quote:Op donderdag 30 september 2010 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En ondertussen wel mensen met een tintje en andere achtergrond wel anders willen bestraffen dan een volbloed arier. Sorry, try again.
Hij staat nog open, ben je al aan het zoeken ? Ik wacht nog steeds.........en wacht..........en wacht............en wacht..........en wacht..........quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Scorpie het volgende:
Vooruit, humour me. Geef me eens een quote waarin ik zeg dat ik moslims haat. Lukt je dat niet, dan verwacht ik of een excuusje of dat je gewoon even je digitale muil dicht houdt met je ongefundeerde bschuldigingen![]()
Een hoofddoekjesverbod voor agenten en rechters...quote:Op donderdag 30 september 2010 19:34 schreef Avey het volgende:
[..]
Kunnen mensen alsjeblieft stoppen met een paar punten eruit pakken die ze niet leuk vinden om er vervolgens een semi-sarcastische opmerking bij te maken?
geef het 5 jaarquote:Op donderdag 30 september 2010 19:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
De files op de A2 richting Amsterdam vallen overigens tegenwoordig wel mee sinds de wegverbreding. Tegen alle linkse verwachten op FOK in.
Kan je lang blijven wachten vriend, ik ga niet 310 pagina's van posthistorie doorzoeken om iets waarvan jij en ik precies weten hoe het in elkaar steekt.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Hij staat nog open, ben je al aan het zoeken ? Ik wacht nog steeds.........en wacht..........en wacht............en wacht..........en wacht..........
Maar ze zijn niet weg. En dat was wel de insteek.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
De files op de A2 richting Amsterdam vallen overigens tegenwoordig wel mee sinds de wegverbreding. Tegen alle linkse verwachten op FOK in.
Ik heb de CPB doorrekening zelf doorgenomen en over die 20% wordt nergens gesproken.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.scribd.com/doc/38472986/CPB-Analyse
http://www.volkskrant.nl/(...)akkoorden_op_een_rij
AOW gaat omhoog, hervormingen in de werkloosheidsuitkeringen etc.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op de weigering iets te doen aan de uit de klauwen lopende kosten voor het sociale stelsel, de AOW, HRA etc.
"Dan kijk je niet goed" vind ik niet echt inhoudelijk, sorry hoor...quote:Op donderdag 30 september 2010 19:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het concept regeerakkoord als argumentatie.
Vooral de overheidsuitgaven op orde krijgen. De rente op de staatsschuld staat nu al op de vierde of vijfde plaats van grootste uitgavenpost van de overheid.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:29 schreef Avey het volgende:
[..]
Waarom zijn die hervormingen nodig?
Wat ze er doen is echt gerommel, creatief met de kaasschaaf meer is het echt niet. Ik zou zeggen lafquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Avey het volgende:
[..]
AOW gaat omhoog, hervormingen in de werkloosheidsuitkeringen etc.
Overigens zou ik met de afschaffing van HRA ook vrede hebben.
Uiteraard, dat is ook niet te berekenen.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:41 schreef Monidique het volgende:
Dat CPB-rapport is gebaseerd op de cijfers dit dit beoogde kabinet hebben gegeven, het CPB heeft niet berekend of die cijfers realistisch, zowel economisch als politiek als organisatorisch, zijn. Als ik het goed lees.
Yep, je bent een slachtoffer, heel zielig allemaalquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je lang blijven wachten vriend, ik ga niet 310 pagina's van posthistorie doorzoeken om iets waarvan jij en ik precies weten hoe het in elkaar steekt.
Welke hervormingen in de werkloosheidsuitkering?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Avey het volgende:
[..]
AOW gaat omhoog, hervormingen in de werkloosheidsuitkeringen etc.
Overigens zou ik met de afschaffing van HRA ook vrede hebben.
Wie met de pek omgaat...quote:Op donderdag 30 september 2010 19:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
CDA. Ben ik nu extreem rechts?
Hoezo, het zou dan juist een koud kunstje moeten zijn. Gebruik de Search eens, of Google search, hell, doe er wat moeite voor die uitspraken van je eens te rechtvaardigen ipv te laten zien dat je geen ruggegraat hebtquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je lang blijven wachten vriend, ik ga niet 310 pagina's van posthistorie doorzoeken om iets waarvan jij en ik precies weten hoe het in elkaar steekt.
Nee, ik ben een dader.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, je bent een slachtoffer, heel zielig allemaal
Klopt, maar ach deze discussie is toch al niet inhoudelijk meer. Ik kap er maar mee, veel plezier met moddergooienquote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Dan kijk je niet goed" vind ik niet echt inhoudelijk, sorry hoor...
Ik mag ook meebetalen, wat dat aangaat zitten we in hetzelfde schuitje. Zoals ik eerder al aangaf zijn dergelijke punten vaak symbool-politiek. Maar ik probeer ieder punt apart te benaderen. Dergelijke zoethoudertjes zijn niet per definitie slecht, maar dan moet er wel wat inhoud tegenover staan.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben een van de werkenden die de rekening voor de komende jaren mag gaan betalen, dus ik ben op dit moment pas in staat de punten te scannen en deze vielen me op. Wat ik er zo van zie is het een aaneenschakeling van rampen en zoethoudertjes: Snelheid verhogen doet het goed in de kroeg en dat leidt af van het inperken van de rechten van andere bevolkingsgroepen.
Mijn hemel.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:39 schreef sitting_elfling het volgende:
*blah*
...
En vandaar zei ik dus op je betoog .. hahahahahhaha
Jij bent echt niet serieus te nemen, mijn godquote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie met de pek omgaat...
Iemand die een partij steunt, die zichzelf christelijk noemt en vervolgens in bed duikt met een fascistenpartij, alleen om maar aan de macht te blijven, ondanks een duidelijke uitkots-uitspraak in het stemhokje, verdient met dezelfde minachting behandeld te worden als de volbloed-aanhangers van die fascistenpartij.
Die ga je nooit volledig wegwerken. Er is altijd wel een bottleneck aanwezig.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet weg. En dat was wel de insteek.
En daarom zeggen de CPB-cijfers in dit geval bar weinig over de (te komen) werkelijkheid, me dunkt. Geert Wilders en Mark Rutte zeggen: We gaan 5 miljard op post x bezuinigen! Of ombuigen, of whatever. Het CPB rekent dan door: goed, als je 5 miljard daar bezuinigt, dan gebeurt zus en zo. Het zegt dus niet dat die 5 miljard daadwerkelijk bezuinigd gaan of ueberhaupt kunnen worden. Zoals zo vaak, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook niet te berekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |