA en geen kilometerheffing??? :?

Ergo: nieuwe kabinet heet "Sukkels I" ;)
En rechtse mensen zijn er nog erg blij mee ook. Zal wel het goedpraten zijn van het feit dat ze dachten een akkoord te krijgen waar ze hun vingers bij zouden aflikken, maar het lijkt bij een beetje nagelbijten te blijven. ;(
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:44:42 #57
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87031503
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Lijkt me beter als ze gewoon een bepaald percentage van je loon nemen en dat als huur instellen. Probleem opgelost.
Laat dat lekker aan de corporaties. Die zijn geen regeringseigendom ofzo.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:44:46 #58
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87031505
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Toch vreemd, ze doen hetzelfde als links en toch zijn de linksen tegen?? Dan ben je toch tegen om het tegen zijn????
"links" wilde forse hervormingen doorvoeren (ontslagrecht versoepelen, huursubsidie én HRA aanpakken, AOW omhoog etc).
pi_87031523
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik leg ook geen verband met toeslag, het is een capricia die denkt dat de huurstijging is voor mensen die in sociale woningen tegen sociale huurprijzen zitten. Een gereguleerde woning is niet per definitie een sociale huurwoning.
Leg mij het woord 'gereguleerd' dan eens uit..
Bovendien zijn het wel degelijk sociale huurprijzen. In elk geval niet echt marktconform..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 18:45:47 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_87031549
quote:

[..]

Van dat gedoogakkoord rijzen mij de haren toch wel te berge hoor :{
  donderdag 30 september 2010 @ 18:46:44 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87031581
quote:

[..]

Kun je wél of niet constateren dat dat vreemd is voor een rechts kabinet?
Want dat is alles wat ik doe: zeggen dat ik eea vreemd vind..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_87031596
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En rechtse mensen zijn er nog erg blij mee ook. Zal wel het goedpraten zijn van het feit dat ze dachten een akkoord te krijgen waar ze hun vingers bij zouden aflikken, maar het lijkt bij een beetje nagelbijten te blijven. ;(
Ah ontkenning, lekker makkelijk.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_87031620
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kun je wél of niet constateren dat dat vreemd is voor een rechts kabinet?
Want dat is alles wat ik doe: zeggen dat ik eea vreemd vind..
Volgens mij ben je in je haat voor alles wat rechts is vergeten wat 'de andere kant' nou precies inhoudt.
And I never will
  donderdag 30 september 2010 @ 18:47:58 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87031635
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Meeste kunnen ze toch niet (effectief) doorvoeren zonder dat er EU-regels e.d. veranderen..
pi_87031640
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Principieel?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87031654
Gat wat een zure kliek is het hier ook. *draait nog een pannekoek om*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87031674
Het maakt me zo vreselijk boos.... alle reacties hier die op niets gebaseerd zijn! :(

Eerst schreeuwt heel links Fok! dat een rechts kabinet er nooit zal komen en als het er komt worden we een politiestaat.

Dan schreeuwt heel links Fok! dan een rechts kabinet ervoor zal gaan zorgen dat alle linkse hobby's zullen worden afgeschaft, alles naar hun eigen hand gaan zetten en er niet voor het volk zijn.

Dan is het rechtse kabinet er en blijken deze linkse hobby's nauwelijks tegengewerkt te worden! Ze komen zelfs tegemoet aan standpunten uit alle hoeken van de politiek.... en dan schreeuwt half Fok! dat er geen flikker gebeurd met dit akkoord.

Dus eerst wouden jullie dat het rechtse kabinet er nooit zou komen want alles zou dan naar de klote gaan..... en dan komen ze met een akkoord dat al behoorlijk heftig is kijkende naar voorgaande kabinetten en dan is het opeens niet genoeg? ...... jullie weten echt niet waar jullie het zoeken moeten of wel?
  donderdag 30 september 2010 @ 18:49:13 #68
104871 remlof
Europees federalist
pi_87031690
Tof ook dat we door het voorgestane beleid ook niet langer het laagste werkeloosheidscijfer van de EU zullen hebben.
  donderdag 30 september 2010 @ 18:49:22 #69
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87031700
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef Avey het volgende:

[..]

Ah ontkenning, lekker makkelijk.
Ontkennen dat dit een goed akkoord is? Ja, dat doe ik. Goed gezien, chapeau.
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 18:49:40 #70
230491 Zith
pls tip
pi_87031714
quote:

[..]

Toch vreemd, ze doen hetzelfde als links, en toch ben je voor?? Dan ben je toch voor om voor te zijn???
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 30 september 2010 @ 18:49:54 #71
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_87031724
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

En wat is er eigenlijk 'liberaal' aan dit voorstel? Vrije keuze en zo... Ik mag dus alleen huren voor een te hoge prijs (want geen HRA en geen huurtoeslag omdat ik een hoog inkomen heb). Dan wordt ik toch gedwongen te kopen (want dan heb ik HRA) of te emigreren?
  donderdag 30 september 2010 @ 18:49:54 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_87031725
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef Avey het volgende:

[..]

Volgens mij ben je in je haat voor alles wat rechts is vergeten wat 'de andere kant' nou precies inhoudt.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik alles haat wat rechts is???? 8)7

Bovendien heb ik liever dat je inhoudelijk reageert dan dat je mij persoonlijk gaat aanvallen.. Lijkt me ook wel zo netjes
pi_87031729
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef horned_reaper het volgende:
Het maakt me zo vreselijk boos.... alle reacties hier doe op niets gebaseerd zijn! :(

Eerst schreeuwt heel links Fok! dat een rechts kabinet er nooit zal komen en als het er komt worden we een politiestaat.

Dan schreeuwt heel links Fok! dan een rechts kabinet ervoor zal gaan zorgen dat alle linkse hobby's zullen worden afgeschaft en alles naar hun eigen hand gaan zetten en er niet voor het volk zijn.

Dan is het rechtse kabinet er en blijken deze linkse hobby's nauwelijks tegengewerkt te worden! Ze komen zelf tegemoet aan standpunten uit alle hoeken van de politiek.... en dan schreeuwt half Fok! dat er geen flikker gebeurd met dit akkoord.

Dus eerst wouden jullie dat het rechtse kabinet er nooit zou komen want alles zou dan naar de klote gaan..... en dan komen ze met een akkoord dat al behoorlijk heftig is kijkende naar voorgaande kabinetten en dan is het opeens niet genoeg? ...... jullie weten echt niet waar jullie het zoeken moeten of wel?
Het is gewoon makkelijker om te zeggen dat het allemaal kut is dan je ongelijk toe te geven.

Ach, geef die mensen het toch. Ze zijn blijkbaar zo gewend aan teleurstellingen.
And I never will
pi_87031738
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef Cerbie het volgende:
Gat wat een zure kliek is het hier ook. *draait nog een pannekoek om*
Magnetronmaaltijd gaat er zo in... :9
Ik heb echt uitgekeken naar vandaag. Het het wel veel heftiger voorgesteld. Kan me ook niet coorstellen dat dit alles is...
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 18:50:47 #75
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87031771
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:48 schreef horned_reaper het volgende:
Het maakt me zo vreselijk boos.... alle reacties hier doe op niets gebaseerd zijn! :(

Dan schreeuwt heel links Fok! dan een rechts kabinet ervoor zal gaan zorgen dat alle linkse hobby's zullen worden afgeschaft en alles naar hun eigen hand gaan zetten en er niet voor het volk zijn.

Dan is het rechtse kabinet er en blijken deze linkse hobby's nauwelijks tegengewerkt te worden! Ze komen zelf tegemoet aan standpunten uit alle hoeken van de politiek.... en dan schreeuwt half Fok! dat er geen flikker gebeurd met dit akkoord.

Nee, het is een akkoord wat helemaal niks zinnigs doet. Er is geen visie in te ontdekken, zelfs geen visie waar ik tegen kan zijn. Het mist inhoud, het mist lef, het mist visie, het mist een doel. Het is een regeerakkoord zodat VVD en CDA beetje vier jaar minister kunnen spelen en hun ego kunnen strelen, meer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')