Typisch dan dat immigratie wetgeving nog nooit zo streng is geweest dan. Om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Het knuffelen heeft in Balkenende IV het toppunt bereikt?
We hebben 1 van de strengste immigratieregels van Europa. Bedacht door de "theedrinker" Job Cohen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Het knuffelen heeft in Balkenende IV het toppunt bereikt. Is het niet vreemd dat na een kabinet met PVDA altijd de rechtse partij naar voren schuiven?
Klopt, en heel goed ook. Blijkbaar dringt de huidige boete het gedrag niet terug, wat wel de bedoeling is in een land waar ieder jaar zo'n 100.000 zieltjes extra bijkomen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alsof de VVD en het CDA het niet prettig vinden dat de politie zorgt voor een constante stroom inkomsten. Hint: de boetes voor snelheidsovertredingen gaan iig niet omlaag de komende tijd!
Met immigranten zijn helemaal niet zo gek veel problemen. De meeste problemen die mensen hebben, hebben ze zogenaamd met de zogenaamde "kutmarokkanen". De jongeren die daarmee worden bedoeld, zijn over het algemeen in Nederland geboren en dus geen immigranten. Er is dus ook geen sprake van een "nieuw" bestaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar ja.. van iemand die hier als immigrant binnenkomt mag je toch verwachten dat zo iemand zijn of haar best doet om ook iets van het 'nieuwe' bestaan te maken. Als je dan meteen al forse overtredingen begaat waar jarenlange gevangenisstraf op staat vind ik het helemaal niet gek om zo iemand terug te sturen. Het moet wel van twee kanten komen.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Met immigranten zijn helemaal niet zo gek veel problemen. De meeste problemen die mensen hebben, hebben ze zogenaamd met de zogenaamde "kutmarokkanen". De jongeren die daarmee worden bedoeld, zijn over het algemeen in Nederland geboren en dus geen immigranten. Er is dus ook geen sprake van een "nieuw" bestaan.
Sinds wanneer kost een normale opvoeding geld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef mlg het volgende:
Ik zit anders ook in over het feit dat de eerste generatie zoveel geld wegplukt, vervolgens gebruiken ze het geld voor alles behalve een normale opvoeding van hun kinderen.
O. Maar ik herhaalde gewoon dit stukje: 'Mensen met een dubbele nationaliteit raken hun Nederlanderschap weer kwijt, als ze binnen vijf jaar worden veroordeeld voor een misdrijf waar twaalf jaar cel of meer op staat.'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat hetgeen wat je zegt niet klopt.
Ik zie de woorden immigrant en nieuw bestaan hier helemaal niet in terug?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O. Maar ik herhaalde gewoon dit stukje: 'Mensen met een dubbele nationaliteit raken hun Nederlanderschap weer kwijt, als ze binnen vijf jaar worden veroordeeld voor een misdrijf waar twaalf jaar cel of meer op staat.'
Nee. Gevangenis ook niet. Maar wel 'cel', kwestie van woordkeuze.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zie de woorden immigrant en nieuw bestaan hier helemaal niet in terug?
Dat geldt dus niet voor mensen die hier geboren zijn, zelfs niet als een kleuter met een uzi gaat rondzwaaien op de kleuterschool.... want dan nog wordt die kleuter niet veroordeeld tot minimaal 12 jaar cel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O. Maar ik herhaalde gewoon dit stukje: 'Mensen met een dubbele nationaliteit raken hun Nederlanderschap weer kwijt, als ze binnen vijf jaar worden veroordeeld voor een misdrijf waar twaalf jaar cel of meer op staat.'
Je beseft ook hoe klein die groep mensen dus eigenlijk is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee. Gevangenis ook niet. Maar wel 'cel', kwestie van woordkeuze.
Zoals in het andere topic ook al gezegd: een Irakees die hier als asielzoeker binnengekomen is en een zeer ernstig misdrijf (waarschijnlijk moord) begaat..... en als het even wil staat hem in het land van herkomst de doodstraf te wachten voor daar begane misdrijven (al dan niet tegen de staat) en dat vinden we inhumaan, en dus sturen we hem toch niet terug.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je beseft ook hoe klein die groep mensen dus eigenlijk is?
Het was mij geheel niet duidelijk dat je het over een totaal ander punt uit de begroting had, dan hetgeen waar deze topic eigenlijk over gaat.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef DrDentz het volgende:
De een neemt me kwalijk dat ik het over immigranten heb en de ander zegt dat het alleen op immigranten slaat.
Omdat het gros van de immigranten niet de probleemgroep is.... de problemen worden toch allemaal veroorzaakt door die vermeende kutMarokkanen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:13 schreef DrDentz het volgende:
De een neemt me kwalijk dat ik het over immigranten heb en de ander zegt dat het alleen op immigranten slaat.
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het gros van de immigranten niet de probleemgroep is.... de problemen worden toch allemaal veroorzaakt door die vermeende kutMarokkanen?
Dat zijn geen immigranten die onder die regel vallen..... en ook geen immigranten die onder dit boerkatopic vallen.
Ik dacht dat het je niet om de gezichtsbedekking ging.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:18 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk ging het over boerka's, maar we kunnen het hele akkoord best doornemen.
[ afbeelding ]
Handen omhoog.
Het mes snijdt aan meerdere kanten hè.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je niet om de gezichtsbedekking ging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |