Wij hebben heel Sziget afgezocht, maar daar hadden ze dus gewoon geen loempia's, WAT een gemisquote:Op donderdag 30 september 2010 22:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb geleefd op loempia;s en ijsjes
15¤ vind ik ook niet zoveel.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom doen mensen altijd zo stoer?"Ah joh, 15 euro." Flikker toch op da's een halve motorrijles.
Iddquote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben heel Sziget afgezocht, maar daar hadden ze dus gewoon geen loempia's, WAT een gemis
Oké vier euro per uur.quote:
Ja ik zou een halve motorrijles inderdaad niet willen missenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom doen mensen altijd zo stoer?"Ah joh, 15 euro." Flikker toch op da's een halve motorrijles.
Tja, dat word je baantje opzeggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké vier euro per uur.Maar alsnog.
Ik moest vandaag trouwens werken en dat wist ik niet. En volgende week meot ik drie dagen werken en ik heb gewoon GEEN TIJD. Geen. Nul. Zero.
JA!! Bij de Belgische tent! Daar praatten ze gewoon Nederlands! En ze hadden ECHTE Zaanse mayonaise! Beste actie ooitquote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Idd
Zelfs frikandellen schijnbaar.
Jaaaahaaa maar als ze dat elk jaar doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
15¤ vind ik ook niet zoveel.
tis maar hoe je het zelf zit, en waar je het aan uitgeeft.
Heuj ik leef voor mijn rijbewijs op het moment.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja ik zou een halve motorrijles inderdaad niet willen missen
Overdrijven maakt de zaak duidelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef Hyman het volgende:
15¤ voor een halve motorrijles vind ik trouwens best wel goedkoop.
Dan verdien je 24 euro per jaar minder. Da's een halve avond uitgaanquote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaahaaa maar als ze dat elk jaar doen.![]()
Net als steeds 2 euro van de stufi afhalen. Nee da's niet zoveel per maand, maar als ze dat elk jaar gaan doen.Niemand die protesteert, slim gedaan.
DAT BEDOEL IK!!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dan verdien je 24 euro per jaar minder. Da's een halve avond uitgaan
Waarom geen auto?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heuj ik leef voor mijn rijbewijs op het moment.
Die 24 euro kun je dan wel weer mooi bijna de helft van Lowlands van betalen hé!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Overdrijven maakt de zaak duidelijk.
Omdat motorquote:
Wat dacht je van nagellak.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij koopt CD's, dat is ook niet handig met je geld omgaan in deze tijd
Ja maar daar ga ik niet heenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die 24 euro kun je dan wel weer mooi bijna de helft van Lowlands van betalen hé!
Jij geeft 50¤ per avond uit?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Als je binnenkort stage moet lopen kan het heel handig zijn, of als je moet bobbenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat motor![]()
![]()
![]()
is 100000 keer vetter. En ik heb atm geen van beiden nodig dus dan maar het leukste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |