abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87175063
Was jij ook pas met 36 weken gestopt met werken flugeltje?? Ik wist wel dat het zo was als je met 34 weken gestopt was, maar ik dacht nu gewoon pech te hebben.

Ah, bedankt Vicky!! Van welke site heb je dat? want ik vermoed dat mijn werkgever dit ook niet weet en dan kan ik het meteen hard maken.
pi_87175120
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Troeta het volgende:
Was jij ook pas met 36 weken gestopt met werken flugeltje?? Ik wist wel dat het zo was als je met 34 weken gestopt was, maar ik dacht nu gewoon pech te hebben.

Ah, bedankt Vicky!! Van welke site heb je dat? want ik vermoed dat mijn werkgever dit ook niet weet en dan kan ik het meteen hard maken.
http://www.rijksoverheid.(...)evallingsverlof.html
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87175161
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:35 schreef Jeetjejom het volgende:
Sonnetje, dat zal wel tegenvallen toch.... Veel succes met je eerste werkdag!
ik ben werkloos ;)

gaat hard he troeta, hij is gewoon al 12weken, niks geen klein babytje meer ;)
pi_87175272
Thanks Vicky! Ik heb het meteen uitgeprint, wat een goed nieuws!! Even alle datums bekijken wanneer ik dan moet werken:)

Nou idd Sonnetje! Bij mezelf lijkt natuurlijk alles zo langzaam te gaan terwijl de geboren kindjes gewoon keihard gaan! En gelukkig dat je nog niet hoeft te werken,haha
pi_87175279

geef teruuhuuuug ;( mama heeft ze nooodiig -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87175399
haha arme huup
pi_87175540
Nee ik heb geen vrije dagen over.. En ik werk ook nog eens in de horeca :{
Ik fiets ook nog braaf naar mijn werk maar ik ben gesloopt als ik aankom (of weer thuis)

Ik heb heel bewust wel gekozen voor extra weken erna..
Ook de kleine meid zal heel erg moeten wennen denk ik.
En ik wil haar ook niet laten stressen enzo :N

Ik heb genoeg te doen in mijn verlof en heb dan ook lekker opvang *O*
En mevrouwtje is heel blij als ze naar de opvang mag.
vanmorgen vroeg ze ook of ze naar de juffies mocht :D

Ohja en ik had vk checkup!
Hij zit in mijn bekken, volgens de vk wel diep maar niet vast :)
Ze vonden hem aan de kleine kant en vonden wel dat ik heel erg veel ruimte heb in mijn baarmoeder.
Ze hebben een poging gedaan om te voelen hoe groot maar hij bewoog weer veel te veel.
(bij de echo's ging ook steeds alles mis omdat hij super veel aan het bewegen was)
Ze moesten steeds lachen want zo konden ze er niets mee. :+

Maar dat kleine is ook vooral omdat de meid heel groot en dik was, ze vinden het nog geen risico ofzo.
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:33:25 #258
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87175883
Pvoess, heftig hoor, horeca en dan nog even moeten doorgaan... En dan heb je ook nog een dame die tijd en aandacht nodig heeft... Sterkte.

Claudia, fijn dat er niets meer hoeft! Die druk er tenminste een beetje vanaf!

Hier een bizar weekend gehad en ben er nu nog een beetje op van. Ook nog steeds verkouden en voel me continu hangerig, man en kind met mij, overigens. :) Wij lijden gezamelijk.... Merk wel dat ik soms een hele dag ofzo niet aan baby denk of er ook maar bij nadenk dat ik zwanger ben. Is dat heul vreemd? Ik had gisteren zelfs zoiets van januari, er was iets in januari...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87179491
Ik werk tot en met 35 weken door, nog 3 weekjes dus met deze week erbij. Werk in de kinderopvang en merk dat het me nu toch echt wel veel wordt om iedere dag van 9 tot 6 te werken. Krijg dan ook veel credits van ouders :P
Ik heb bewust ervoor gekozen omdat ik zo lang mogelijk thuis wil blijven met de kleine man. Alle uren die ik nog open had staan dit jaar moesten ook nog op, dus die heb ik aan de 4 weken voor geplakt, zodat ik dus 5 weken voor ga.
Zometeen trouwens weer langs de vk, meteen maar even de krampjes en steekjes doorgeven aan d'r, kijken wat er gaat gebeuren.

/ego
Back in business.
pi_87180820
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:33 schreef Basboussa het volgende:
Merk wel dat ik soms een hele dag ofzo niet aan baby denk of er ook maar bij nadenk dat ik zwanger ben. Is dat heul vreemd? Ik had gisteren zelfs zoiets van januari, er was iets in januari...
Dat is voor mij ondenkbaar! Ik voel haar de hele dag door. En dan die buik! Om over de benauwdheid en het gehijg nog maar te zwijgen (I hear ya, Huup).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:53:19 #261
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87180892
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is voor mij ondenkbaar! Ik voel haar de hele dag door. En dan die buik! Om over de benauwdheid en het gehijg nog maar te zwijgen (I hear ya, Huup).
Ik voel de beeb hier ook met regelmaat, word er zelfs wakker van, maar dat registreer ik toch een beetje als buikpijn ofzo

Yes, I am kinda weird :')
pi_87180975
Buikpijn? :D 't Is hier net iets te veel gebeuk voor buikpijn. Vaak schrik ik er zelf gewoon van, veer ik even op en slaak ik een kreet uit.
pi_87181051
Als ik het druk zou hebben met werk zou ik denk ik wel minder met de zwangerschap bezig zijn dan ik nu ben.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:58:44 #264
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87181132
Het is niet eens dat ik met iets anders bezig ben, ook... :) Als het ooit eens tijd wordt voor bevallen, dan moet ik er wel aan geloven volgens mij ;)
pi_87181323
Maar heb je dan geen last van ongemakken? Ik kom echt geen dag door zonder te denken 'waar de &%$@ zijn mijn Rennies!?" (I hear ya again, Huup). En inmiddels begint mijn buik ook in de weg te zitten.
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:08:54 #266
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_87181600
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Troeta het volgende:

Met 34 weken, maar ook bij 36 weken krijg je ze erbij hoor :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:10:33 #267
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87181681
Jawel, maar niet heul erg ofzo. Buik is nog redelijk te verbergen, alleen is baby nogal actief van tijd tot tijd en heb ik last van mijn rug.

En 's avonds maagzuur, bleeeeeeeeeeegh....

Maar eigenlijk, God zij dank, geen echte strubbelingen, mijn verkoudheid die maar niet overgaat zit me meer dwars...

Verder ook nog geen kleertjes gekocht, en ben er ook niet echt mee bezig.
pi_87181828
En vind je het stiekem wel jammer dat je er nog niet zo mee bezig bent, of vind je het wel best?
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:20:51 #269
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87182200
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
En vind je het stiekem wel jammer dat je er nog niet zo mee bezig bent, of vind je het wel best?
Ik vind het wel jammer, want ik kijk er dus ook echt niet naar uit. Het houdt me niet bezig, en als ik het probeer een 'item' te maken in mijn dag ofzo, dan voelt het heel gemaakt. Alsof je '16 and pregnant' zit na te spelen....

En nu lijkt het net alsof ik het niet wil, maar dat is het dus ook niet... Weird, I said so!
pi_87182208
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
De hele dag? Joh, luxe.
Daar staat dan weer tegenover dat ik geen last heb van maagzuur of benauwdheid. Wel hijgen van trappen en andere inspanning, maar dat telt niet vind ik.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_87183287
Je kunt per periode/fase bekijken hoeveel je baby ongeveer slaapt per dag en ik geloof er niets van. Daar voel ik d'r veel te veel voor, helaas ook 's nachts. Bij m'n eerste zwangerschap had ik er wel eens Alien-visioenen bij, maar nu ik weet wat voor leuks er straks uit komt rollen kan ik niet meer aan de baby denken als een parasiet.

Ik denk dat het heel begrijpelijk is dat je er nog niet naar uitkijkt, Basboussa. Ik weet niet hoe het er nu voorstaat, met je zwartere gevoelens?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 oktober 2010 @ 22:05:47 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87187725
iedereen die het kan gebruiken een dikke :*

Basboussa: ik heb ook last van 'n (zeer) hardnekkige verkoudheid/griep iets, mij werd aangeraden om veel rust te nemen en multivitaminen te slikken (laatste doe ik wel, eerste kom ik echt niet aan toe)

Vanmorgen soort van uit kunnen slapen; (wekkertje Jan werd pas om vijf over acht wakker) maar niet echt uitgerust om eerlijk te zijn. M'n buik zit me dwars, ik slaap slecht, ben bang dat de baby te klein is (omdat jan zo licht was en de gyn deze in de gaten wil houden qua groei). Pluspuntje is dat ik de baby nu toch wel lijk te voelen zo nu en dan, binnenin dan, buitenkant nog niks :N maar t zijn kleine plopjes die ik onderin voel. Vrijdag weer checkup bij de gyn, en hopelijk dan een beetje geruststelling qua de groei. (laatste echo lag beeb trouwens één á twee dagen voor, dus waarom ik me nou zo'n zorgen maak? Joost mag het weten :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:53:30 #273
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87197009
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit dus (nu al) behoorlijk te twijfelen over wanneer ik met verlof moet/wil. 34 weken klinkt wel heel fijn, maar dat kost me wel twee extra weken regulier verlof ná het zwangerschapsverlof omdat de kinderopvang pas per daarna is aangevraagd en dat vind ik dan weer een beetje jammer..

Ik zie nu alleen mensen die voor 34 pleiten. Lopen er hier ook dames rond die juist heel blij waren met tot 36 doorgaan?
Hier is er een! :)
Ik vond het heerlijk om nog even door te werken en met andere dingen bezig te zijn dan de baby en mijn buik.
Enige nadeel was dat ik 1,5 uur reistijd heb (x2), met het OV., dus de laatste drie weken heb ik 3 dagen op kantoor gezeten en 2 dagen thuis. Ging prima. Ik heb leuk werk en leuke, behulpzame collega's, dus waarom niet?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:00:47 #274
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_87197080
Ik vind het toch maar een rare tijd dit. Morgen is "de datum" en ik heb echt steeds het idee gehad dat-ie te vroeg zou zijn, maar dan moet-ie nu wel opschieten :')
Lief staat ook echt te trappelen en durft bijna het huis niet meer uit, terwijl we ook weten dat het zomaar nog twee weaken kan duren. Het stomme is ook dat ik niet weet waar ik naar op zoek ben. Eergisteren had ik echt zon spooknacht, met veel krampen en harde buiken en dan lig ik me toch af te vragen of dat het is. Maar nee dus.
Ow, gooide die ochtend ongezien een flesje water om in bed: halve bed nat en ik natuurlijk gelijk kijken waar het vandaan kwam. Vond het wel een beetje koud voor vruchtwater. :')
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 08:38:35 #275
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87197606
Ik vond het ook heerlijk om door te werken tot de 36 weken. Voel me prima, maar het is toch echt tijd om even rust te nemen merk ik.
Moet wel zeggen dat ik het nu zwaarder vind om thuis te zitten dan om te werken: mijn mannetje heeft haarfijn door dat mama verlof heeft en is elke ochtend strak om 10 voor 6 wakker.... Daar ben ik wel wat minder blij mee, maar gelukkig mag ik vaak nog terug naar bed of op de bank verder slapen :D.
Verder heb ik het idee dat ik me nuttig moet maken thuis, dus echt stilzitten kan ik ook niet ;).

Dit keer heb ik zowaar last van indalingsweeen geloof ik. Die heb ik de vorige keer niet gehad. Gisterenmiddag had ik een paar wat minder fijne... handig als je op theevisite bent (not). Hoop dat ze ook wat doen - hoor ik hopenlijk morgen van de gyn.

Hik: da's niet handig, water omgooien in je bed :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')