Nee, dat moet je idd zélf uitrekenen obv het rapportquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de CPB doorrekening zelf doorgenomen en over die 20% wordt nergens gesproken.
Ik bemoei me niet met VKZ op dat punt. Hier hebben ze zelf modjes ter beschikking om dat te beoordelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef Scorpie het volgende:
@du_ke, kan je misschien die discussieverneukende tactieken van Mutant eens aan de kaak stellen? Het wordt een beetje zielig, die ongefundeerde uitspraken zonder onderbouwing richting mijn persoon.
Hoezo ongefundeerd? Pleit jij niet voor verschillende straffen op basis van afkomst?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef Scorpie het volgende:
@du_ke, kan je misschien die discussieverneukende tactieken van Mutant eens aan de kaak stellen? Het wordt een beetje zielig, die ongefundeerde uitspraken zonder onderbouwing richting mijn persoon.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Op de boot en terug naar land van afkomst.
Dat is vreemd (en ondankbaar) want die rechtse rakkers hebben anders wel jouw ouders binnen gehaald en een kans gegeven.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslim-haters bestempel ik idd per definitie als rechtse rakkers.
hij wou gewoon een paar keer fascisten zeggenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Jij bent echt niet serieus te nemen, mijn god
*zap*quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Iemand die DWDD kijkt? Femke Halsema en Jort Kelder (die z'n handen niet thuis kan houden).
GEEN hervormingen in de WWquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Avey het volgende:
[..]
AOW gaat omhoog, hervormingen in de werkloosheidsuitkeringen etc.
Overigens zou ik met de afschaffing van HRA ook vrede hebben.
Tja, ik heb nog een fatsoenlijke opvoeding gehad en geleerd dat mensen gelijk zijn. Mijn godsdienstleraar op school vertelde ons, dat chriostendom gaat over naastenliefde. Heb uw naasten lief gelijk uzelve. Blijkbaar is die boodschap aan slijtage onderhevig in het CDA.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Jij bent echt niet serieus te nemen, mijn god
Mijn ouders zijn niet naarbinnen gehaald.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat is vreemd want die rechtse rakkers hebben anders wel jouw ouders binnen gehaald en een kans gegeven.
Leg mij eens je rekensom uit.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat moet je idd zélf uitrekenen obv het rapport
Is dat moslim bashen dan tegenwoordig al? My god, je bent het aan het verliezen he, dat verstand?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo ongefundeerd? Pleit jij niet voor verschillende straffen op basis van afkomst?
[..]
Nee, vertel...quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Iemand die DWDD kijkt? Femke Halsema en Jort Kelder (die z'n handen niet thuis kan houden).
Hopelijk krijgen we ook zo'n programma, zoals op Discovery.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:47 schreef du_ke het volgende:
Maar we krijgen wel 500 animal-cops.
Prem zegt even tegen Femke hoe het zitquote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ik heb er niks over te zeggen maar nu doe je het zelf ookquote:Op donderdag 30 september 2010 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat moslim bashen dan tegenwoordig al? My god, je bent het aan het verliezen he, dat verstand?
Jawel, er worden een paar uitkeringen samengevoegd geloof ik, ik zal de exacte tekst even opzoeken.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GEEN hervormingen in de WW
Niet mee eens klopt. Maar ik geef toch ook aan dat een dikker akkoord niet direct beter is? Zoals gezegd meer is niet altijd beter. Zo'n argument dat het regeer akkoord dikker is dus meer progressie lijkt te boeken met hervormingen snijdt mijn inziens totaal geen hout.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Je hebt in dat hele bericht nog niet één keer een mening weerlegd .... je herhaalt enkel nog maar eens dat je het er niet mee eens bent.
Daarbij komend dat je sommige punten totaal lijkt te missen. Zoals mijn visie op het immigratie probleem en mijn opmerking over de pagina dikte van het akkoord.
Blik op de Heilige Koe.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we ook zo'n programma, zoals op Discovery.
En dat vind ik dan wél weer een goede zaak...quote:Op donderdag 30 september 2010 19:47 schreef du_ke het volgende:
Maar we krijgen wel 500 animal-cops.
Ik heb liever dat agenten echte boeven gaan vangen in plaats van dierenambulance spelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat vind ik dan wél weer een goede zaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |