Lijkt me dat daar een grondwetswijziging voor nodig is?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef remlof het volgende:
Minder kamerleden? Dan gaat de kiesdrempel dus flink omhoog, dat is wel gunstig.
Hij verwoordt het beleid van Geert. Het is wel duidelijk wie de schaduwpremier is.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef lezzer het volgende:
Die Verhagen praat toch vaak of hij dronken is...
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Ow ik zal ook iets positiefs zeggen, Rutte heeft nu al meer uitstraling dan Balkenende ooit had
p. 32quote:Ook aan de student wordt een investering gevraagd in zijn eigen toekomst, in ruil voor veel beter onderwijs. Daarom wordt voor de masterfase een sociaal leenstelsel ingevoerd. De opbrengsten hiervan komen geleidelijk vrij en zullen dus ook geleidelijk in de kwaliteit van het onderwijs worden geïnvesteerd
Dan schroeven ze de toelatingeisen toch gewoon wat naar beneden?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan zou de politieacedemie minstens elk jaar 750 agenten moeten opleveren....
Dat is dan ook niet erg moeilijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Ow ik zal ook iets positiefs zeggen, Rutte heeft nu al meer uitstraling dan Balkenende ooit had
Lachwekkend inderdaad. Alsof hij probeert duidelijk te laten blijken dat hij het er mee eens is.quote:
Zonder al die lagen komt het toch dichterbij.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef Thomas B. het volgende:
Oke, ze willen dus ongeveer de helft van de bestuurslagen afschaffen, maar ze willen de politiek wel dichterbij de mensen brengen.
Mja, ik zat het onderwijs deel te lezen en verrassing, het hoger onderwijs is weer de lul. Maar we gaan wel tot de top 5 kenniseconomieen behoren!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Uit het akkoord:
[..]
p. 32
Welja, maak een master van een technische studie maar 2x zo duur als een master psychologie, dat is goed voor de kenniseconomie
Vooralsnog heeft het CDA nog niks gedaan om te bedanken, die zijn nog niet akkoordquote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hij bedankt alleen Mark.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef De_Hertog het volgende:
'Een land waarin niet je afkomst maar je toekomst belangrijk is'
Wat zou Wilders daar van vinden?
dit dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef Paul het volgende:
Weg asielzoekertjeeeeeeeeeeessssssssssss
En daar is weer een verlies voor het CDA.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Uit het akkoord:
[..]
p. 32
Welja, maak een master van een technische studie maar 2x zo duur als een master psychologie, dat is goed voor de kenniseconomie
Ooit in Antwerpen geweest, buiten het centrum?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
We hadden die provincie al eerder moeten ruilen voor antwerpen ofzo.
In mijn ogen moet het hoger onderwijs ook aangepakt worden en ook minder eenvoudig toegankelijk worden. Op dit moment zijn er teveel middelmatige studenten en is het niveau van het hoger onderwijs middelmatig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mja, ik zat het onderwijs deel te lezen en verrassing, het hoger onderwijs is weer de lul. Maar we gaan wel tot de top 5 kenniseconomieen behoren!
Fred?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef Xaobotnik het volgende:
Wel enigszins populistisch ingegeven verhaal van Rutten met 'hard werkende Nederlanders' en dat inbreers verhaal.
toch jammer dat ik er nog nooit een heb gezien,en dat als wonend in Dhimmistad amsterdam.quote:
Oh rly?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef IHVK het volgende:
Als het CDA hiermee instemt gaan ze met fascisten naar bed.
Gaat dit alles per direct inquote:Op donderdag 30 september 2010 16:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Uit het akkoord:
[..]
p. 32
vrijheid stond er toch in het mottoquote:
Engquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef maartena het volgende:
Tjonge.... Wilders gaat ook meteen zijn paradepaardjes af..... Alochtonen dit, Asielzoekers dat, Denaturalisatie zus, Inburgering zo.....
Ik heb meerdere burka's gezien in omgeving Utrecht. Hele vreemde, vervelende gewaarwording.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
toch jammer dat ik er nog nooit een heb gezien,en dat als wonend in Dhimmistad amsterdam.
Maakt het voor die ook wat makkelijker. Als je ziet wat voor belachelijk lage straffen ze af en toe geven.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:13 schreef rubbereend het volgende:
minimumstraffenlekker als je rechter bent
Je moet er wat voor over hebben om op het pluche te zitten... De C van CDA kunnen ze in ieder geval wel weghalen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Wilders heeft flink wat dingen voor elkaar gekregen zo te horen.
Wat dacht je danquote:Op donderdag 30 september 2010 16:12 schreef maartena het volgende:
Tjonge.... Wilders gaat ook meteen zijn paradepaardjes af..... Allochtonen dit, Asielzoekers dat, Denaturaliseren zus, Inburgering zo.....
quote:Er komt een apart alarmnummer voor dieren in nood en dierenmishandeling waaraan
ook de dierenambulance zal worden gekoppeld (bijvoorbeeld 1-1-4 “red een dier”).
Nou, die 150 vrouwen die er eentje dragen in Nederland zullen nu opgejaagd worden door de boerkapolitie?quote:
Mee eens. Maar die bestuurslagen en een relatief omvangrijk ambtenarenapparaat zijn juist nodig op lokaal niveau. Je kan niet zeggen dat je stadsdeelraden gaat afschaffen maar wel het aanspreekpunt van de overheid toegankelijker wilt maken.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder al die lagen komt het toch dichterbij.
Daarnaast ben ik geen voorstander om te politiek te dicht bij de mensen te brengen. Als ik het dom geblaat in de kamer af en toe hoor dan is 't niveau al bedroevend.
Is al lang een thema van de PVV en in het bijzonder Dion Graus; http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus#Alarmnummer_voor_dierenquote:
Hoger dan burgers zouden geven ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maakt het voor die ook wat makkelijker. Als je ziet wat voor belachelijk lage straffen ze af en toe geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |