http://www.rijksoverheid.(...)evallingsverlof.htmlquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Troeta het volgende:
Was jij ook pas met 36 weken gestopt met werken flugeltje?? Ik wist wel dat het zo was als je met 34 weken gestopt was, maar ik dacht nu gewoon pech te hebben.
Ah, bedankt Vicky!! Van welke site heb je dat? want ik vermoed dat mijn werkgever dit ook niet weet en dan kan ik het meteen hard maken.
ik ben werkloosquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:35 schreef Jeetjejom het volgende:
Sonnetje, dat zal wel tegenvallen toch.... Veel succes met je eerste werkdag!
Dat is voor mij ondenkbaar! Ik voel haar de hele dag door. En dan die buik! Om over de benauwdheid en het gehijg nog maar te zwijgen (I hear ya, Huup).quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:33 schreef Basboussa het volgende:
Merk wel dat ik soms een hele dag ofzo niet aan baby denk of er ook maar bij nadenk dat ik zwanger ben. Is dat heul vreemd? Ik had gisteren zelfs zoiets van januari, er was iets in januari...
Ik voel de beeb hier ook met regelmaat, word er zelfs wakker van, maar dat registreer ik toch een beetje als buikpijn ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is voor mij ondenkbaar! Ik voel haar de hele dag door. En dan die buik! Om over de benauwdheid en het gehijg nog maar te zwijgen (I hear ya, Huup).
Met 34 weken, maar ook bij 36 weken krijg je ze erbij hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Troeta het volgende:
Was jij ook pas met 36 weken gestopt met werken flugeltje?? Ik wist wel dat het zo was als je met 34 weken gestopt was, maar ik dacht nu gewoon pech te hebben.
Ah, bedankt Vicky!! Van welke site heb je dat? want ik vermoed dat mijn werkgever dit ook niet weet en dan kan ik het meteen hard maken.
Ik vind het wel jammer, want ik kijk er dus ook echt niet naar uit. Het houdt me niet bezig, en als ik het probeer een 'item' te maken in mijn dag ofzo, dan voelt het heel gemaakt. Alsof je '16 and pregnant' zit na te spelen....quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
En vind je het stiekem wel jammer dat je er nog niet zo mee bezig bent, of vind je het wel best?
De hele dag? Joh, luxe.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is voor mij ondenkbaar! Ik voel haar de hele dag door. En dan die buik! Om over de benauwdheid en het gehijg nog maar te zwijgen (I hear ya, Huup).
Hier is er een!quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit dus (nu al) behoorlijk te twijfelen over wanneer ik met verlof moet/wil. 34 weken klinkt wel heel fijn, maar dat kost me wel twee extra weken regulier verlof ná het zwangerschapsverlof omdat de kinderopvang pas per daarna is aangevraagd en dat vind ik dan weer een beetje jammer..
Ik zie nu alleen mensen die voor 34 pleiten. Lopen er hier ook dames rond die juist heel blij waren met tot 36 doorgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |