Mensen die geen rondjes gevenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was het zo half 3, en we ging tot 4 uur uit, had ik al €70 uitgegeven.
Toen besloot ik om op drankjes van andere te teren![]()
.
Ojaquote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar we wonen allebei in het verre Westen!
Heb je het nou over de tiet van Merel?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook nooit tiet als ik weer in het Verre Oosten ben
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet vies van hem! Ik help hem graag! Ook met naar de WC gaan
Ja, das wel kut inderdaad. En dan geven ze geen rondje, maar als er een rondje voorbij komt. Pakken ze wel als eerste een biertje ervan.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mensen die geen rondjes geven
Jatoch!quote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je het nou over de tiet van Merel?
Weij sein zekerszz soulmaatjes nuquote:
Ik heb echt tiet zat hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
Nou Tiet? PREMMEN ZIJN 'Tquote:Op donderdag 30 september 2010 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wasktocheventelaat.quote:
quote:
Hej, is het niet jouw beurt?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, das wel kut inderdaad. En dan geven ze geen rondje, maar als er een rondje voorbij komt. Pakken ze wel als eerste een biertje ervan.
Wie ben ik om te zeggen dat het niet mag.
Wie dit leest is gek.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weij sein zekerszz soulmaatjes nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit heb je niet gelezen
Ja, nu snap ik het niet meer. Ik dacht dat je een druk schema had?quote:
Had ze geen tiet voor jou dan?quote:
Ik moet morgen even de ov-chipkaart-klantenservice bellen, vragen wanneer ik dan toch eindelijk mijn nieuwe kaart krijgquote:Op donderdag 30 september 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bijna bijna OV en bijna bijna jaaariggggg
Gast..quote:Op donderdag 30 september 2010 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik het niet meer. Ik dacht dat je een druk schema had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |