Da's wel een aantal keer gebeurd hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij geeft 50€ per avond uit?
Shiit.
Het was 180 voor het ticket, 170 voor het kaartje, 25 voor de eerste 2 nachten daar slapen, hou je nog 425 euro over, dat is vier tientjes per dag. En we zijn wel 2x naar Aquaworld geweest met de taxi, en 1x naar die thermale baden bij het Milleniumplein, en verder gewoon kansloos bier gedronkenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook inclusief ticket? dan begrijp ik het wel namelijk.
BROMMERS KIEKENquote:
Nee manquote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde twee jaar terug naar Sziget liften maarrehhh ttoen was ik 15.Ennnn nu wil ik niet meer sinds ik Werchter heb meegemaakt. Vier dagen is exact genoeg.
Naja, zij doet jaarboek, dus ze kent bijna iedereenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
OhTsja, heb me nog niet zo in de Skoll hierachie geworpen.
Ja, dat dacht ik ook van Kroatië. Totdat je bier in de kroeg koopt wat in Nederland net zo duur is.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is dat Hongarije echt geen klap kost.
Uhh. Ja. Jij meer danquote:Op donderdag 30 september 2010 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij geeft 50€ per avond uit?
Shiit.
Dan kom je zeker ook in de toeristen omgevingenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook van Kroatië. Totdat je bier in de kroeg koopt wat in Nederland net zo duur is.
Oh Casper heeft misschien wel iets naar de Arbok verzonden, ik stond briljant op de foto'squote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Naja, zij doet jaarboek, dus ze kent bijna iedereen![]()
Zij zit vet vaak naast mij in college
Ik heb de 100 ook wel eens aangetikt. Maar daar praat ik liever niet meer overquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Da's wel een aantal keer gebeurd hoor
Daaaaar wil ik volgend jaar heen. En dan op doorreis naar Noorwegen ofzo met de motor. maarja die heb ik dan nog niet denk ik. :'') Heb wel al bijna de helft van m;n rijbewijs want krijg 600 euro van oma als ik 18 word.quote:
20 max.quote:
Dat zeker. Zrce beach is zegmaar het Ibiza van Kroatiëquote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan kom je zeker ook in de toeristen omgevingen
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Naja, zij doet jaarboek, dus ze kent bijna iedereen![]()
Zij zit vet vaak naast mij in college
Is nog leuker als anderen telkens voor je halenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
20 max.meestal niet eens meer dat maar rond de 15€.
4 drankjes vermaak ik me wel mee op een avond.
Het is dat Roskilde echt knetter, knetter duur is.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daaaaar wil ik volgend jaar heen. En dan op doorreis naar Noorwegen ofzo met de motor. maarja die heb ik dan nog niet denk ik. :'') Heb wel al bijna de helft van m;n rijbewijs want krijg 600 euro van oma als ik 18 word.
Ja iddquote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is nog leuker als anderen telkens voor je halen
Ojee.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is dat Roskilde echt knetter, knetter duur is.
Pilsje, acht euro ofzo.quote:
Ik drink toch altijd water.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pilsje, acht euro ofzo.
Maar je kunt er wel kratten kopen op de camping
Heb ik vaak zat, scheelt dat ik opzich niet veel drink en vrijwel altijd rij.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja idd. ik heb soms dat ik op een avond niks heb hoeven halen, of hooguit 1 keer.
Nou, ik vond het echt bar lang. Ik was al 3 weken naar Turkije geweest, en daar heb ik echt een kneiterhard bed, toen ging ik 1 nachtje bij paps&mams slapen (niet superchill), en toen ging ik naar Hongarije met mn matje en mn slaapzak, eerst nog een week rondgetrokken in Noord-Hongarije met de backpack, en toen naar Sziget. Toen had ik het aan het eind echt wel gehad, bijna anderhalve maand zonder fatsoenlijke nachtrustquote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee man, sziget vliegt echt voorbij hoor. Het is vooral omdat sziget niet alleen om de muziek, maar ook om Budapest gaat.
Dan ga je eens een dagje naar budapest, de volgende dag op het festival
Of gewoon eens een keer een ochtendje/middag ergens heen, en dan de avond optredens
Sowieso, alle 3 die landen (en Denemarken volgens mij ook) zijn stervensduur kwa roken etc.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pilsje, acht euro ofzo.
Maar je kunt er wel kratten kopen op de camping
4 bier?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voordeel van mij is dat ik, áls ik uitga meestal na vier bier of twee wijn genoeg aangeschoten ben en dan overga op water, olf dat ik naar dansdingen ga en dan ga ik keihard los en dat vind ik vervelend met alcohol op. Scheelt heel veel geld.
Bij ons drinkt de bob altijd gratis, heel af en toe, als ik enorm krap bij kas zit, wil ik wel de bob zijn, maar anders echt nietquote:Op donderdag 30 september 2010 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ik vaak zat, scheelt dat ik opzich niet veel drink en vrijwel altijd rij.
Al heffen ze voor Roskilde de taxes opquote:Op donderdag 30 september 2010 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso, alle 3 die landen (en Denemarken volgens mij ook) zijn stervensduur kwa roken etc.
Dus neem een fles sterke drank mee
Welkomquote:
Doe jij sokken aan als je geen voeten hebt?quote:
Als ik niet bob drink ik ook geen alcohol. Heb alleen niet altijd zin om iedereen te gaan ophalen. Ben ik weer een uur verder voor ik in de kroeg zit.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij ons drinkt de bob altijd gratis, heel af en toe, als ik enorm krap bij kas zit, wil ik wel de bob zijn, maar anders echt niet
Waarom die je dan een BH aan als je geen tieten hebt!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe jij sokken aan als je geen voeten hebt?
Bij ons eigenlijk niet. Maar zo vaak hebben we ook geen bob.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij ons drinkt de bob altijd gratis, heel af en toe, als ik enorm krap bij kas zit, wil ik wel de bob zijn, maar anders echt niet
Afgelopen zaterdag was het zo half 3, en we ging tot 4 uur uit, had ik al €70 uitgegevenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
20 max.meestal niet eens meer dat maar rond de 15€.
4 drankjes vermaak ik me wel mee op een avond.
Ja jij hebt ook nooit tiet als ik weer in het Verre Oosten benquote:Op donderdag 30 september 2010 22:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is meer dan wij het afgelopen jaar samen hebben gedronken
Het idee van de bob is dat je niet drinkt neequote:Op donderdag 30 september 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik niet bob drink ik ook geen alcohol. Heb alleen niet altijd zin om iedereen te gaan ophalen. Ben ik weer een uur verder voor ik in de kroeg zit.
Ik ben absoluut niet vies van hem! Ik help hem graag! Ook met naar de WC gaanquote:
Cola?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is meer dan wij het afgelopen jaar samen hebben gedronken
Maar we wonen allebei in het verre Westen!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook nooit tiet als ik weer in het Verre Oosten ben
Woehahahahaha!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom die je dan een BH aan als je geen tieten hebt!:D:D;d:D;:D:D'D"D9DDD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |