Hoezo beperkingen? Als je een evenement kunt organiseren waarvoor je weinig politie-inzet voor nodig hebt heb je geen probleem.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Einde van de kleine evenementen en de grote evenementen worden nog duurderJeuj de overheid. Nog meer beperkingen.
Wat is dit nou weer hee. Dus als ik ga winkelen, mag ik gratis van mijn veiligheid genieten, maar als ik samen met 30000 man in een stadion zit, of met 50000 mensen rondloop op een festival, dan moet ik daarvoor betalen?quote:
Ik vrees dat dat gaat tegenvallen hoor. Ik hoop het natuurlijk wel!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Die evenementen vinden weer wel een ander potje. Ik ga zelf ook vaak naar kleine concerten die daarop leven, maar dan moet de concertzaal maar verplicht worden het te meefinancieren. Daarop bezuinigen is een makkelijke besparing.
Een technische opleiding duurder maken daan een opleiding psychologie al helemaal nietquote:Op donderdag 30 september 2010 16:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb het regeer akkoord doorgenomen en de dingen die echt goed zijn heb ik nog niet op 1 hand kunnen tellen. Wat een faal akkoord. En zorgtoeslag minderen is inderdaad niet goed, maar niet onverwacht
Ze kunnen niet iedereen tevreden stellenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb het regeer akkoord doorgenomen en de dingen die echt goed zijn heb ik nog niet op 1 hand kunnen tellen. Wat een faal akkoord. En zorgtoeslag minderen is inderdaad niet goed, maar niet onverwacht
quote:
En kun je het evenement een dag van te voren afblazen omdat er een groepje hooligans twee dagen van te voren aankondigt te rellen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoezo beperkingen? Als je een evenement kunt organiseren waarvoor je weinig politie-inzet voor nodig hebt heb je geen probleem.
Die kleine concerten worden ook minder want op cultuur wordt bezuinigd, dus je mag al blij zijn als je poppodium mag blijven bestaanquote:Op donderdag 30 september 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Die evenementen vinden weer wel een ander potje. Ik ga zelf ook vaak naar kleine concerten die daarop leven, maar dan moet de concertzaal maar verplicht worden het te meefinancieren. Daarop bezuinigen is een makkelijke besparing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |