Lijkt me dat daar een grondwetswijziging voor nodig is?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef remlof het volgende:
Minder kamerleden? Dan gaat de kiesdrempel dus flink omhoog, dat is wel gunstig.
Hij verwoordt het beleid van Geert. Het is wel duidelijk wie de schaduwpremier is.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef lezzer het volgende:
Die Verhagen praat toch vaak of hij dronken is...
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Ow ik zal ook iets positiefs zeggen, Rutte heeft nu al meer uitstraling dan Balkenende ooit had
p. 32quote:Ook aan de student wordt een investering gevraagd in zijn eigen toekomst, in ruil voor veel beter onderwijs. Daarom wordt voor de masterfase een sociaal leenstelsel ingevoerd. De opbrengsten hiervan komen geleidelijk vrij en zullen dus ook geleidelijk in de kwaliteit van het onderwijs worden geïnvesteerd
Dan schroeven ze de toelatingeisen toch gewoon wat naar beneden?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan zou de politieacedemie minstens elk jaar 750 agenten moeten opleveren....
Dat is dan ook niet erg moeilijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Ow ik zal ook iets positiefs zeggen, Rutte heeft nu al meer uitstraling dan Balkenende ooit had
Lachwekkend inderdaad. Alsof hij probeert duidelijk te laten blijken dat hij het er mee eens is.quote:
Zonder al die lagen komt het toch dichterbij.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef Thomas B. het volgende:
Oke, ze willen dus ongeveer de helft van de bestuurslagen afschaffen, maar ze willen de politiek wel dichterbij de mensen brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |