Hallo.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:
Doe dat eens even voor mequote:
En ik dacht dat je een man was!quote:
Ahja, oh oh cherso. Kijk ik altijd terug via rtl gemistquote:
Zal ik vertellen wat hij heeft gedaan?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ahja, oh oh cherso. Kijk ik altijd terug via rtl gemist.
Nee. SPOILquote:Op donderdag 30 september 2010 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik vertellen wat hij heeft gedaan?
Mits bier.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En ik dacht dat je een man was!
Date?
Geloof mij, je wilt het ook niet wetenquote:
En GHB, Daar red ik mijn sexleven mee!quote:
2girls1cup niveau?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geloof mij, je wilt het ook niet weten
Nee. Laat ik het zo zeggen, hij bewijst dat hij geen macho is, maar gewoon een pussy is!quote:
Zal ik jou anders eens even lekker warm houdenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn verwarming doet het niet.
Freeway.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus, wat is oh oh cherso slecht
Zielig?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef robertapeldoorn het volgende:
Zielig.
Ik ga slapen. Morgen half 5 op om ochtendkrant voor iemand anders te bezorgen.
Ben ik niet gewend, dus maar vroeg naar bed.
Truste alvast!
Wie ben jij?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef robertapeldoorn het volgende:
Zielig.
Ik ga slapen. Morgen half 5 op om ochtendkrant voor iemand anders te bezorgen.
Ben ik niet gewend, dus maar vroeg naar bed.
Truste alvast!
Zet je föhn aanquote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn verwarming doet het niet.
Ik post sins vannochtend in PUB SC.quote:
Joah, beetjequote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Heiman, nog steeds zo chillend op je stage?
Neus al leeg ondertussen?quote:
Nog niks gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |